قیمت خانه کلنگی در امیر آباد تهران
قیمت خانه کلنگی در امیر آباد تهرانReviewed by سید محمد سیدی on May 16Rating: 5.0

قیمت خانه کلنگی در امیر آباد تهران را از خدمات ملکی بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران می باشد. امیر آباد منطقه ای در شهر تهران ایران است. خیابان اصلی امیر آباد خیابان کارگر نام دارد و یکی از طولانی ترین خیابان های تهران است که از منطقه جنوب تهران RAH آهن در امیر آباد شمال امتداد دارد. از سازمان انرژی اتمی ستاد مرکزی ایران در شمال منطقه. دانشگاه تهران بخش عمده ای از مهندسی اقتصاد گروه های فیزیک و آموزش فیزیک خود را دارد و بیشتر خوابگاه های دانشجویی در اینجا قرار دارند. پارک لاله در مرکز خیابان شمالی کارگر واقع شده است. بیمارستان شریعتی نیز در این خیابان واقع شده است.

قیمت خانه کلنگی در امیر آباد تهران

در کل میتوان گفت که از بین مولفه های موثر برای توسعه پیادهروی، شاخص دسترسی، پیوستگی مسیر، تنوع کاربریها، تعامالت اجتماعی، امنیت، پویایی و جذابیت و راحتی در محله دانشگاه تهران و تنها شاخص ایمنی در محله امیرآباد مناسب می باشد. به طور کلی اهمیت حضور عابر پیاده و تاکید بر ضرورت پیاده مداری در فضاهای شهری محله های امیرآباد و دانشگاه تهران در منطقه شش شهرداری تهران به 1 دسته کلی تقسیم میشود: 3 -عابر پیاده مهمترین بخش رفت وآمد در محله های شهری: شهر و محله های شهری متعلق به شهروندان است و هنگامی که فضایهای شهری رضایت و خشنودی کاربران را فراهم کند افراد بیشتری از این فضاها استفاده خواهند کرد که خود منجر به بهبود تعاملات اجتماعی و افزایش امنیت در محالت شهری می شود.

پویایی و جذابیت در محله های امیرآباد

یک محیط امن، پویا و راحت باعث جذب، ارتقاء حس تعلق و حضور شهروندان میشود که این خود در توسعه پیادهروی در شهر و محالت شهری موثر است. 1 -بهبود بخشی به سالمت عمومی ساکنان محله های امیرآباد و دانشگاه تهران: کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی، افزایش سطح ارتباطات، افزایش حس شهروندی، بالا رفتن میزان ادراك محیطی از طریق پیادهروی کشف ارزشها و جاذبه های نهفته در محیط از مزایای تاکید بر پیاده مداری در محدوده مورد مطالعه است. 1 -امنیت فضا در محالت امیرآباد : تقویت حضور افراد در فضاها نوعی نظارت عمومی و جمعی را در فضاهای شهری ایجاد میکند که خود به خود به افزایش این فضاها و به طور کلی شهرها منجر میشود 1 -دوام بیشتر فضاهای شهری و حفظ و نگهداری آسانتر شهر: حضور افراد در عرصه های شهری موجب سرزندگی و دوام بیشتر فضا در محالت مورد مطالعه می شود.

منطقه 6 تهران

منطقه شش شهرداری تهران با مساحتی معادل 5/53 کیلومتر مربع حدود 5/1 درصد از سطح شهر تهران را در بر میگیرد. این منطقه به 1 ناحیه و 38 محله تقسیم شده و به لحاظ موقعیت جغرافیایی در پهنه مرکزی شهر تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به منطقه 1 از شرق به منطقه 2 از جنوب به مناطق 39،33 و 35 و از غرب به منطقه 5 منتهی میگردد. محله امیرآباد در ناحیه شش از منطقه 1 شهرداری تهران واقع شده است و نام خیابان اصلی آن خیابان کارگر شمالی می باشد.

محله امیرآباد از سوی شرق به بزرگراه کردستان و محله یوسفآباد، از سوی غرب به بزرگراه چمران و محله گیشا، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ده ونک و از سوی جنوب به بلوار کشاورز محدود میشود. محله دانشگاه تهران یکی از محالت ناحیه دو شهرداری منطقه 1 تهران می باشد که از شمال به بلوار کشاورز حد فاصل تقاطع خیابان کارگر شمالی تا میدان ولیعصر از جنوب به خیابان انقالب حد فاصل میدان انقالب تا تقاطع خیابان ولیعصر از شرق به خیابان ولیعصر حد فاصل میدان ولیعصر تا تقاطع خیابان انقالب و از غرب خیابان کارگر شمالی حد فاصل تقاطع بلوار کشاورز تا میدان انقالب منتهی میشود.

قیمت خانه کلنگی در امیر آباد تهران

قیمت خانه کلنگی در امیر آباد تهران

محله امیر اباد

محله امیرآباد به دلیل وجود دانشکده ها، پردیس های مختلف دانشگاه های تهران، خوابگاه کوی دانشگاه تهران، دانشگاه تربیت مدرس و همچنین فروشگاه شهروند و بازار میوه و تره بار حجم از افراد پیاده را به خود جذب میکند. از سوی دیگر تنوع کاربری این محله نیز بر عاملی موثر برای جذابیت آن برای افراد پیاده افزوده است. از طرف دیگر محله دانشگاه تهران به واسطه خیابان انقلاب به قطب اصلی عرضه کتاب و محصولات فرهنگی شده است که به دلیل نزدیک بودن به مراکز دانشگاهی از جمله برخی پردیس های دانشگاه تهران و همچنین به دلیل دسترسی به وسایل ارتباطی متعدد جمعیت زیادی از افراد پیاده را به بازدید از این محله واداشته است. وجود دانشگاه تهران در محدوده شرقی از ویژگی های بارز محله دانشگاه تهران می باشد.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد. جهت بهترین خدمات مشاوره در تهران با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *