مشاوره خرید زمین در تهران
مشاور خرید زمین در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Aug 16Rating: 5.0

مشاور خرید زمین در تهران را از ما بخواهید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن یک زمین با موقعیت مناسب در بهترین نقطه شهر خود رویای بزرگ هر ایرانی است، اما یافتن یک نقطه کامل با ملاحظات بسیاری همراه است. در حالی که جستوجو و خرید ممکن است نگران کننده به نظر برسد، داشتن یک مشاور حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما با 30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یک قطعه زمین بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم.

مشاور خرید زمین در تهران

توصیه من هنگام خرید یک قطعه زمین این است که به دنبال چیزهایی باشید که از فرصت مکانی خوبی برخوردار باشند. اگر این یک سایت شیب دار است، می بایست در هزینه های اضافی خاکبرداری و کارهای بنیادی تأثیرگذار باشد و بهتر است یک زمین را انتخاب کنید که مناسب باشد تا هزینه پایه و کاوش را کاهش دهد (یعنی سطح اسپلیت، گاراژ زیر آن و غیره).

همچنین عاقلانه است که یک تحقیق ژئوتکنیک را برای تعیین طبقه بندی زمین انجام دهید- در صورت داشتن سنگ، هزینه سنگ شکن برای انجام کار حفاری و می تواند قبل از اینکه حتی ساخت خانه خود را شروع کنید مقادیر عظیم بیشتری را به دنبال داشته باشد. از طرف دیگر، اگر زمین خیلی نرم باشد یا چشمه طبیعی یا آب زیرزمینی وجود داشته باشد، می خواهید به دنبال هزینه های اضافی برای پایه های حفاری از طریق این سطح تا زمین پایدار باشید.

چند مورد مهم در خرید یک قطعه زمین

قبل از خرید زمین، حتماً موارد منطقه ای را برای مشاور املاک خود و هم برای اطراف آن تحقیق کنید. شهرداری قوانین سختگیرانه ای در رابطه با آنچه می توان از یک قطعه زمین برای (مسکونی، تجاری، صنعتی) استفاده کرد، دارند. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که هیچ برنامه ای برای ساخت بزرگراه یا زیرساخت های دیگر از طریق سرزمین خود یا منطقه اطراف خود ندارید.

منبع آب

آیا می دانید چگونه ملک شما به منابع آب وصل می شود؟ چه محدودیتی در استفاده از آب یا جمع آوری آب باران خود دارید؟ آب یک وسیله ضروری است ، بنابراین دانستن تعهدات و گزینه های شما مهم است.

آب و هوا را بشناسید

بارندگی سالانه، افزایش دما و پایین آمدن، تغییرات فصلی و حتی روندهای طی 20 سال گذشته همه عواملی هستند که باید هنگام خرید زمین مورد توجه قرار گیرند. آب و هوا جنبه های مختلف زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد ، از جمله:

چگونه خانه خود را عایق بندی کنید

  • انواع گیاهان و سبزیجات شما می توانید رشد کنید
  • پتانسیل خشکسال، یخبندان و سایر شرایط شدید آب و هوایی
  • چقدر انرژی ممکن است انتظار داشته باشید از آن استفاده کنید
  • شرایط سلامتی مانند آسم که تحت تأثیر دما قرار دارند
  • در حالی که ممکن است نتوانید همه اینها را داشته باشید، دانستن آب و هوای منطقه محلی می تواند در تصمیم گیری آگاهانه تر به شما کمک کند.
  • کیفیت و ترکیب خاک
  • کیفیت خاک و ترکیب آن بر نحوه ساخت خانه جدید شما و پتانسیل رشد گیاهان خود در دارایی شما تأثیر می گذارد
  • هنگام ساخت ساختمان ترکیب خاک می تواند تأثیر بگذارد:
  • هزینه پایه و اساس ساختمان
  • مقدار کارهای خاکی مورد نیاز

پایداری و حفظ زمین

برای آزمایش خاک خود قبل از نهایی کردن برنامه های ساختمانی با یک مهندس محلی و واجد شرایط تماس بگیرید. جهت گیری جهت یابی یکی از شادی های طراحی خانه شخصی شما است. با بهره گیری از جنبه شمالی می توانید از نور خورشید موجود در طول سال استفاده کرده و در ضمن به حداقل رساندن تأثیر نور مستقیم خورشید و اثر گلخانه برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد در تابستان. با این حال هنگام خرید زمین می خواهید هرگونه سهولت، جاده، مسیریابی و مجاورت سایر سازه ها چه موجود و چه بالقوه (زمین همسایه) را در نظر بگیرید.

خدمات املاک بین المللی در تهران

مراجعه به مشاور املاک یادآوری می کند که شما وجود دارید، به آنها اعتماد دارید و درباره آنها خوب فکر می کنید و آنها هنوز هم از رابطه شما بهره مند می شوند. کارت ویزیت اضافی بخواهید و در صورت لزوم آنها را رد کنید. نماینده شما نه تنها از تهیه آنها خوشحال خواهد شد بلکه آنها به یاد خواهند آورد که شما برای درخواست آنها ابتکار عمل را انجام داده اید.

در تماس بودن با نماینده خود می تواند بسیار مفید باشد. به آنها کمک می کند اگر به خانه رویایی شما برخورد کردند شما را به خاطر بسپارند بعلاوه در هر صورت احتمالاً در آینده دوباره به کمک آنها نیاز خواهید داشت. اما حداقل هر چند وقت یک بار چک کنید تا مطمئن شوید که هنوز زنده هستند.

چرا برای خرید زمین مشاور املاک لازم است؟

مشاوران املاک هر منطقه در تهران با تمامی ظوابط و همچنین قیمت های روز اشنایی کامل دارند با به همین دلیل اشتن یک مشاور املاک لازکم می باشد.

خرید زمین بودن مشاور املاک امکان پذیر است؟

تمامی افراد جامعه میتواند به ص.رت انفرادی معماله های خود را انجام دهند و دلیل وجود افراد متخصص مشاوره دادن و همچنین اگاهی افراد از خطرات احتمالی می باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *