چگونه خانه خود را بفروشیم
چگونه خانه خود را بفروشیمReviewed by سید محمد سیدی on Sep 18Rating: 5.0

چگونه خانه خود را بفروشیم وقتی اولین خانه خود را خریدید احتمالاً با کمی عصبی بودن احساس هیجان کرده این احساسات گذشت و شما مستقر شدید و آن خانه را خانه خود کردید. این که آیا چند سال یا چند دهه در این خانه کلنگی اقامت داشته اید وقتی تصمیم به فروش دارید، ممکن است یک حس عجبی را تجربه کنید، به ویژه در بازار مسکن امروز. برای کاهش استرس خود در اینجا چند نکته عالی در مورد املاک ومستغلات آورده شده است که به شما کمک می کند کار خود را شروع کرده و احتمالاً حتی برخی از احساسات را از بین ببرید. تخصص اصلی مشاوران ما در خدمات ملکی جواب دادن به تمامی سوالات و همچنین محیا کردن خانه ایده شما می باشد.

چگونه خانه خود را بفروشیم

یافتن یک مشاور املاک اختصاصی، پاسخگو و مطلع – کسی که می توانید به او اعتماد کنید تا در هر مرحله از فروش خانه شما راهنمایی کند. یک نماینده فروش خوب توصیه های آگاهانه ای در مورد قیمت فهرست ارائه می دهد، به شما توصیه می کند که کدام تعمیرات به شما در فروش خانه کلنگی کمک می کند و توصیه هایی در مورد کلاهبرداری، صحنه پردازی و به حداکثر رساندن جذابیت خانه شما ارائه می دهد. هنگامی که زمان مذاکره در مورد پیشنهاد فرا می رسد نماینده فروشنده خوب بیشتر می درخشد. هدف این است که مطمئن شوید بالاترین مبلغ را برای خانه خود به دست آورده اید و آن را به سرعت بفروشید. این فرآیند با تعیین قیمت لیست مناسب شروع می شود.

مشاور املاک اختصاصی

اگر قیمت خانه شما بیش از حد بالا باشد، احتمالاً در بازار و احتمالاً طولانی تر از اکثر خانه های منطقه شما خواهد بود. این ممکن است باعث شود خریداران آینده ارزش آن را حدس بزنند. اگر قیمت خانه شما بسیار پایین است می توانید پول را روی میز بگذارید و ارزش خالصی را که برای خرید خانه بعدی خود به ارمغان آورده اید کاهش دهید. مشاور املاک ایده آل شما غریزه های خوبی برای آنچه بازار املاک در منطقه شما انجام می دهد دارد. وقت بگذارید و با چندین نماینده صحبت کنید تا شخصی را بیابید که بتوانید با او راحت کار کنید و برای علایق شما سخت کار خواهد کرد.

زمان فهرست بندی خانه خود

حکمت املاک و مستغلات معتقد است که بهار تا تابستان زمانی است که اکثر مردم شکار خانه جدیدی را شروع می کنند. خریداران به طور معمول ماه ها قبل از بازدید شخصی از اولین خانه خود در مورد ملک ها تحقیق می کنند. به این ترتیب آنها می توانند بفهمند که چقدر خانه می توانند در محله هایی که بیشتر برایشان جذاب است خریداری کنند.

معمولاً پایان ماه یا آغاز مهر را آغاز فصل خرید خانه می دانند. با این حال به نظر می رسد فصل خرید خانه امسال زودتر رسیده است زیرا تقریباً نیمی از خانه های ذکر شده در اواسط تابستان تا پاییز در کمتر از دو هفته با قرارداد منعقد شده اند. این بدان معناست که ما در حال حاضر در بازار فروشنده هستیم و لازم نیست منتظر بمانید تا مبلغ بالایی را برای خانه خود بیاورید.

عکاسی حرفه ای از ملک

بسیاری از مشاوران املاک در حال حاضر تورهای سه بعدی از لیست خود را ارائه می دهند. پیشرفت های مجازی برای خریداران و فروشندگان یک مزیت بزرگ است. خریداران می توانند در هر زمان از شبانه روز خرید کنند و فروشندگان می توانند خانه خود را 24 ساعته و هفت روزه نشان دهند. همچنین نمایش فقط برای خریداران جدی کاهش می یابد. اگر یک خریدار واقعاً علاقه مند باشد راهپیمایی مجازی (احتمالاً چندین بار) را مشاهده کرده و سپس درخواست نمایش می کند.

عکاسی حرفه ای یکی دیگر از گزینه های عالی برای نشان دادن خانه کلنگی شما در بهترین حالت است. خانه هایی که با تصاویر باکیفیت و حرفه ای فهرست شده اند سریعتر و با پول بیشتری به فروش می رسند. یک عکاس حرفه ای از املاک و مستغلات هر اتاق را در بهترین زاویه می گیرد و بهترین ویژگی های آن را برجسته می کند. همچنین می توانید عکس هایی را که هنگام غروب با نورهای داخلی و خارجی می درخشد درخواست کنید. همه چیز در مورد نقاشی آن تصاویر خاص در ذهن خریدار است. اگر در حال فروش یک لیست لوکس با چشم انداز یا زمین وسیع هستید عکاسی با هواپیمای بدون سرنشین را در نظر بگیرید تا همه چیزهایی را که ملک شما ارائه می دهد به طور کامل ثبت کنید.

تعمیرات را از طریق بازرسی خانه

ممکن است وسوسه کننده باشد که تعمیرات کوچک را به تعویق بیندازید و اجازه دهید مالک بعدی آنها را اداره کند. متأسفانه اگر خانه ای را با تعمیرات واضح و ضروری ذکر کنید خریداران احتمالی نیز ملک شما را برای مسائل تعمیر و نگهداری بزرگتر بررسی می کنند. اگر می خواهید پیشگام باشید یکی از بهترین نکات املاک و مستغلات برای فروش خانه راه اندازی بازرسی خانه از پیش فهرست شده است.

هنگامی که تصمیم می گیرید همه مواردی را که بازرس قبل از لیست خانه شما لیست می کند برطرف کنید در طول بسته شدن به آرامش خاطر ارزشمندی دست می یابید. خریدار شما به احتمال زیاد بازرسی شخصی خود را به عنوان بخشی از قرارداد فروش می خواهد اما وقتی بازرس متوجه شود همه چیز در نظم کامل است خریدار شما به فروش اطمینان خواهد داشت.

جذابیت خانه خود را افزایش دهید

ممکن است هنگام آماده شدن برای فروش در خارج از خانه کار غیرعادی به نظر برسد. اما هنگامی که مراقبت از چمن را ادامه می دهید علف های هرز را بکشید، حصار را تعمیر کنید، دیوارها را با قدرت بشویید و تمیز کنید، دارایی شما برجسته خواهد شد و خریداران احتمالی را به نمایش می گذارد.

به آخرین باری که در اطراف خانه های فروش رفته اید فکر کنید. اگر ظاهراً خانه از بیرون ظاهری خشن داشت بیشتر اوقا احتمالاً زحمت درخواست نمایش را نمی کشید. جذابیت خوب خریداران را به خانه شما می کشاند. آنها تصور می کنند که بسکتبال بازی می کنند در حیاط خانه کباب درست میکنند یا در ایوان استراحت می کنند. شما می خواهید به خریداران کمک کنید تا عاشق خانه شما شوند و جذابیت در این کار به شما کمک می کند.

مرتب کردن خانه

این هیچ رازی نیست ما همه چیز را جمع آوری می کنیم. با این حال شما می خواهید خریداران بالقوه به خانه کلنگی شما نگاه کنند، نه وسایل شما. بنابراین یکی دیگر از نکات املاک و مستغلات این است که خانه خود را متحرک نشان دهید تا خریداران خانه بتوانند خود و چیزهایشان را در فضای شما ببینند. برای انجام این کار، باید در حذف هرچه بیشتر وسایل شخصی بی امان باشید و حداقل تا زمانی که قرارداد منزل خود را امضا کرده اید، به سبک زندگی مینیمالیستی پایبند باشید. البته مواردی دارید که روزانه و هفتگی از آنها استفاده می کنید. در صورت امکان آنها را در دسترس نگه دارید اما دور از دید قرار دهید.

هر چیزی فصلی مانند تزئینات، پتوهای اضافی یا هر چیزی که ماه ها از آن استفاده نمی کنید را حذف کنید. اجاره یک واحد ذخیره سازی یا محفظه ذخیره سازی در محل می تواند مفید باشد و به شما امکان می دهد مبلمان اضافی و سایر اقلام را از خانه خود حذف کنید تا زمانی که به فضای جدید خود نقل مکان کنید. همه چیز مربوط به ادراک است خانه ای با حداقل مبلمان، گنجه های بدون جوراب، آثار هنری خوش سلیقه و فقدان شلوغی سطحی، تمیز، جادار و جذاب به نظر می رسد. مرحله بندی خانه شما یک نکته عالی در مورد املاک است که باید در هنگام فروش خانه کلنگی خود به آن توجه کنید.

چگونه خانه خود را بفروشیم

چگونه خانه خود را بفروشیم

خانه خود را مرحله بندی کنید

یکی از مهمترین نکات مربوط به املاک، صحنه سازی خانه شما است. تاکتیک های کلیدی مرحله بندی شامل قرار دادن مبلمان و پرتاب بالش به صورت دعوت کننده است. همچنین می توانید یک میز ناهار خوری یا میز آشپزخانه قرار دهید. و قرار دادن یک یا دو گلدان تازه در اطراف خانه لمس خوبی است. هدف از اجرای صحنه نمایش پتانسیل خانه به خریداران است. شما می خواهید تمام اتاقهای اصلی – آشپزخانه، اتاق ناهارخوری، اتاق نشیمن، حمام و اتاق خواب اصلی – این حس را ایجاد کنند که آنها در خانه هستند.

همیشه برای نمایش آماده باشید

وقتی خانه خود را لیست می کنید می توانید در عرض چند ساعت از نمایندگان در مورد خریداران احتمالی که می خواهند خانه شما را ببینند تماس بگیرید. اگر تمام تلاش خود را برای آماده نگه داشتن خانه خود انجام دهید رسیدگی به این تماس ها آسان تر است. البته این شامل تمیز نگه داشتن حداقل خانه است. قبل از اینکه خانه را لیست کنید در هر اتاق نظافت عمیق خوبی انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که با تمیز کردن گرد و غبار و هرگونه زباله ای که در دریچه هوا گیر کرده است به دریچه های هوا و مجاری هوا توجه بیشتری کنید.

تمام مبلمان و آثار هنری باقی مانده را گردگیری کنید. پنجره ها و درهای شیشه ای را بشویید تا برق بزنند و با استفاده از جاروبرقی فرش ها را تازه کنید. در نهایت برای از بین بردن هرگونه بوی نامطبوع یا بوی ماندگار از شام دیشب از پاک کننده استفاده کنید. اگر تنها رایحه ای که خریدار به خاطر می آورد بوی شیرینی های تازه پخته شده یا گل های تازه است می توانید تاثیر فوق العاده ای از خود بر جای بگذارید.

به پیشنهادات به موقع پاسخ دهید

به همه پیشنهادات منطقی احترام بگذارید. شما می دانید که با چه قیمتی و با چه شرایطی پذیرفته می شوید، از جمله اینکه در صورت درخواست در مورد چه چیزی مایل به مذاکره هستید. اکثر قراردادها طی 48 ساعت انتظار پاسخ دارند، اما چرا باید منتظر ماند؟ به محض ورود یک پیشنهاد خوب با یک پیشنهاد متقابل یا پذیرش پاسخ دهید. فروش اولین خانه کلنگی شما آسان نیست. اما با این چند نکته درباره املاک، رفتن به فصل بعدی زندگی شما می تواند به همان اندازه هیجان انگیز باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *