قرارداد زمین
قرارداد زمینReviewed by سید محمد سیدی on Aug 16Rating: 5.0

قرارداد زمین یک قرارداد کتبی بین خریدار خانه و فروشنده برای خرید زمین یا ملک است. فروشنده به نوبه خود به خریدار اجازه می دهند که طبق قرارداد خود وارد ملک شود زیرا با قرارداد زمین به سمت مالکیت نهایی در می اید. در اینجا می توانید در مورد انواع مختلف قراردادهای زمین اطلاعات کسب کنید.

قرارداد زمین با مشاوران املاک خدمات ملکی

مشاورا املاک خدمات ملکی به ارائه بهترین خدمات تجاری املاک برای صاحبان و کاربری های ،اداری، زمینی، سرمایه گذاری خرده فروشی و صنعتی در تهران و همچنین در سراسر ایران اختصاص داده شده است. همه مشاوران باتجربه و اعضای تیم ما متعهد به فراتر از انتظارات مشتریان و ارائه بالاترین سطح خدمات هستند. اینجا در خدمات ملکی هدف ما اطمینان از این است که هریک از مشتریان ما به نتیجه مطلوب برسند خواه حفظ ثروت باشد، نقدینگی، پیدا کردن یک جایگزین اجاره ای بهترین ارزش یا تولید درآمد. ما همیشه توصیه های صحیح و معنی دار را برای همه مشتریان ارائه می دهیم. انواع خدمات کارگزاری، نمایندگی مستاجر، فروش و واگذاری و همچنین مدیریت املاک است.

چه موقع استفاده از قرارداد زمین

با یک قرارداد زمین شما در حال مذاکره در مورد خرید، اجاره و شرایط زندگی خود به طور مستقیم با فروشنده هستید. این امر مزیتی را برای شما به ارمغان می آورد، زیرا فروشنده دارای یک شخصی است که می تواند اطمینان حاصل کند که می توانید ملک آنها را با موفقیت خریداری کنید. دلیل اصلی حرکت مردم با یک قرارداد زمین برای تأمین اعتبار فروشنده، صلاحیت صحیح تر است.

اگر می خواهید به طور رسمی صاحب خانه شوید. توصیه می کنیم این پرونده را در اسرع وقت به کارشناسان خدمات ملکی بسپارید در غیر این صورت، ممکن است اثبات اینکه این عمل به درستی به شما منتقل شده دشوار باشد. علاوه بر این عدم ثبت عملکرد شما می تواند مشکلات را به وجود آورد. شما باید مقررات را در مورد مجازات ها برای عدم ثبت عملکرد خود بررسی کنید. به دلیل این ممکن است هزینه های اضافی وجود داشته باشد.

خطرات قراردادهای زمین چیست؟

بیشتر اوقات فروشندگان عنوان و مالکیت خود را بر روی ملک حفظ می کنند تا زمانی که شما قرارداد زمین را پرداخت کنید. این بدان معنی است که شما همچنین حق یک مالک را ندارید. یکی از متداول ترین مسائل مربوط به قراردادهای زمین این است که بندرت ثبت می شود. هنگامی که یک قرارداد زمین ثبت نشده است، هیچ سابقه ای از معامله و جزئیات برای تأیید مالکیت احتمالی شما در ملک وجود ندارد. این به نکته فوق مربوط می شود که شما به احتمال زیاد مالکیت املاکی نیستید که میلیاردها تومان برای آن پرداخت کرده اید.

تماس با ما

خرید خانه به عنوان شهروند ایرانی در خارج کشور ممکن است دارای شرایط خاص مروبط به خود باشد اگرچه برنامه هایی وجود دارد که به آنها امکان مالکیت خانه را می دهد، اما پیدا کردن آنها مشکل است در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید زمین های مناسب برای ایرانیان مقیم در خارج کشور می باشند. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید. مشاوراملاک با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

 

قرار داد زمین چیست؟

قرارداد زمین یک قرارداد کتبی بین خریدار خانه و فروشنده برای خرید زمین یا ملک است

چرا باید قرار داد نوشت؟

قرار داد مابین فروشنده و خریدار یک پیمان محکم می باشد که بعد از ان تبادل مالکیت صورت میگیرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *