بازرسی خانه کلنگی در تهران
بازرسی خانه کلنگی در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Jun 1Rating: 5.0

بازرسی خانه کلنگی در تهران بالاخره این اتفاق می افتد شما اولین خریدار خانه هستید و قدم هایی در جهت خرید خانه رویاهای خود بر می دارید! شما پیشنهاد خود را داده اید و فروشنده پذیرفته است. اکنون فقط چند مورد در راه شما قرار دارد که یکی از آنها بازرسی در منزل است. به عنوان یک خریدار به نفع شماست که یک بازرسی گسترده و دقیق از خانه کلنگی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که ملک جدید شما هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

اگرچه ممکن است همه چیز خوب و شیک به نظر برسد شما نمی دانید چه مسایلی پشت درهای بسته در کمین است. بنابراین هر خریدار خانه باید در مورد بازرسی از منزل چه چیزی بداند؟ ما موارد ضروری را در اینجا جمع آوری کرده ایم بنابراین وقتی زمان بازرسی شما فرا می رسد می دانید چه انتظاری دارید. مشاور املاک متخصص خانه کلنگی در خدمات ملکی فروش خانه را اسانتر کرده و با بالاترین قیمت ممکن آن را به فروش خواهند رساند.

بازرسی خانه کلنگی در تهران

مسئولیت بازرسی از منزل به عنوان یک خریدار احتمالی بر عهده شما است. اگرچه بازرسی توصیه می شود اما معمولاً شرطی نیست که شرط رهن شما باشد. یک بازرسی دقیق از خانه می تواند شما را در آینده بیشتر سردرد کند و این یک سرمایه گذاری ارزشمند برای هر خریدار خانه است. برای استفاده بیشتر از فرآیند کمک می کند تا تحقیقات خود را از قبل انجام دهید. آماده باشید کنجکاو باشید و تیم خود را با دقت انتخاب کنید.

چه موقع بازرسی کنید

زمان ایده آل برای بازرسی از منزل بعد از ارائه پیشنهاد موفقیت آمیز اما قبل از بستن فروش است. با این حال شرایطی وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از ارائه پیشنهاد بازرسی سفارش دهید. فروشنده باید با بازرسی قبل از پیشنهاد موافقت کند و این معمولاً نشانه آن است که انگیزه بالایی برای فروش دارد. از طرف دیگر مذاکره در مورد پیشنهاد موجود در خانه بهتر است برای مذاکره کننده باهوش صرفه جویی شود کسی که حداقل ایده ای درباره کارهایی که باید انجام شود را دارد. اگر خریدار اولین بار در خانه کلنگی هستید بهتر است پیشنهادی ارائه دهید و سپس آن را با بازرسی پیگیری کنید.

انتخاب مشاور املاک متخصص

شما می خواهید فردی را استخدام کنید که در زمینه کاری خود باتجربه و تحصیل کرده باشد. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید سعی کنید از دوستان و خانواده توصیه بگیرید. همچنین می توانید از خدمات ملکی بپرسید همچنین می توانید منابع زیادی را بصورت آنلاین پیدا کنید. در مورد وب سایت های متخصصان محلی تحقیق کنید و بررسی های آنلاین را در چندین سیستم عامل برای مقایسه یادداشت ها بررسی کنید. در صورت نیاز به مجوز این اطمینان را می دهد که شما بهترین و حرفه ای ترین خدمات را از بازرس خود دریافت می کنید. ا

پیش بینی هزینه

چه مبلغی می توانید برای بازرسی در خانه پرداخت کنید؟ اگرچه دامنه نسبتاً گسترده ای است اما به بازرس، شرکت میزان کار انجام شده و اندازه ملک بستگی دارد. به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که بازرسی از خانه در یک آپارتمان کوچک چند میلیون هزینه داشته باشد در حالی که یک خانه کلنگی می تواند از حدود 2 میلیون شروع شود و از آنجا بالا برود. هزینه متناسب با اندازه خانه و پیچیدگی کار افزایش می یابد.

مانند بیشتر موارد در زندگی وقتی صحبت از بازرسی در منزل می شود آنچه را که برای آن پرداخت می کنید می گیرید. از آنجا که شما بهترین چیز را برای دارایی خود می خواهید این یکی از مناطق است که نمی خواهید از آن صرف نظر کنید. اشتباهات یا مشکلات از دست رفته ممکن است هزینه زیادی داشته باشد ، بنابراین بهتر است اکنون سرمایه گذاری کنید.

بازرس خانگی چه کاری برای شما انجام می دهد؟

یک بازرس خانه ساختار خانه را از داخل و خارج بررسی خواهد کرد. محدوده می تواند شامل سقف، عرشه، دودکش و پایه باشد، دیوارها، پنجره ها، سقف ها، اتاق زیر شیروانی، کف و درها را بررسی می کنند. آنها همچنین لوله کشی، سیستم تهویه مطبوع و برق شما را بررسی می کنند.

همچنین می توانید یک بازرس خدمات اضافی خاص دیگری مانند بازرسی از گاراژ یا سایر سازه های جدا از خانه را انجام دهید. همچنین خدمات بازرسی برای مواردی مانند وجود رنگ رادون یا سرب نابودی و ارزیابی بلایای طبیعی وجود دارد. با این حال این ممکن است نیاز به یک حرفه متفاوت داشته باشد و احتمالاً هزینه اضافی را متحمل شود.

یک بازرس خانگی نمی تواند انجام دهد

توجه داشته باشید که حتی بهترین بازرس خانه نیز می تواند چیزهای پنهان را از دست بدهد. از آنجا که بازرسان مجاز به آسیب دیدن در خانه ای نیستند که در حال بازرسی هستند بنابراین دانستن آنچه ممکن است از دید دور پنهان کند دشوار است. هیچ راهی غیر قابل انکار برای دانستن آنچه در داخل دیوارها و کف ها اتفاق می افتد وجود ندارد به جز اینکه چیزها را از هم جدا کنید. با این حال بازرسان آموزش دیده اند تا شاخص های دیداری صداها و بویایی را که ممکن است به مشکلی نشان دهند تشخیص دهند.

آیا باید برای بازرسی آنجا باشید؟

کاملا. با حضور در حین یادگیری می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید بازرسی. شما همچنین آماده خواهید بود و می دانید اگر هرگز قصد خرید خانه دیگری را دارید در آینده چه انتظاراتی دارید. سوالات زیادی بپرسید مهم است که در نوع خود آگاه و دقیق باشید حتی اگر یک بازرس بسیار با کفایت داشته باشید. با این حال مانند هر ارائه دهنده خدمات به یاد داشته باشید که نسبت به وقت خود مودب و احترام بگذارید.

بازرسی خانه کلنگی در تهران

بازرسی خانه کلنگی در تهران

در پایان بازرسی خانه کلنگی

با پایان کار از بازرس خانه خود بخواهید یک نسخه از گزارش خود را برای شما ارسال کند و مطمئن شوید که آن را کاملاً خوانده اید. وقتی صحبت از میزان کارهایی است که باید در خانه انجام شود عملی باشید. اجازه ندهید وابستگی عاطفی شما به خانه بر قضاوت شما غلبه کند. در پایان اگر خانه کلنگی با مشکل زیادی همراه باشد شما کاملاً حق دور شدن دارید. این بازرسی به شما نقطه شروع می دهد تا مذاکرات راجع به تغییرات به روزرسانی ها یا تعمیراتی که باید انجام شود انجام دهید.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

در طول مذاکرات حتما لیست درخواستهای خود را در اولویت قرار دهید. بر تعمیرات بزرگ تأکید کنید و آماده باشید تا خودتان از چیزهای کوچک مراقبت کنید. در نتیجه خرید خانه یکی از مهمترین خریدهایی است که انجام می دهید. اطلاع از روند بازرسی به شما اطمینان می دهد که ارزش سرمایه گذاری شما را دارد.

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از نمایندگان مجرب ما تماس تلفنی یا تصویری بگیرید! اگر هنوز در حال فروش هستید خدمات ملکی می تواند به شما کمک کند! بدانید که چرا اکنون ممکن است بهترین زمان برای لیست کردن خانه کلنگی شما باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *