نحوه خرید و فروش همزمان ملک
نحوه خرید و فروش همزمان ملکReviewed by سید محمد سیدی on Jun 8Rating: 5.0

نحوه خرید و فروش همزمان ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. زنجیره املاک مخوف می تواند باعث ایجاد هرج و مرج شود در آخرین لحظه شما را از پا درآورد. در اینجا نگاهی به مراحلی می اندازیم که اگر مجبور به خرید و فروش همزمان هستید می توانید کارها را به صورت روان ادامه دهید. در دنیایی ایده آل لحظه ای که خانه خود را به بازار عرضه می کنید می فروشید و سپس تمام وقت خود را برای یافتن خانه رویایی بعدی خود خواهید داشت

در حالی که خریداران شما صبورانه منتظر می مانند تا آماده شوید. متأسفانه ما در یک دنیای ایده آل زندگی نمی کنیم و در بیشتر موارد شما خود را در یک زنجیره خواهید دید. گرچه غیر معمول نیست زنجیره های دارایی می توانند سردرد قابل توجهی ایجاد کنند بنابراین اگر قصد خرید و فروش همزمان را دارید از آمادگی خود اطمینان حاصل کنید.

نحوه خرید و فروش همزمان ملک

به اموال خود ارزش دهید قبل از شروع به برنامه ریزی برای خرید خانه جدید خود باید ایده روشنی از ارزش خانه فعلی خود دریافت کنید. مشاور املاک استخدام کنید تا ارزیابی را به شما ارائه دهند. این فرصتی است برای آنها تا دانش محلی خود را به کار گیرند و از هر ویژگی منحصر به فرد یا بهسازی خانه ای که به ملک ارزش افزوده است استفاده کنند بنابراین می توانید دقیق ترین رقم را بدست آورید. برخی از نمایندگان به دلیل ارزشیابی بیش از حد بالا برای به دست آوردن تجارت شما مشهور هستند. با نماینده امیدوارید با یک قیمت درخواستی که باید چند هفته پایین بیاورید خطر تصادف را کاهش می دهید.

امور مالی خود را انجام دهید

با چرخاندن سر مالی خود شروع کنید چقدر می توانید برای خانه بعدی خود هزینه کنید؟ چه مقدار سهام در خانه فعلی خود دارید؟ سپس زنجیره ای برای بررسی وجود دارد. هنگامی که قرارداد املاکی را که می خواهید خریداری کنید مبادله می کنید باید سپرده پرداخت کنید. شما باید در همان روز مبادله خریدار خود مبادله کنید و بنابراین می توانید از سپرده ای که آنها به شما می پردازند برای پرداخت ودیعه خود در ملکی که خریداری می کنید استفاده کنید.

با این حال اگر خانه جدید شما از خانه فعلی گران تر است احتمالاً سپرده مورد نیاز شما بیش از ودیعه دریافتی شما خواهد بود. اگر اینگونه باشد ممکن است وکیل شما بتواند با وکیل فروشنده شما موافقت کند که سپرده کوچکتر کافی باشد. اگر این امکان وجود ندارد باید پول نقد اضافی را پیدا کنید. لازم است قبل از شروع مراحل بررسی کنید که آیا از نظر مالی قادر به انجام این کار هستید. همچنین باید هزینه های اضافی مانند هزینه تمبر را در نظر داشته باشید.

خدمات بین المللی املاک

هنگامی که در امور مالی خود کار کردید و آماده شروع روند خرید خانه جدید هستید می خواهید ملک فعلی خود را در بازار بیابید و یک آژانس املاک مناسب برای فروش خانه خود پیدا کنید. به مشاوره ما در مورد  بهترین مشاوراملاک و ابزاری برای مقایسه عملکرد بنگاه های املاک مراجعه کنید. متناوباً ممکن است استفاده از یک مشاور املاک آنلاین موضوعی باشد که دوست دارید در نظر بگیرید.

آماده و صبر داشته باشید

خرید یک ملک معمولاً از زمان پذیرش پیشنهاد تا اتمام باید حدود 6-12 هفته طول بکشد – اگرچه ممکن است منجر به تأخیر شود و اشتباه انجام می شود. وقتی در حال خرید به عنوان بخشی از یک زنجیره هستید همه چیز ممکن است بسیار بیشتر به اندازه 6 ماه طول بکشد. ما شما را با جدول زمانی مشخص برای هر مرحله از مراحل خرید و فروش خانه و آنچه می توانید برای تسریع کارها انجام دهید اشنا خواهیم کرد.

قدرت مذاکره خود را به حداکثر برسانید

در حالی که کاملاً مجاز به ارائه پیشنهاد در یک ملک هستید در حالی که خانه شخصی شما هنوز برای فروش است، اگر ملک شخصی شما در معرض فروش باشد، پیشنهاد شما با جدیت بیشتری پذیرفته خواهد شد. در واقع بسته به بازار ممکن است پیشنهاد شما اصلاً پذیرفته نشود. اگر ملک شما در معرض پیشنهاد باشد در موقعیت بهتری نیز برای مذاکره در مورد قیمت مناسب خواهید بود.

مشاور املاک خوب بگیرید

این قسمت مهم از روند خرید و فروش می تواند طولانی و کشیده شود. قبل از مبادله هرگونه قرارداد مشاور املاک شما باید جستجوی املاک زیادی را انجام دهد. از چند نفر نقل قول بگیرید و قبل از اینکه به آنها راهنمایی کنید، با چند نفر صحبت کنید و نظرات را بخوانید. روند کار باید روان پیش برود اما اگر از سطح ارتباطات یا سرعت انجام کار راضی نیستید در تماس باشید و در صورت عدم بهبود وضعیت درخواست یک مدیر پرونده جدید را در نظر بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که کاغذهای اداری را که به شما ارسال می شود به سرعت می خوانید امضا می کنید و یا تحویل دستی می کنید یا از سرویس ویژه تحویل استفاده می کنید تا اطمینان حاصل شود که به موقع دریافت شده اند. به طور فزاینده حمل و نقل اسناد را اسکن کرده و در یک سیستم آنلاین که می توانید وارد آن شوید به اشتراک می گذارند. از این نهایت استفاده را ببرید اما دریغ نکنید که در مورد مناطقی که می خواهید توضیح دهید با مشاور املاک خود صحبت کنید.

مسئولیت ارتباطات را بر عهده بگیرید

مشاور املاک انتقال دهنده شما ممکن است با این نکته موافق نباشد اما برای مدیریت ارتباطات همه طرفهای این زنجیره چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. از مالک ملکی که خریداری می کنید و از شخصی که خانه شما را خریداری می کند جزئیات تماس خود را بخواهید و از طریق ایمیل ارتباط بگیرید. در صورت وجود پیوندهای بیشتر در این زنجیره ، آنها می توانند افراد را به ایمیل اضافه کنند. این روش خوبی برای اطمینان از این است که همه می دانند چه اتفاقی می افتد.

مشاور املاک خود را درگیر کنید

اگر خیالتان راحت نیست و وقت ندارید که با همه درگیر شوید در اینجا محلی است که بنگاه املاک شما می تواند به شما کمک کند. آنها می خواهند شما را از پذیرفتن پیشنهاد مبادله قرارداد به سرعت راهنمایی کنند. مطابق آیین دادرسی دادستان املاک برای آژانسهای املاک تعهدات آنها در این زمان شامل نظارت بر پیشرفت کمک به شما در هر جایی که می توانند و گزارش اطلاعاتی که برای عملی شدن معامله مفید تلقی می شود در بیشتر موارد این نقش به خوبی انجام می شود اما اگر چیزی از نماینده خود نمی شنوید – یا در واقع زیاد می شنوید و فکر می کنید ممکن است استرس به سیستم اضافه کنند – در مورد میزان درگیری آنها با آنها بحث کنید.

نحوه خرید و فروش همزمان ملک

نحوه خرید و فروش همزمان ملک

تاریخ اتمام را تعیین کنید

هنگامی که همه چیز بهم پیوست نظرسنجی ها و جستجوی محلی برگردانده شد و هرگونه مشکلی برطرف شد، شما آماده تعیین تاریخ اتمام هستید و می توانید قرارداد را رد و بدل کنید. این تاریخی است که در آن وجوه منتقل می شود و کلیدها به خریدار جدید داده می شود. مهم است که همه طرفها یک تاریخ اتمام را که برای همه مفید است هماهنگ کنند. برای این کار مکاتبه ای لازم است – از طریق وکیل خود و سایر اعضای زنجیره – و شما باید آماده سازش باشید.

حرکت خود را سازماندهی کنید

شما باید مقدماتی را برای تأمین برق، گاز، آب و خدمات تلفنی فراهم کنید و این که فروشنده بازخوانی کرده است. برای کمک به شما در برنامه ریزی حرکت خود از چک لیست خانه در حال حرکت استفاده کنید و بهتر است بهترین روز را برای حرکت در نظر بگیرید. ممکن است بخواهید یک شرکت جابجایی را برای جمع آوری خانه فعلی خود و کمک به انتقال به خانه جدید خود استخدام کنید. به راهنمای ما در مورد چگونگی یافتن شرکت مناسب حذف و مقایسه قیمت نقل و انتقالات مراجعه کنید.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

روندهای پیچیده فروش خانه کلنگی و خرید خانه جدید شما می تواند تأثیر زیادی بر سلامت مالی شما برای سالهای زیادی داشته باشد. جوانب مثبت و منفی را بسنجید سپس شرایط خود را ارزیابی کنید. حتما با مشاور املاک و متخصصین ما در خدمات ملکی صحبت کنید تا تصمیم بگیرید که چگونه بهترین کار را ادامه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از نمایندگان مجرب ما تماس تلفنی یا تصویری بگیرید! اگر هنوز در حال فروش هستید خدمات ملکی می تواند به شما کمک کند! بدانید که چرا اکنون ممکن است بهترین زمان برای لیست کردن خانه شما باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *