قیمت خانه کلنگی در یوسف آباد تهران
قیمت خانه کلنگی در یوسف آباد تهرانReviewed by سید محمد سیدی on May 17Rating: 5.0

قیمت خانه کلنگی در یوسف آباد تهران را از خدمات ملکی بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده سرویس دهی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران می باشد. یوسف آباد یک محله قدیمی در تهران است که متشکل از منطقه ای است که از طریق خیابان های تقریباً موازی شامل سیدجمال الدین اسد آبادی ابن سینا جهان آرا مهرام و اکبری توسعه یافته است. دومی زیباترین و به ظاهر گران ترین قسمت آن است. این منطقه اولین بار توسط میرزا یوسف آشتیانی مستوفی الممالک در شمال غربی دارالخلافه ناصری احداث شد بنابراین به نام وی به عنوان محل یوسف آباد نامگذاری شد.

قیمت خانه کلنگی در یوسف آباد تهران

به عنوان یک قاعده مردم ساکن در آنجا از طبقه متوسط ​​بالاتر ثروتمند و معتبر انتظار می رود. این منطقه در قسمت شمالی مرکزی شهر واقع شده است و در خیابان ولیعصر و همچنین بزرگراه های کردستان و همت خدمت می کند. سه پارک معتبرترین مراکز منطقه Shafag Park Persian در نظر گرفته شده است: پارک شفق تقریباً در مرکز منطقه ای که کتابخانه عمومی Shafag در آن قرار دارد و شفق معروف یا جامعه دانشجویی / فرهنگسرای مشهور فارسی: دوم قزل-قلعه به عنوان پارک قلعه سرخ ترجمه می شود که در ابتدای خیابان جهان آرا واقع شده است. این مکان بخشی از زندان سابق قزل قلعه بود که سالها متروک شده بود.

محله یوسف آباد تهران

Last Dustan به عنوان پارک دوستان ترجمه شده است که در قسمت شمالی یوسف آباد واقع شده است. یوسف آباد دارای پمپ بنزین، تئاتر فیلم گلریز است. کلانتری یوسف آباد واقع در گوشه میدان اسد آبادی این منطقه یکی از محله های بزرگ تهران با بیشترین جمعیت از یهودیان فارس است. یوسف آباد میزبان چندین کنیسه یکی از بزرگترین کنیسه ها در قسمت شمالی شهر به نام کنیسه یوسف آباد است عبری: این منطقه میزبان اولین و برجسته ترین آسمان خراش های مسکونی در تهران، برج های A.، برج C. P. واقع در نبش بزرگراه های کردستان و حکیم است. این سازه های محکم در سال 1976 تکمیل شد و هنوز هم شهر بود. برج بین المللی تهران فارسی: برج بین المللی تهران برای A. tower مناسب است. این آسمان خراش عنوان بلندترین برج مسکونی در ایران را دارد.

فروش خانه کلنگی در یوسف آباد تهران

یوسف آباد منطقه ای از تهران است و شامل منطقه ای توسعه یافته از خیابان های موازی به نام های یوسف آباد ابن سینا (Avicena) جهان آرا، مدبر (مهرام) و مستوفی است. دومی زیبا ترین و در نتیجه گران ترین قسمت آن است. این بنا برای اولین بار توسط میرزا یوسف آشتیانی مستوفی الممالک در شمال غربی دارالخلافه ناصری ساخته شد به همین دلیل به نام وی از منطقه یوسف آباد نامگذاری شد.

نوع افراد ساکن در آنجا معمولاً از طبقه متوسط ​​بالا و معتبر هستند. این منطقه در قسمت شمالی مرکزی شهر واقع شده است و توسط خیابان ولیعصر و همچنین بزرگراه های کردستان و همت سرویس دهی می شود. یوسف آباد دارای سه پارک مهم است: پارک شفق و کتابخانه عمومی آن در وسط خیابان یوسف آباد پارک قزل قلعه (قلعه سرخ) در ابتدای خیابان جهان آرا این مکان بخشی از زندان قزل قلعه سابق است که سالها متروک شده و یکی دیگر از آنها پارک دوستان (دوستان) در شمال خیابان یوسف آباد است.

قیمت خانه کلنگی در یوسف آباد تهران

قیمت خانه کلنگی در یوسف آباد تهران

منطقه یوسف آباد تهران

این منطقه یکی از چهار محله بزرگ در تهران است که بیشترین جمعیت یهودیان فارس را در خود جای داده است محله های دیگر شیخ هادی، گرگان و گیشا هستند. این مکان همچنین میزبان یکی از معدود کنیسه های شهر کنیسه یوسف آباد است. یوسف آباد همچنین یکی از اولین و برجسته ترین آسمان خراش های مسکونی در تهران به نام A.S.P. برج ها این برج ها در گوشه بزرگراه کردستان و حکیم در شمال منطقه یوسف آباد واقع شده اند. آنها از زمان تکمیل شدن در سال 1976 یک مکان مهم بوده اند. درست در پشت A.S.P واقع شده است. برج جدید بین المللی تهران است که به تازگی تکمیل شده است. این آسمان خراش عنوان بلندترین برج مسکونی ایران را دارد.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد. جهت بهترین خدمات مشاوره در تهران با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *