آماده سازی خانه برای فروش
آماده سازی خانه برای فروشReviewed by سید محمد سیدی on Jun 19Rating: 5.0

آماده سازی خانه برای فروش هنگامی که برای فروش خانه آماده می شوید کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین پیشنهاد ممکن را دریافت می کنید. و مگر اینکه شخصی در خانه شما بتواند یک برنامه تزئین خانه خود داشته باشدکه شامل صحنه پردازی در خانه است. صحنه پردازی در خانه هنری است که برای نشان دادن خانه شما در بهترین حالت نور طراحی شده است.

با استفاده از مبلمان شخصی خود به روشی جدید عوض کردن قطعات منسوخ شده برای وسایل آماده برای نمایش سر و صدا کردن و یا ایجاد فضای سبز در فضای منزل صحنه سازی در خانه به خریداران کمک می کند. اکنون صحنه سازی در منزل به دو نوع انجام می شود: خودتان این کار را انجام دهید یا یک مشاور املاک متخصص در خدمات ملکی استخدام کنید. اما از کجا می دانید کدام گزینه برای شما مناسب است؟ برای تعیین بهترین حرکت خود به عنوان فروشنده خانه به بررسی نکات آسان نصب صحنه منزل هزینه صحنه سازی منزل و مزایای آن بپردازید.

آماده سازی خانه برای فروش

یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید برای صحنه سازی خانه انجام دهید این است که فضای آن را به نمایش بگذارید نه وسایل خود را. ابتدا با جا دادن در کمد هایتان شروع کنید تا حداقل یک سوم آنها خالی باشد. لباسهای خارج از فصل را در جای دیگر نگهداری کنید یا از دوست خود بخواهید وسایل استفاده نشده را بطور موقت نگه دارد

استخدام مشاور املاک متخصص

همچنین آسان است که تصور کنیم خریداران هرگز به نقاطی که سعی کرده ایم فراموش کنیم – مانند آن کشوی آشغال پر از نوارهای لاستیکی و بسته های سس سویا نگاه نمی کنند. اما هنگامی که خانه خود را صحنه سازی می کنید آماده باشید تا خریداران به داخل درهای بسته و درها نگاه کنند. هیچ چیز محدود نیست. این ممکن است خانه شما باشد اما آنها فکر می کنند که آیا این خانه می تواند از آن خود شود.

با دیوارهای خنثی برنده شوید

خلاص شدن از شر دیوارهای با رنگ روشن نکته مهم دیگری در صحنه پردازی در خانه است که به شما کمک می کند تا بیشترین مخاطب را در خانه خود جلب کنید. فقط چند لایه رنگ می تواند فضای قدیمی را متحول کند و به آن احساس مدرن تری ببخشد. سایه های معروف مانند اتاق نشیمن به رنگ آرد جو دوسر یا یک راهرو به رنگ خاکستری ملایم را امتحان کنید.

ناهنجار را در آغوش بگیرید

فضایی دارید که هرگز نحوه استفاده از آن را نمی دانید؟ صحنه سازی در خانه می تواند با یافتن روشی جالب برای خودنمایی فرصتی برای نشان دادن عملکرد واقعی خریداران بالقوه باشد. یک دیوار کوتاه را به یک مرکز پیام خانوادگی تخته سیاه تبدیل کنید یک سوله را به یک فضای کاری جذاب تبدیل کنید

اتاق های خواب خود را شخصی نکنید

اتاق های خواب اغلب شخصی ترین اتاق های خانه هستند. و چرا نباید باشند؟ بالاخره آنها اتاقهای شما هستند! اما وقتی هدف شما به عنوان فروشنده خانه این است که تا آنجا که ممکن است خریداران بالقوه را به خود جلب کنید به یاد داشته باشید: این شخصی نیست تجارت است.

آشپزخانه را تازه کنید

خریداران آشپزخانه ای روشن تمیز و تازه می خواهند. خبر خوب این است که شما برای این کار لازم نیست ثروت کمی را صرف یک بازسازی گران قیمت کنید! چند تغییر کوچک می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. موارد زیادی را فراتر از توستر تمیز و قهوه ساز زیبا نگذارید. در آخر برخی از عناصر ارگانیک مانند گل های تازه یا یک کاسه چوبی با میوه های رنگارنگ را به آن اضافه کنید تا کمی فضا زنده شود.

هزینه صحنه سازی در منزل چقدر است؟

برخی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید و در نکات خود ذکر کردیم هزینه شما یک درصد نخواهد بود. اما اگر خودتان راحت خانه خود را روی صحنه نمی برید وقت ندارید یا می خواهید اطمینان حاصل کنید که جذابیت خانه خود را به حداکثر برسانید از بیرون کمک بگیرید.

آماده سازی خانه برای فروش

آماده سازی خانه برای فروش

بهترین راه برای به حداکثر رساندن ارزش خانه خود

اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که صحنه منزل شما پیشنهاد بزرگتری به شما بدهد اما این امر به شما کمک می کند تا با آماده سازی خانه به حداکثر رساندن فضای خود و افزودن لمس های کمی که باعث ایجاد تغییراتی می شود در میان رقابت ها برجسته شوید. اگرچه این نکات کاربردی باید زمینه را برای یک سفر منظم در خانه فراهم کند و به خریداران خانه ای نشان دهد که به زودی می خواهند خانه خودشان را بنامند اما این تنها راهی نیست که می توانید ارزش خانه خود را به حداکثر برسانید.

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

در خدمات ملکی مشاور املاک و مستغلات از معادله خارج شده و به خریدار و فروشنده خانه در صورت تمایل اجازه می دهد بدون هیچ گونه اختلالی مستقیماً با یکدیگر ارتباط برقرار کنند مستقیماً مذاکره کنند و خانه ای را خریداری و بفروشند. و مهمتر از همه خریداران و فروشندگان خانه کلنگی هر آنچه را كه یك نماینده در اختیارتان قرار می دهد دریافت می كنند اما فروشندگان خانه به جای پرداخت 6٪ کمیسیون معمول در قیمت نهایی فروش فقط 2.5٪ پرداخت می كنند پس انداز سنگینی هم برای خریدار و هم برای فروشنده. . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید میلیون ها تومان  پس انداز کنید به صفحه خدمات ملکی مراجعه کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *