خرید و فروش انلاین خانه کلنگی
خرید و فروش انلاین خانه کلنگیReviewed by سید محمد سیدی on Jun 22Rating: 5.0

خرید و فروش انلاین خانه کلنگی را به ما در خدمات ملکی بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات رسانی به شما هم وطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. اکنون می توانید تقریباً هر آنچه را که می توانید روی اینترنت ببینید از لباس گرفته تا مواد غذایی و حتی اتومبیل خریداری کنید. اما آیا می توان از راحتی محل اقامت فعلی خود مراحل خرید خانه را طی کرد؟ بله شما می توانید یک خانه را بصورت آنلاین خریداری کنید – و در برخی شرایط بسیار منطقی است. بگذارید بگوییم شما از محل سکونت فعلی خود بسیار دورتر شده اید. خرید یک خانه به صورت آنلاین می تواند بدون سفرهای زیادی بین شهرهای فعلی و آینده خود مکان جدیدی برای زندگی پیدا کنید.

خدمات ملکی تمامی مراحل اساسی خرید آنلاین خانه را به شما معرفی خواهد کرد. همچنین چند مشاور املاک آنلاین املاک و مستغلات را به شما معرفی می کنیم اینترنت نحوه خرید و جستجوی خانه ها را کاملاً تغییر داده است. برای دیدن خانه های فروشی فقط لازم نیست به آژانس های املاک و مستغلات علائم فروش و تبلیغات روزنامه اعتماد کنید. اکنون می توانید از راحتی اتاق خواب یا دفتر کار خود به یک خانه مجلل و مجازی در یک خانه کامل بروید.

خرید و فروش انلاین خانه کلنگی

یک مشاور املاک و مستغلات برای خریداران آنلاین خانه ضروری است. بنگاه های معاملات املاک و مستغلات متخصصان بازار مسکن هستند و هرکدام در زمینه های مختلف تخصص دارند نماینده شما می تواند به شما کمک کند تا در مورد محله های مختلف، رتبه بندی مدارس، مالیات بر دارایی و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید. مشاور املاک شما همچنین می تواند مانند “چشم و گوش” شما روی زمین عمل کند. آنها می توانند به نمایندگی از شما در خانه ها گشت بزنند و تصاویر را برای شما ارسال کنند تا خلاء موجود در لیست های آنلاین را پر کنید. هنگامی که با نمایندگی مورد اعتماد خود ارتباط برقرار کردید می توانید خرید خانه ها را شروع کنید. می توانید جستجوی خود را با یک سایت لیست آنلاین شروع کنید اما همچنین باید از نماینده خود درخواست ورود کنید. لیستی از تمام خصوصیات ایده آل که در خانه جستجو می کنید ایجاد کنید. ممکن است بخواهید موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • تعداد اتاق خواب
  • انواع لوازم خانگی
  • رتبه بندی منطقه محلی مدارس
  • مالیات بر املاک محلی
  • فاصله منزل تا وسایل حمل و نقل عمومی (اگر رانندگی نمی کنید) یا پارکینگ موجود (در صورت رانندگی)
  • این که خانه دارای استخر، جکوزی یا اسپا باشد
  • شرایط کلی خانه (آیا به ملکی به کلید در دست نیاز دارید یا برای انجام تعمیرات آماده هستید؟)

استخدام مشاور املاک متخصص

این لیست را به مشاور املاک خود بدهید و از آنها سوال کنید آیا از ویژگی هایی که ممکن است برای شما مفید باشد مطلع هستند. بسیاری از بنگاه های املاک و مستغلات به داده های فروش دسترسی دارند که برای عموم در دسترس نیستند و می توانند خانه هایی را به شما نشان دهند که در وب سایت هایی بزرگ نمایش داده نمی شوند. همچنین می توانید از نماینده خود بخواهید که از طرف شما به خانه ها سر بزند و هر مسئله ای را که پیدا می کند مستند کنید. برخلاف خرید ژاکت یا یک کفش، نمی توانید به راحتی خانه ای را که از طریق اینترنت خریداری می کنید برگردانید. پیشنهادی برای خانه کلنگی ارائه نکنید مگر اینکه 100٪ مثبت باشید که می خواهید آن را بخرید.

ارسال نامه پیشنهاد خرید خانه

تبریک می گویم خانه ای را پیدا کرده اید که دوست دارید! اکنون زمان ارسال نامه پیشنهادی است. این به فروشنده نشان می دهد که می خواهید خانه او را بخرید و تحت چه شرایطی با فروش موافقت خواهید کرد. همچنین می توانید جزئیات مربوط به هرگونه تعمیراتی که می خواهید در ملک انجام دهید را در نامه پیشنهادی خود و همچنین امتیازاتی برای بسته شدن هزینه های مورد نیاز خود وارد کنید. اگرچه خودتان می توانید نامه پیشنهاد خود را بنویسید اما عاقلانه است که به مشاور املاک خود اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهد. نماینده شما می داند چگونه با فروشنده ارتباط برقرار کند به گونه ای که منافع شما را در اولویت قرار دهد. آنها همچنین می دانند چه زمانی نیاز به استفاده از اصطلاحات قانونی دارند که قرارداد را لازم الاجرا می کند. در کنار نماینده خود کار کنید و یک نامه پیشنهادی متناسب با نیازهای خود ارسال کنید.

خرید و فروش انلاین خانه کلنگی

خرید و فروش انلاین خانه کلنگی

از اینجا فروشنده شما سه گزینه دارد

  • پیشنهاد خود را بپذیرید: فروشنده می تواند پیشنهاد را همانطور که هست و بدون تغییر در شرایط فروش  قبول کند.
  • پیشنهاد شما را رد کنید: فروشنده می تواند پیشنهاد شما را به طور کامل رد کند. در این حالت باید پیشنهاد جدیدی ارسال کنید یا به ملک دیگری بروید.
  • به شما پیشنهاد تخفیف پیشنهاد می دهیم: فروشنده می تواند با پیشنهاد جدیدی به پیشنهاد شما پاسخ دهد. در این صورت ادامه مذاکرات پذیرفتن پیشنهاد یا ادامه کار با شماست.
  • مذاکره در مورد قیمت خانه شما می تواند یک روند استرس زا و احساسی باشد. برای کمک و مشاوره در مورد چگونگی مذاکره به طور مرتب با نماینده خود مشورت کنید.

بازرسی در منزل

قبل از اینکه متعهد به تعطیلی شوید باید بازرسی در منزل را تعیین کنید. بازرسی در منزل همان ارزیابی نیست. یک بازرسی به طور خاص به شما می گوید چه مشکلی در خانه شما وجود دارد و چه چیزی باید تعمیر شود. این بازرسی برای خریداران آنلاین بسیار مهم است زیرا دقیقاً به شما می گوید هنگام ورود به خانه کلنگی چه چیزی درگیر آن هستید. از مشاور املاک خود بخواهید نتایج بازرسی را از طریق ایمیل به شما ارسال کند و آنها را قبل از بسته شدن بررسی کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *