زمان شیوع COVID-19 خانه بخریم یا بفروشیم؟
زمان شیوع COVID-19 خانه بخریم یا بفروشیم؟Reviewed by سید محمد سیدی on May 19Rating: 5.0

زمان شیوع COVID-19 خانه بخریم یا بفروشیم؟ اکنون سوال روی لب بسیاری از مردم این است: آیا باید در طول این بیماری همه گیر خانه بخریم یا بفروشیم؟ در حالی که کشور همچنان با آسیب اقتصادی ناشی از ویروس دست و پنجه نرم می کند ما با زمانهای نامشخصی روبرو هستیم (برخی حتی می گویند بی سابقه!) بنابراین قابل درک است که بسیاری از خریداران احتمالی در خرید ملک در این محیط مردد هستند. این طبیعی است که وقتی دیگران فکر می کنند دنیا به پایان می رسد خرید خانه جدید خود یا سرمایه گذاری دشوار است.

با این حال دیگران استدلال می کنند که در حال حاضر دقیقاً زمانی است که شما باید خرید کنید – مطابق با گفته قدیمی: وقتی دیگران حرص می خورند ترس داشته باشید و وقتی دیگران ترس دارند حریص باشید. دقیقاً همین شرایط است که غالباً بهترین فرصت را فراهم می کنند. این بدان معناست که اکنون ممکن است زمان آماده شدن برای استفاده از فرصت هایی که بازار ارائه می دهد باشد. مشاور املاک متخصص خانه کلنگی در خدمات ملکی فروش خانه را اسانتر کرده و با بالاترین قیمت ممکن آن را به فروش خواهند رساند.

زمان شیوع COVID-19 خانه بخریم یا بفروشیم؟

هم اکنون همه ما پیش بینی قیمت ملک را شنیده ایم. اکثر اقتصاددانان پیش بینی می کنند که سقوط بین 10 تا 20 درصد کاهش یابد در حالی که برخی کاهش 30 درصدی ارزش ها را در بدترین حالت پیش بینی می کنند. بزرگترین بازارهای مسکن ما: انتظار می رود که تهران بیشترین رکود اقتصادی را متحمل شوند زیرا آنها بیشتر به مهاجرت به خارج از کشور متکی هستند که به دلیل قفل شدن ویروس کرونا به طور موقت متوقف شده است. با توجه به ارقام اولین علائم کاهش قیمت مسکن در حال حاضر وجود دارد. اجاره بها کاهش یافته و اقتصاد ضعیف باقی مانده است که احتمالاً هر دو به قیمت های پایین تر خانه تبدیل می شوند.

فروش خانه گلنگی در تهران

تاریخچه به ما نشان می دهد که پس از اکثر بحران های بزرگ اقتصادی قیمت خانه ها افزایش می یابد بنابراین خریدارانی که در بحران اقتصادی COVID-19 خرید می کنند یک فرصت نادر برای خرید به سمت پایین بازار دارند. برای کسانی که شغل مطمئنی دارند و امور مالی آنها منظم است این می تواند زمان مناسبی برای خرید خانه یا ملک سرمایه گذاری با قیمتی باشد که بعید به نظر می رسید از چند ماه پیش وقتی بازارهای املاک در شهرهای بزرگ سرمایه رونق داشتند و آنجا خریداران بیشتر از فروشندگان بودند. بدون شک فرصت هایی در بازار برای کسانی که مایل به مخالفت با جمعیت هستند وجود خواهد داشت و وقتی به یک سال گذشته و به طور قطع در پنج یا 10 سال دیگر نگاه می کنند حوادث بی سابقه سال 2020 را به یاد می آورند فرصت عالی خرید ملک.

زمان شیوع COVID-19 خانه بخریم یا بفروشیم؟

زمان شیوع COVID-19 خانه بخریم یا بفروشیم؟

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. هدف خدمات ملکی سود بیشتر به نفع فروشنده خانه کلنگی می باشد یک نماینده خوب باید فروش را در فواصل منظم، با برقراری ارتباط با شما خریدار وکلا و سایر نمایندگان زنجیره پیش ببرد. جهت بهترین خدمات مشاوره در تهران با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *