چگونه بهترین مشاور املاک را پیدا کنیم
چگونه بهترین مشاور املاک را پیدا کنیمReviewed by سید محمد سیدی on Jun 14Rating: 5.0

چگونه بهترین مشاور املاک را پیدا کنیم انتخاب یک مشاور مهم است – اما چگونه عوامل خوب را از بد جدا می کنید؟ راهنمای متخصص ما به شما در یافتن بهترین مشاور املاک کمک می کند. هنگام فروش ملک ضروری است که بهترین خدمات ملکی را برای خود پیدا کنید. عاقلانه است که به خاطر داشته باشید که بنگاه های معاملات ملکی در خیابان های بالا برای کمیسیون کار می کنند به این معنی که شما در موقعیت بالایی قرار دارید – اگر آنها ملک شما را نفروشند حقوق دریافت نمی کنند. به همین دلیل تماس با بهترین مشاور املاک برای فروش خانه شما بسیار مهم است.

چگونه بهترین مشاور املاک را پیدا کنیم

اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که از چند بنگاه معاملات ملکی استفاده کنید. فروشندگان خانه معمولاً فقط یک بنگاه املاک را انتخاب می کنند. مدیریت این می تواند ساده تر باشد و معمولاً ارزان تر است زیرا نمایندگان هزینه های مختلف آژانس ها را بیشتر می گیرند. استفاده از یک بنگاه املاک همچنین از خطر پرداخت کمیسیون مضاعف توسط فروشنده جلوگیری می کند. آژانس های املاک محلی را با توجه به حقایق مقایسه کنید: چقدر سریع ملک می فروشند چقدر به قیمت درخواست نزدیک می شوند و چقدر موفق هستند.

اطمینان حاصل کنید که خدمات ملکی تجربه فروش ملک مانند شما را دارد. برای استخدام بنگاه معاملات ملکی که خانه خود را از آن خریداری کرده اید ،تحت فشار قرار نگیرید. بدیهی است که اگر تحت تأثیر نحوه فروش خانه قرار گرفتید ممکن است تصمیم بگیرید که در این صورت دوباره با آنها همراه شوید و آنها را به لیست خود اضافه کنید. هزینه های معمول، میزان موفقیت سرعت فروش و دستیابی به قیمت درخواستی را مقایسه کنید. مشاور املاک منتخب خود را به خانه دعوت کنید تا در مورد پیشنهاد آنها بحث کنید و ارزیابی انجام دهد. این فرصت خوبی برای شماست که چند سوال دیگر برای کمک به یافتن بهترین مشاور بپرسید.

مراقب ارزیابی های املاک باشید

آژانس های املاک می دانند که یکی از دلایل اصلی مردم برای چیدن آنها ارزشیابی است که می دهند. آنها دو رویکرد کلی را در پیش می گیرند: برخی از بنگاه های املاک برای برنده شدن در تجارت خود به شما فکر می کنند که می توانید قیمت بالاتری با آنها بدست آورید. سایر بنگاه های املاک اصرار دارند که قیمت واقعی می دهند و به شما می گویند فریب ارزش های کاذب بالا را نخورید شما باید سعی کنید بهترین قیمت را که با اهداف شما مطابقت دارد تعیین کنید. نماینده باید از شواهدی از قیمت های محلی فروخته شده برای تأیید ارزیابی خود برخوردار باشد. همیشه توصیه می شود از مشاور املاک استفاده کنید اما در نهایت لازم به ذکر است که این شما هستید و نه نماینده که تصمیم.

مراقب قرارداد املاک باشید

وقتی یک خدمات ملکی استخدام می کنید به ضوابط و شرایط وی ملزم خواهید بود بنابراین مهم است که بدانید با قراردادهای بنگاه های املاک مراقب چه چیزی باشید. برخی از بزرگترین مواردی که باید مراقب آنها باشید عبارتند از: آیا شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی برای بازاریابی و سایر هزینه ها مانند گرفتن عکس حرفه ای و قرار دادن تابلوهای فروش خانه هستید؟ این اصول باید در هزینه کارمزد لحاظ شود.

آیا آنها اصرار به حقوق فروش تنها دارند؟ در این صورت این بدان معناست که حتی اگر خود شما خریدار پیدا کنید باز هم باید هزینه نمایندگی را به نماینده پرداخت کنید. اگر حقوق فروش انحصاری را به نمایندگی واگذار کنید این فقط باید برای یک دوره بسیار محدود باشد. آیا وقتی آنها ملک را می فروشند یا اگر “خریدار آماده ، مایل و قادر” پیدا می کنند کمیسیون پرداخت می کنید؟ – حتی اگر کار خود را از دست داده اید – باید به نماینده هزینه پرداخت کنید. شما فقط باید از نمایندگی استفاده کنید که در نتیجه مبادله قراردادها هزینه ای انتظار دارد.

چگونه مشاور املاک را پیدا کنیم

چگونه مشاور املاک را پیدا کنیم

آیا توافق نامه محدودیت زمانی دارد؟

این کار به شما امکان می دهد اگر رضایت ندارید نماینده را تغییر دهید. یک دوره طبیعی 12 هفته است اما ممکن است چهار هفته باشد. نمایندگان ممکن است این کار را دوست نداشته باشند اما سعی کنید یک دوره اعلامیه بدون مجازات دو هفته دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که با آژانس املاک خود کنار آمده اید و به آنها اعتماد دارید. آنها اولین نقطه تماس با هر خریدار احتمالی خواهند بود بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی از شما و املاک شما نمایندگی می کنند – آنچه را که یک آژانس املاک و مستغلات انتظار دارید در راهنمای ما ببینید به یاد داشته باشید که قرارداد را با دقت بخوانید و تنها آژانس نمایندگی خود را در دوره اعلامیه مورد نیاز بررسی کنید. اگر چیزی را نمی فهمید بپرسید. اگر به هیچ وجه راضی نیستید قرارداد را امضا نکنید.

خدمات بین المللی املاک در تهران

کار با یک اژانس خدمات ملکی متخصص در خانه کلنگی به طور کلی ساده ترین راه برای فروش سریع خانه است. یک مشاور املاک باتجربه با درک بازار خانه به شما کمک می کند قیمت تعیین کنید. ملک خود را تبلیغ کنید و جنبه های قانونی فروش را مرور کنید. در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید فروش خانه کلنگی مناسب برای ایرانیان مقیم در خارج کشور می باشند..جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *