خرید زمین برای سرمایه گذاری
خرید زمین برای سرمایه گذاریReviewed by on Aug 11Rating: 5.0

خرید زمین برای سرمایه گذاری یکی از راه های درامدزایی می باشد که با داشتن ملک در بهترین مناطق تهران مخصوصا برای ایرانی های مقیلم در کشور های خارجی میتواند مزایای خاص خود را به همراه داشته باشد. اژانس خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید.

آیا به دنبال خرید ملک مسکونی برای تقویت سبد سرمایه گذاری خود هستید؟ در صورت مثبت بودن جواب شما لازم به ذکر است بدانیم سرمایه گذاری آگاهانه می تواند هیجان انگیز و بسیار پر سود باشد. در کنار درآمد و سود، ایده مناسب برای یک سرمایه گذاری نا آگاهانه می تواند برای اولین بار ریسک پذیر و پر از استرس باشد. رسالت مشاور املاک راهنمایی و مشاوره اصولی و ایجاد اطمینان خاطر برای سرمایه گذاری درست و بدون ریسک می باشد.

خرید زمین برای سرمایه گذاری

توصیه خدمات ملکی این است قبل از خرید جستجوی خود را برای خرید ملک و سرمایه گذاری شروع کنید. بیزینس جهانی در حوزه املاک نیازمند مهارت، تخصص و تجربه بالایی می باشد افراد با تجربه می توانند مناطق مهم و پر سود و با کیفیت را شناسایی و در زمان مناسب نسبت به خریداری بهترین زمین ها و ملاک‌ها اقدام کنند. خریداری برای افرادی که در ایران زندگی می کنند به مراتب راحت تر و ساده تر می باشد زیرا با مراجعه حضوری و بازدید و استعلام از ادارات و شهرداری ها می‌توانند از صحت خرید و فروش ملک مورد نظر خود اطمینان حاصل نمایند.

مشاور املاک بین الملل

اما اگر شما در کشوری غیر از ایران زندگی می‌کنید و قصد دارید در ایران خرید و فروش ملک انجام دهید، بهتر است از گروه مشاوره ای خبره و دلسوز استفاده کنید تا به عنوان نماینده قانونی شما تمامی کارهای مربوط به خرید، فروش و استعلام ها و همچنین پیگیری روند اداری (استعلام از اداره ثبت و اسناد) بهرمند شوید. کارشناسان مجرب ما با سابقه 30 ساله در امر خرید و فروش و بیزینس املاک بهترین و مطمئن ترین گزینه برای مشاوره شما می باشد. مشاوره ملکی خدمات ملکی به عنوان نماینده قانونی شما تمامی امور شما را بر عهده گرفته و تمامی قرارداد ها را به نفع شما مدیریت می کنند تا بتوانید در بهترین مناطق، بهترین زمین و املاک را صاحب شوید.

خرید زمین برای سرمایه گذاری

خرید زمین برای سرمایه گذاری

آیا شما قصد دارید به طور فعال مشاور املاک را مدیریت کنید یا شخص دیگری را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. اگر قصد دارید به طور فعال آن را مدیریت کنید، شما ملکی را نمی خواهید خیلی دور از محل زندگی شما باشد. اگر می خواهید یک شرکت مدیریت املاک را برای مراقبت از آن تهیه کنید، بهتر است از متخصصان این عرصه بهره مند شده تا بدون دغدغه صاحب زمین و ملک مورد نظر خود باشید.

برای خرید املاک سود آور 7 نکته برتر که باید در نظر بگیرید

محله ای که در آن خریداری می کنید بسیار مهم می باشدزیرا سایر ساختمان های مجاور انواع مستاجرانی را که جذب می کنید بر میزان کیفیت آن محله تاثیر می گذارند. اگر در نزدیکی دانشگاه بخرید، احتمال دارد که دانشجویان بر مستاجران شما غلبه کنند و می توانید هر تابستان برای پر کردن جای خالی تلاش کنید. آگاه باشید که برخی از شهرها با تحمیل هزینه های گزاف پروانه و قرار دادن بر روی نوار قرمز سعی در جلوگیری از تبدیل اجاره بها دارند.

مالیات بر مستغلات

احتمالاً مالیات ملک در منطقه مورد نظر شما متفاوت است و شما می خواهید از میزان ضرر خود آگاه باشید. مالیات بالای املاک همیشه در محله بزرگی که مستاجران بلند مدت را به خود جذب می کند چیز بدی نیست، اما مکان های ناپدیدشده نیز وجود دارد که مالیات بالایی نیز دارند. دفتر ارزیابی شهرداری تمام اطلاعات مالیاتی را در پرونده خواهد داشت، یا می توانید با صاحبان خانه در جامعه صحبت کنید. مطمئن باشید که در آینده نزدیک افزایش مالیات بر املاک وجود دارد یا خیر. ممکن است یک شهر در معرض فشار مالیات بسیار فراتر از آنچه صاحبخانه واقعاً می تواند اجاره بدهد، بالا ببرد.

نزدیکی به مدارس

اگر با خانه های خانوادگی سرو کار دارید، کیفیت مدارس محلی را در نظر بگیرید. اگر چه شما بیشتر از جریان پول ماهیانه نگران هستید، اما ارزش نهایی دارایی اجاره شما هنگامی که در نهایت آن را به فروش می رسانید به مرحله اجرا می رسد. اگر در این نزدیکی مدارس خوبی وجود نداشته باشد، می تواند بر ارزش سرمایه گذاری شما تأثیر بگذارد.

تاثیر جرم و جنایت بر محل زندگی

هیچ کس نمی خواهد در نزدیکی یک نقطه داغ از فعالیت های جنایی زندگی کند. پلیس محلی باید آمار دقیق جرم را برای محلات داشته باشد. نرخ خرابکاری و جرایم جدی و خرد را بررسی کنید و فراموش نکنید که اگر فعالیت جنایی رو به افزایش است یا رو به افول است. همچنین ممکن است بخواهید درباره میزان حضور پلیس در محله خود سؤال کنید.

بازار کار

مکان هایی که فرصت های شغلی فزآینده ای دارند، مستاجران بیشتری را جذب می کند. زیرا افراد که قصد اجاره ساختمانی را دارند امکانات رفاهی و خدمات منطقه را نیز در نظر می گیرند. اگر اخباری درباره یک شرکت بزرگ در حال انتقال به آن منطقه مشاهده کردید، می توانید مطمئن باشید کارگران آن شرکت در جستجوی مکانی برای زندگی در آنجا هستند. این ممکن است بسته به نوع مشاغل درگیر بالا یا پایین بیاید. در محله هایی که ساختمان های بزرگ در حال ساخت است فرصت مناسبی برای بدست آوردن سود کلان از اجاره خانه شما است. شما می توانید با شرکت پیمانکاری قرار داد بسته و به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت خانه خود را اجاره دهید به شرط در نظر گرفتن آسایش سایر ساکنان.

بررسی امکانات آن محل

در محله گشت و گذار کنید و پارک ها، رستوران ها، سالن های بدنسازی، سالن های سینما، پیوندهای حمل و نقل عمومی و سایر راه های جذب رانندگان را بررسی کنید. تالار شهر ممکن است دارای ادبیات تبلیغاتی باشد که به شما ایده می دهد که در کجا می توانید بهترین ترکیب از امکانات عمومی و خصوصی را پیدا کنید. در نظر گرفتن مسائل رفاهی و آسایش می تواند در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار باشد زیرا هر چه امکانات بیشتر روز به روز به قیمت زمین و ساختمان شما اضافه خواهد شد.

در نظر گرفتن توسعه آینده محله

اداره برنامه ریزی شهری اطلاعات مربوط به پیشرفت ها یا برنامه هایی را که قبلاً در منطقه پیموده شده است و در اختیار بنگاه های معاملاتی قرار می دهد. اگر ساخت و سازهای زیادی در جریان باشد، احتمالاً منطقه رشد خوبی است. مراقب پیشرفت های جدید باشید که می تواند به قیمت خواص اطراف آسیب برساند. مسکن جدید همچنین می تواند با املاک شما رقابت کند. پس اگر در امر خریداری زمین یا ساختمان تخصص کافی نداشته باشید به زودی از خرید خود پشیمان خواهید شد. شما می توانید از گروه مشاوره خدمات ملکی و تخصص 30 ساله کارمندان مجرب ما استفاده کنید.

ایا خرید زمین بهترین راه سرمایه گذاری است؟

با وضعیت بازار امروز داشتن ملک میتواند یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری کوتاه و دراز مدت باشد.

سرمایه گذاری در ملک موفقیت امیز است؟

بسته به نوع زمین و همچنین قیمت آن سرمایه گذارییک راه سود اور و موفقیت امیز میتواند باشد.

راه های سرمایه گذاری در ملک کدام ها هستند؟

سرمایه گذاری در ملک راه های متفاوتی دارد که یکی از مهمترین انها خرید خانه های کلنگی و ساخت و ساز در ان میتواند باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *