قیمت خانه کلنگی در شهران تهران
قیمت خانه کلنگی در شهران تهرانReviewed by سید محمد سیدی on May 15Rating: 5.0

قیمت خانه کلنگی در شهران تهران را از خدمات ملکی بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران می باشد. شهران نام محله ای است که در شمال غربی تهران واقع شده است. اگرچه آلودگی هوا در مناطق مختلف تهران افزایش یافته است شهران به دلیل مجاورت با پارک جنگلی کوهسار یکی از دل انگیزترین شرایط آب و هوایی در پایتخت ایران را دارد.

چند سال پیش این محله کم جمعیت بود اما تراکم جمعیت به تدریج افزایش یافت. مردم می توانند در پارک جنگلی کوهسار و شمال بزرگراه شهید باکری از ورزش هایی مانند پاراگلایدر و موتور کراس لذت ببرند. خیابان های اصلی این محله شامل شهران شهید خیابانی، طوقانی، کوهسار و خیابان 1 است. مشاور املاک متخصص خانه کلنگی در خدمات ملکی فروش خانه را اسانتر کرده و با بالاترین قیمت ممکن آن را به فروش خواهند رساند.

قیمت خانه کلنگی در شهران تهران

این منطقه با ترکیبی از خانه های سنتی قدیمی و آپارتمان های تازه احداث شده شکل گرفته و به سرعت رشد کرده است. یکی از مهمترین بزرگراه هایی که مناطق شمال غربی و شمال شرقی تهران مشترک است محله را به دو قسمت تقسیم می کند. شهران در ابتدای جاده قدیمی به سمت “سولقان” و “سنگان” واقع شده است. دو روستای کوهستانی زیبا با پتانسیل های بالا برای داشتن مکان های طبیعی گردشگری. این جاده همچنین تهران را به “امامزاده داوود” متصل می کند. یک دهکده مقدس که به دلیل زیارتگاه مشهور است متعلق به یک مسلمان شیعه مذهبی به همین نام است. همچنین بزرگراه بین استانهای تهران و شمال ایران (در ساحل دریای خزر) از این منطقه آغاز می شود. اکنون در دست ساخت است. شهران در شرق کان واقع شده است. یک دهکده بزرگ قدیمی اکنون بخشی از شهر تهران است و هنوز هم یک منطقه مستقل از فرمانداری تهران است.

تاریخچه محله شهران

محله شهران در ابتدا به دلیل قرارگیری در نزدیکی روستای تاریخی کن به آب پیک یا باغ پیک مشهور بوده است. در گذشته منطقه کن جز تفریحگاه‌های خوش آب و هوا و دلپذیر سرمایه داران و درباریان ثروتمند بود که اکثرا خود نیز از مالکان اصلی زمین‌های با ارزش آن بودند. اوایل سلطنت پهلوی دوم زمان جداشدن شهران از روستای کن بود که این خود سرآغاز ساخت وسازهای شهری و تغییر بافت آن شد.

دسترسی‌ها شهران

وجود اتوبوس‌هاي بين شهري و تاکسی تا متروي صادقيه و متروي ارم سبز باعث شده تا ساکنین دسترسي راحت تری به این محله داشته باشند و به آسانی به بخش‌های اطراف شهران رفت و آمد کنند. در واقع اتوبان های نيايش، همت و باكري تسهیل کننده‌های سریعی برای دسترسی به این محله محسوب می‌شوند. هرچند نقطه ضعف اصلی این محله دور بودن آن از مرکز است که دسترسی را با مشکل مواجه می‌کند. با این وجود محله شهران هنوز ایستگاه مترو ندارد که در‌ آینده با تکمیل خط شش مترو از این امکان نیز برخوردار خواهد شد.

پیاده روی محله شهران

در سال های اخیر دانشمندان و برنامه ریزان شهری به مفهوم “قابلیت پیاده روی محله” علاقه مند شده اند و سعی کرده اند آن را عملیاتی و اندازه گیری کنند و شهرها را قابل پیاده روی کنند. علاقه به قابلیت پیاده روی و دیدن آن به عنوان یک کیفیت مثبت شهری هنوز در بین دانشمندان و شهرسازان ایرانی به شکلی که در سطح بین المللی وجود دارد شکوفا نشده است. دانشمندان شهرسازی ایران به سختی معنای قابلیت پیاده روی را در بافت شهری ایران بررسی کرده اند در حالی که برنامه ریزان شهرها نتوانسته اند به میزان قابل توجهی قابلیت پیاده روی شهرهای ایران را بهبود ببخشند.

ابتدا روشی برای ارزیابی قابلیت پیاده روی و شاخصی برای اندازه گیری قابلیت پیاده روی ایجاد می کند. دوم این روش و شاخص را برای اندازه گیری قابلیت پیاده روی در محله شهران در تهران اعمال می کند. یافته ها نشان می دهد در حالی که برخی از ویژگی های شهران مانند استفاده از زمین های مخلوط پارک های شهری و احساس ایمنی و بسته بودن به قابلیت پیاده روی محله کمک می کند بسیاری از عوامل دیگر مانند کمبود پیاده روها و مسیرهای دوچرخه سواری با کیفیت وجود فضای زیاد برای اتومبیل ها زیبایی های محله و کمبود فضا برای تعاملات اجتماعی به میزان کم پیاده روی محله کمک می کند دلایل اصلی توضیح ضعف در پیاده روی شهران است.

قیمت خانه کلنگی در شهران تهران

قیمت خانه کلنگی در شهران تهران

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد. جهت بهترین خدمات مشاوره در تهران با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *