چگونه خانه کلنگی را در زمستان بفروشیم
چگونه خانه کلنگی را در زمستان بفروشیمReviewed by سید محمد سیدی on Jun 16Rating: 5.0

چگونه خانه کلنگی را در زمستان بفروشیم این می تواند سوال شما هم باشد اما از هر متخصص مسکن بپرسید و آنها به شما خواهند گفت بهار بهترین زمان برای فروش خانه شما است و باید از زمستان اجتناب کنید! متأسفانه برنامه ریزی زندگی همیشه آسان نیست. بنابراین اگر زمستان امسال در بازار هستید این نکات را امتحان کنید تا شانس خود را برای تأمین خریدار به حداکثر برسانید. روی مقداری روشنایی فضای باز سرمایه گذاری کنید.

خوب این یک مثال عالی است چیزهای رویایی … اما شما این ایده را دارید: درخواست تجدید نظر را کاهش دهید و خریداران بالقوه شما نظر خود را در مورد اموال شما قبل از اینکه حتی وارد شوند تشکیل دهند. با کمرنگ شدن نور روز در 3.30 بعد از ظهر خریداران شما به یک دست کمک نیاز دارند تا بتوانند ملک شما را با شکوه تمام ببینند. مشاور املاک متخصص خانه کلنگی در خدمات ملکی فروش خانه را اسانتر کرده و با بالاترین قیمت ممکن آن را به فروش خواهند رساند.

چگونه خانه کلنگی را در زمستان بفروشیم

در برخی از روشنایی های فضای باز سرمایه گذاری کنید – نصب یک چراغ بیرونی تفاوت زیادی در خانه کلنگی شما ایجاد می کند. برجسته سازی یک گوشه یک درخت یا گیاه تزئینی برای گرم کردن منظره روی یک یا دو چراغ خورشیدی در فضای باز ارزان قیمت سرمایه گذاری کنید. دقیقاً مانند کمد لباس شما دکوراسیون منزل شما نیز باید متناسب با فصول تغییر کند. کمبود پول و وقت معمولاً مانع از بروز این اتفاق می شود اما اگر به دنبال فروش در زمستان هستید خوب است که در برخی از وسایل نرم که واقعاً به خانه شما تأثیر فصلی می دهد سرمایه گذاری کنید. به پارچه های نرم مخمل خواب دار رنگ های زنده و پر جنب و جوش و لوازم اضافی دنج مانند کوسن فکر کنید.

باغ و حیاط را مرتب کنید

باغ شما ممکن است در بهار و تابستان تاج گل این ملک باشد اما به نظر می رسد در ماه های زمستان به بهترین شکل نیست. آن را مرتب نگه دارید. هر گونه پرچین و درخت را مرتب کرده و برگها را جارو کرده و اسباب بازی ها یا وسایل تابستانی را مرتب کنید. و در باغ جلویی با چند لامپ ارزان قیمت زمستانی بنفشه و هدر در تختخواب ها جعبه های پنجره یا گلدان های بلند درب ورودی رنگ را معرفی کنید. و یک تاج گل پاییزی یا جشن را روی درب در نظر بگیرید.

خانه خود را گرم و مهمان آور کنید

در واقع می توانید با ایجاد دنج و دعوت از خریداران احتمالی  آب و هوای بد را به نفع خود تبدیل کنید. شکارچیان خانه وقتی وارد خانه کلنگی زمستانی آرام شما می شوند بسیار احساس خوشبختی و گرمی می کنند و مشتاقانه به دنبال آن هستند. گرمایش را روشن یا به طور واقعی در آتش بسوزانید اگرچه مراقب باشید آن را خفه نکنید (می خواهید خریدارانتان به اندازه کافی راحت باشند تا به اطراف نگاه خوبی داشته باشند.

چگونه خانه کلنگی را در زمستان بفروشیم

چگونه خانه کلنگی را در زمستان بفروشیم

مطمئن شوید که مشاور املاک شما در دسترس است

اگر ملک شما در تعطیلات زمستانی در بازار است برای پاسخگویی به سوالات باید مطمئن شوید که نماینده شما در دسترس است. بسیاری از مشاور املاک بیش از تعطیلات برای چند روز تعطیل می شوند و بعید است کسی برای ترتیب دادن بازدید تماس بگیرد اما کارشناس خدمات ملکی به صورت 24 ساعته اماده پاسخگویی و ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با یکی از نمایندگان مجرب ما تماس تلفنی یا تصویری بگیرید! اگر هنوز در حال فروش هستید خدمات ملکی می تواند به شما کمک کند! بدانید که چرا اکنون ممکن است بهترین زمان برای لیست کردن خانه کلنگی شما باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *