فروش خانه کلنگی در بازار فروش
فروش خانه کلنگی در بازار فروشReviewed by سید محمد سیدی on Sep 18Rating: 5.0

فروش خانه کلنگی در بازار فروش یک معامله بزرگ است و گاهی اوقات می تواند استرس زا باشد. بین تصمیم گیری در مورد زمان معرفی خانه برای فروش مبلغ چقدر و بازسازی خانه که باید از قبل انجام دهید برنامه ریزی های زیادی در این زمینه انجام می شود. یکی از جنبه های مهمی که بسیاری از فروشندگان از آن غافل می شوند مرحله بندی است. مهم نیست که در یک خانه بزرگ در تهران، یا یک آپارتمان در زعفرانیه، یا منطقه 10 تهران زندگی می کنید نمایش خانه شما باعث می شود که لیست شما در بین سایر خانه های ذکر شده برای فروش در منطقه شما برجسته شود و علاقه خریداران بالقوه بیشتری را افزایش دهد. به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید که چرا خانه پردازی مهم است حتی در بازار فروشندگان.

فروش خانه کلنگی در بازار فروش

بازار فروشندگان زمانی است که تعداد بیشتری از خریداران خانه به دنبال خرید خانه هستند تا خانه های واقعی که برای فروش درج شده است. بازار فروش معمولاً منجر به افزایش قیمت خانه ، رقابت شدیدتر و افزایش جنگ پیشنهادات بین خریداران خانه می شود. در این مواقع زمانی که زمان مذاکره فرا می رسد فروشندگان برتری خواهند داشت. پاسخ کوتاه بله است. اگرچه ما در بازار فروشنده هستیم و خانه ها به سرعت در حال فروش هستند اما صحنه سازی خانه شما هنوز مهم است.

مرحله بندی یک تجارت بصری برای خانه شما است تا بتوانید آن را به سرعت و با پول بیشتر بفروشید. در حقیقت خانه های روی صحنه 73 درصد سریعتر از خانه های خالی به فروش می رسند. راه دیگری که می توان به آن نگاه کرد این است که اگر به مصاحبه شغلی یا اولین قرار ملاقات می رفتید برای تحت تأثیر قرار دادن لباس می پوشید اینطور نیست؟ همین منطق می تواند هنگام فروش خانه کلنگی شما نیز اعمال شود.

فهرست کردن عکس های خانه

فهرست کردن عکس ها چیزی است که باعث می شود خانه شما به صورت آنلاین درخشان شود و هرچه جذاب تر باشند بازدیدهای بیشتری از لیست شما دریافت می شود. فهرست جدیدی در هفته اول عرضه در بازار سه برابر بیشتر از هر زمان بعد از آن است و 85 درصد از خریداران می گویند عکس ها مهمترین عامل در انتخاب خانه هایی هستند که در آن ها گشت می زنند. جذاب کردن عکس های فهرست باعث می شود خریداران مسکن احتمالی بخواهند خانه شما را مشاهده کنند نه اینکه از فهرست شما بگذرند. به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم قبل از لیست خانه خود را مرحله بندی کنید به جای اینکه بعداً در صحنه سازی سرمایه گذاری کنید.

نمایش خانگی و افزایش قیمت

مرتب کردن فهرست شما خانه شما را جذاب تر می کند و می تواند بر پیشنهاد خریدار تأثیر بگذارد. به گفته انجمن ملی املاک و مستغلات ، 25 درصد از نمایندگان خریداران گفتند که اجرای پیشنهادات تا 5 درصد افزایش می یابد ،در حالی که 12 درصد دیگر می گویند که پیشنهادات را تا 10 درصد افزایش می دهد.

به صحنه بردن کامل خانه

به صحنه بردن کامل خانه شما به خریداران این امکان را می دهد تا بفهمند که چگونه در خانه کلنگی شما زندگی می کنند و به آنها اجازه می دهد در هر فضا از خانواده خود تصویر کنند. یک فرد معمولی که برای خانه خرید می کند یک طراح حرفه ای نیست و احتمالاً به طور طبیعی تصور نمی کند که یک فضای خالی چگونه می تواند کار کند بنابراین به نمایش گذاشتن آن می تواند به تصویر کشیدن آنچه در خانه زندگی می کند کمک کند.

فروش خانه کلنگی در بازار فروش

فروش خانه کلنگی در بازار فروش

صحنه پردازی در خانه

هنگام قدم زدن در یک خانه خالی اغلب تصور اینکه چگونه می توانید فضا را طراحی یا تزئین کنید دشوار است. اتاق های خالی زمانی که به صحنه نروند کوچکتر به نظر می رسند و این می تواند خریداران را از ارائه پیشنهاد باز دارد. به نمایش گذاشتن خانه شما به خریداران این امکان را می دهد که نحوه عملکرد هر فضا را تصور کنند و به خریداران الهام می بخشد که چگونه وسایل آنها در هر اتاق قرار می گیرد. مرحله بندی همچنین می تواند به خریداران در غلبه بر چالش ها کمک کند مانند این که چگونه ایجاد مناطق در یک فضای کوچک می تواند اتاق را کاربردی تر از آنچه در زمان خالی به نظر می رسد.

مشاور املاک خانه کلنگی

با توجه به اینکه بازار مسکن امروزه متشکل از نرخ های کم بهره  فروش سریع خانه ها و بسیاری از خانه هایی است که با قیمت بالای فهرست فروخته می شوند، خریداران ممکن است مجبور شوند حداکثر بودجه خود را برای کم هزینه یا نوسازی خانه کلنگی صرف کنند. بنابراین اگر دیوارها با رنگ های مختلف رنگ آمیزی شده باشند یا حمام به پایان نرسیده باشد خریداران لیست کارهای فوری را مشاهده می کنند و ممکن است دلهره آور باشد. صحنه سازی به خانه کمک می کند تا حد امکان جدید به نظر برسد بنابراین اعتراضات کمتری وجود دارد. استخدام تیمی از متخصصان برای نمایش خانه شما و شناسایی به روزرسانی های تاثیرگذار تجربه ای آماده حرکت ایجاد می کند که می تواند خریداران بیشتری را برای ارائه پیشنهادات ترغیب کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *