مشاور املاک متخصص فروش خانه کلنگی

 مشاور املاک متخصص فروش خانه کلنگی یکی از نیاز های اصلی در فروش ملک می باشد. اگر می خواهید خانه ای بفروشید ممکن است وسوسه شوید که خودتان این کار را انجام دهید. صنعت “برای فروش توسط مالک” وعده می دهد که در صورت قطع نماینده، در پول خود صرفه جویی خواهید کرد. اما شما از تخصص تجربه و دسترسی که یک مشاور املاک می تواند در فروش یا کمک به شما در پیدا کردن خانه ارائه دهد غافل می شوید. یک نماینده فهرست به فروش سریع خانه و بهترین قیمت اختصاص داده است-و همچنین ابزارهایی دارد که فروشنده عادی از انها بی بهره می باشد.

مشاور املاک متخصص فروش خانه کلنگی

اکثر نمایندگان املاک از چیزی به نام خدمات فهرست بندی چندگانه استفاده می کنند تا ببینند کدام خانه ها در بازار هستند جزئیات خانه ها را بدست آورند و اطلاعات تماس نمایندگان فهرست را پیدا کنند. اگر خانه شما نیست نمایندگان (خریداران) ممکن است در پیدا کردن آن مشکل داشته باشند.  اگر خودتان خانه خود را می فروشید و می خواهید آن را درلیست قرار دهید باید یکبار هزینه کنید تا نمایندگی خانه شما را برای شما لیست کند. این عامل تمام تلاش های تماس را پشت سر می گذارد. بنابراین شما شخصاً نمی توانید خانه کلنگی را فهرست کنید و برای دریافت سود باید از طریق شخص ثالث مراجعه کنید.

فروش خانه کلنگی

به عنوان صاحب خانه علاقه داشتن به محل زندگی آسان است. بالاخره خانه شماست! ممکن است از رنگ بندی برجسته یا نوار سفارشی در اتاق نشیمن خوشتان بیاید اما همه خریداران سلیقه یکسانی ندارند. یک نماینده به شما کمک می کند تا همه چیز را در چشم انداز مناسب قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که خانه شما برای طیف گسترده ای از خریداران جذاب است. یک نماینده همچنین به شما اطلاع می دهد که برای به دست آوردن دلار برتر برای محل شما چه به روز رسانی هایی باید انجام شود.

تخصص قیمت گذاری

و البته موضوع ساده قیمت گذاری وجود دارد. بسیاری از صاحبان خانه ها مقدار مورد نیاز برای خانه خود را بیش از حد ارزیابی می کنند. آنها ممکن است بازار را به خوبی نشناسند به یاد داشته باشید در حالی که هدف این است که بالاترین قیمت ممکن را بدست آورید اما بهترین قیمت را می توان با قیمت گذاری اولین بار در خانه بدست آورد – نه با قیمت گذاری بیش از حد

آن و به آرامی پایین آمدن. تحقیقات نشان می دهد که خانه ای در هفته اول حضور خود در بازار بیشتر از هر زمان بعد از آن تردد می کند. زمانی که بیشتر مردم به خانه خود نگاه می کنند می خواهید خانه خود را به درستی قیمت گذاری کنید. یک مشاور املاک تجزیه و تحلیل بازار مقایسه ای را برای تعیین قیمت منصفانه برای خانه شما انجام می دهد – و این قیمت عادلانه است که به احتمال زیاد خریداران را جذب می کند.

وکالت و مهارت

نمایندگان مذاکره کننده متخصص هستند و دارای اسناد ملکی هستند. به عنوان مثال آیا می دانید در چه شرایطی می توان در نامه پیشنهاد مذاکره کرد؟ اگر یک خریدار بر اساس یک نقص ظاهراً جزئی که در گزارش بازرسی ظاهر شد. اگر نماینده ای برای پرسیدن ندارید یا از نماینده خریدار که منافع شما را در دل خود ندارد می پرسید یا با روده خود درگیر خواهید شد – یا شاید بر اساس آن تصمیم گیری در مورد تحقیقات اینترنتی هیچ کدام از اینها راه حل های بهینه نیستند. یک نماینده لیست هر موقعیتی را برای شما توضیح می دهد و به دنبال راه حلی است که مطلوب تر برای منافع شما باشد.

مشاور املاک متخصص فروش خانه کلنگی

مشاور املاک متخصص فروش خانه کلنگی

صرفه جویی در زمان

داشتن یک مشاور املاک که وظایف مربوط به فروش خانه کلنگی شما را ترتیب می دهد می تواند در وقت شما بسیار صرفه جویی کند. به عنوان مثال عکاسی حرفه ای همیشه به عنوان بخشی از خدمات فروش گنجانده شده است. ما فکر می کنیم که بسیار ارزشمند است و همه کارگزاری ها باید بتوانند راه حل های آسان و آماده ای را برای یافتن یک عکاس حرفه ای در اختیار شما قرار دهند.

علاوه بر این بخشی از کار نمایندگی فهرست بندی این است که ترتیب خانه را برای شما نشان دهد. اگر یک خریدار بالقوه می خواهد در حالی که در محل کار هستید یا آخر هفته طولانی را در کابین یکی از دوستان خود می گذرانید در خانه شما گشت بزند مشاور املاک شما تمام هماهنگی ها را انجام می دهد. اگر خودتان مکان را فهرست کرده اید این بدان معناست که خودتان خانه را نشان می دهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *