بهترین سایت فروش ملک
فروش خانه کلنگی در سال 2021Reviewed by سید محمد سیدی on Sep 18Rating: 5.0

فروش خانه کلنگی در سال 2021 میتواند بسیار دشوارتر از سال های گذشته بوده که حتما باید به کمک مشاور املاک متخصص در خدمات ملکی آن را به فروش برسانید. بنابراین شما منابع مالی خود را ارزیابی کرده اید به سبک زندگی خود فکر کرده و تصمیم بزرگی برای فروش خانه خود گرفته اید. شاید تصمیم گرفته اید که حجم خود را کاهش دهید یا از شهر بزرگ خارج می شوید زیرا اکنون می توانید از راه دور کار کنید یا شاید فقط می خواهید در جایی بهتر زندگی کنید و خانه ای در شمال یا یک آپارتمان در شهر های دیگر خریداری کرده اید. دلیل شما هرچه باشد آماده فروش هستید. با توجه به موارد زیادی که باید در نظر گرفته شود فروش خانه کلنگی و نوساز می تواند فرایندی طاقت فرسا باشد و این امر به ویژه در دوران همه گیری صادق است. خوشبختانه ما برای شما یک راهنمای جامع در مورد نحوه فروش خانه خود در سال 2021 تهیه کرده ایم.

فروش خانه کلنگی در سال 2021

همه گیری ویروس کرونا تأثیر مهمی بر زندگی ما داشته است – از نحوه کار تا نحوه معاشرت و مسافرت. همچنین بر نحوه خرید و فروش خانه تأثیر گذاشته است. بنابراین اگر قصد فروش خانه خود را در سال 2021 دارید مهم این است که بدانید امسال چه انتظاری از بازار مسکن دارید و چگونه بهترین آمادگی را داشته باشید.

اگر به فروش امسال فکر می کنید باید خانه خود را هم اکنون آماده کنید. خریداران خواهان خانه های آماده برای جابجایی هستند زیرا نمی خواهند نگران قراردادن پیمانکاران در داخل و خارج خانه جدید خود در طول یک بیماری همه گیر باشند. اگر زود خانه خود را لیست کنید ضرری نخواهد داشت.

بازرس خانه استخدام کنید

شما احتمالاً فکر می کنید آیا این مسئولیت خریدار نیست؟.هنگامی که شما یک پیشنهاد را پذیرفتید، خریدار به احتمال زیاد درخواست بازرسی خانه خود را می کند. بنابراین ، چرا باید یکی داشته باشید؟ اگر بازرسی خانه چیزی را پیدا کند که نیاز به تعمیر دارد آیا ترجیح نمی دهید قبل از شروع مذاکره آن را حل کنید؟

در واقع اگر در نهایت نیاز به تعمیراتی داشته باشید که هفته ها طول می کشد تا تعمیر شود ممکن است آن خریدار را به کلی از دست بدهید. داشتن بازرسی خانه یک روش پیشگیرانه برای آماده سازی خانه شما برای فروش است. که به عنوان بازرسی خانه از پیش فهرست شده شناخته می شود می توانید از وضعیت دقیق ملک خود مسائل و تعمیراتی که باید از قبل برطرف شوند مطلع شوید آنها را برطرف کرده و سپس بر روی کار بعدی تمرکز کنید تا خانه خود را سریع بفروشید.

همچنین دانستن وضعیت ملک شما در مرحله مذاکره با خریداران بالقوه به شما کمک می کند. همانطور که ممکن است از قبل مطلع باشید خریداران اغلب از بازرسی خانه خود به عنوان راهی برای گرفتن امتیاز از فروشندگان استفاده می کنند مانند درخواست از شما برای کاهش قیمت لیست. اگر قبلاً به این تعمیرات پرداخته اید به احتمال زیاد چیز جدیدی پیش می آید و بر مذاکره شما تأثیر می گذارد..

خریداران مسکن به دنبال چه چیزی هستند

به دلیل همه گیری و زمان زیادی که در خانه سپری می شود ویژگی های خاصی وجود دارد که برای صاحبان خانه به یک ضرورت تبدیل می شود. به عنوان مثال خریداران خانه یک دفتر کار خانگی می خواهند. اگر فضای اداری مشخصی ندارید یک اتاق خواب اضافی یا فضای اضافی را به عنوان دفتر کار خانه آماده کنید. یک میز تحریر یک گیاه و یک قفسه کتاب اضافه کنید تا ظاهر آن در تماس های زوم برجسته شود. خریداران خانه نیز به دنبال آشپزخانه های لوکس هستند. این تعجب آور نیست زیرا بسیاری در سال 2020 آشپزی یا پخت و پز را به عنوان یک سرگرمی جدید انتخاب کردند. آشپزخانه خود را با وسایل جدید و میزهای کوارتز یا گرانیت ارتقا دهید. (میزهای گرانیت در واقع یکی از 10 گرایش های اصلی خانه با بالاترین نسبت فروش خانه کلنگی به لیست در تهران هستند)

فضای بیرونی خود را افزایش دهید

وقتی خانه خود را می فروشید می خواهید راه هایی برای برجسته شدن آن بیابید و چه راهی بهتر از داشتن زیباترین ورودی و چمنزار در بلوک. برای تحت تأثیر قرار دادن خریداران لزوماً نباید نمای بیرونی خانه خود را رنگ آمیزی کنید. موارد ساده مانند کوتاه کردن پرچین ها و چمن زنی تازه راه زیادی را پیش خواهد برد. حتی پوست زیبایی تازه و گلهای تازه کاشته شده واقعاً می توانند حیاط شما را زیبا کنند. اگر به نظر می رسد این پیشرفت ها در حین تلاش برای آماده سازی خانه خود برای فروش بسیار زیاد است به دنبال استخدام یک منظره ساز برای کمک باشید.

خانه خود را روشن کنید

وقتی صحبت از برداشت های اولیه می شود یک خانه با نور ضعیف به طور خودکار در ضرر است. تاریکی می تواند یک خانه را ناخوشایند، کثیف و تنگ کند ، حتی اگر اینطور نباشد. بنابراین قبل از قرار دادن خانه خود در بازار شما می خواهید راه های ساده ای برای روشن کردن خانه خود بیابید. این موارد می تواند شامل رنگ آمیزی سقف شما و انتخاب رنگ دیوار روشن تر و خنثی تر، افزودن آینه، جایگزینی لامپ ها و افزودن منابع نوری اضافی باشد.

برای فروش خانه خود را جمع کنید و آماده کنید

جمع آوری و آماده سازی خانه شما از جمله مواردی است که هنگام یادگیری نحوه فروش خانه کلنگی باید در اولویت قرار دهید. اجاره واحدهای ذخیره سازی در حال تبدیل شدن به روشی فزاینده برای از بین بردن خانه قبل از فروش است. ایده این است که مقدار وسایل خانه خود را محدود کنید تا صاحبان آینده احتمالی بتوانند خود (و وسایل خود) را در آن فضا تصور کنند. حتی حذف عکس ها یک راه عالی است تا به خریداران احتمالی این امکان را بدهد که در مورد آنچه روی آن دیوارها آویزان می کنند فکر کنند. اگر به دنبال یک راه حل سریع هستید ،یک سازمان دهنده حرفه ای بیاورید یا یک مشاوره مجازی تعیین کنید. آنها می توانند به نظم خانه شما کمک کنند در عین حال شما را برای یک حرکت بدون استرس آماده می کنند.

یک مشاور املاک پیدا کنید

پیدا کردن یک مشاور املاک آسان است پیدا کردن یک مشاور املاک بزرگ می تواند بیشتر یک چالش باشد. دریافت راهنمایی و خواندن نظرات آنلاین یک راه عالی برای محدود کردن گزینه های شما است. شما می خواهید بدانید که در هنگام استخدام نماینده املاک و مستغلات به دنبال چه چیزی به دنبال آن هستید. در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از هر نامزد احتمالی بپرسید:پس از تصمیم گیری در مورد یک مشاور املاک شما و نماینده خود باید طرحی برای نحوه فروش خانه خود تهیه کنید. شما و نماینده شما باید همیشه در یک صفحه باشید و یک برنامه عملی به اطمینان از آن کمک می کند.

  • امسال به چند مشتری خدمت کرده اید؟
  • آیا تا به حال مشتری از شما شکایت کرده است؟
  • کارمزد شما چقدر است؟
  • چه خدماتی را فراتر از مذاکره و سپردن ارائه می دهید؟

نحوه قیمت گذاری خانه خود برای فروش

اکنون زمان آن است که بدانید خانه خود را با چه قیمتی باید لیست کنید. می توانید با استفاده از ابزارهای آنلاین شروع کنید تا به شما کمک کند تا بدانید ارزش خانه شما چقدر است. با این حال هرگز نباید چشم خود را روی یک عدد واحد بگذارید و انتظار داشته باشید که این اتفاق بیفتد. شرایط بازار همیشه تغییر می کند و رفتار خریدار نیز تغییر می کند. گزینه دیگر انجام ارزیابی است. ارزیابان خانه متخصصان دارای مجوز هستند که ارزش خانه شما را بر اساس وضعیت دارایی شما و شرایط کلی بازار مسکن ارزیابی می کنند. آنها اندازه املاک شما شرایط داخلی و خارجی خانه

شما هرگونه ارتقاء اضافات یا بهبود خانه را که انجام داده اید بررسی کرده و سپس ارزش خانه خود را بر اساس شرایط بازار محلی محاسبه می کنند. نگاه کردن به موارد مشابه خانه های اخیر فروخته شده در منطقه شما نیز به شما در تعیین قیمت کمک می کند. این خانه ها باید از نظر اندازه، موقعیت مشابه باشند و در چند ماه گذشته فروخته شوند. علاوه بر این شما می خواهید در مورد قیمت خود استراتژیک باشید. به جای اینکه قیمت خانه خود را با دیگران در منطقه یکسان کنید قیمت خود را بر اساس ویژگی های فروش خانه خود استراتژی کنید.

فروش خانه کلنگی در سال 2021

فروش خانه کلنگی در سال 2021

عکس های حرفه ای از خانه

هیچ چیز سریعتر از عکس های حرفه ای خانه نمی فروشد. این امر به ویژه در حال حاضر صادق است زیرا بسیاری از خریداران احتمالی به دلیل ویروس کرونا جستجوی خانه خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. خودتان را جای خریدار بگذارید. آنها در حال جستجوی آنلاین هستند و هر خانه ای را که در منافع فیلتر شده آنها برای فروش خانه کلنگی عرضه می شود در همان لحظه که در لیست قرار دارد بررسی می کنند. اگر خانه شما با عکاسی ضعیف به صورت آنلاین نمایش داده شود، فهرست شما ترافیک بسیار کمی خواهد داشت. ناگفته نماند به طور گسترده ای مشاهده شده است که خانه هایی با عکس های حرفه ای به طور متوسط ​​بیشتر از سایر فهرست ها به فروش میرسند.

هنگام برنامه ریزی نحوه فروش خانه خود باید به شدت در نظر داشته باشید که خانه خود را به صورت دیجیتالی برای یک تور سه بعدی آنلاین اسکن کنید. این راهکارهای سه بعدی که در آن خانه را از رایانه خود نشان می دهید و روی آن کلیک می کنید در حال حاضر بیش از 5 برابر محبوبیت قبل از همه گیری است. و با خرید بیشتر خریداران از خارج از شهر خرید سه بعدی می تواند به خریداران خارج از شهر کمک کند تا تصمیم بگیرند که آیا قبل از اینکه فرصتی برای دیدن شخصی آن در خانه داشته باشند در خانه خود پیشنهاد دهند یا خیر.

سرانجام عکاسی هوایی که نمای پرنده ای از خانه فرد و منطقه اطراف آن را نشان می دهد در بین خریداران که به صورت آنلاین نگاه می کنند ، به طور فزاینده ای محبوب شده است. بسیاری از آژانس ها برخی یا همه این خدمات را به عنوان بخشی از خدمات کلی خود به شما به عنوان فروشنده شامل می شوند. فقط به خاطر داشته باشید هرچه خانه خود را به صورت آنلاین بهتر معرفی کنید سریعتر به فروش می رسد.

برنامه فروش سریع خانه

شما و نماینده املاک خود باید قبلاً این موضوع را بررسی کرده باشید ، اما همه خانه ها به سرعت نمی فروشند. عوامل زیادی در این زمینه دخیل هستند و بسته به شرایط بازار مسکن در منطقه شما ،ممکن است مجری املاک شما برای فروش خانه شما مجبور باشد از استراتژی های دیگری در زرادخانه خود استفاده کند. اگر قیمت خانه شما کاهش می یابد یا تورهای بیشتری برگزار می شود باید در مورد مراحل بعدی در صورت عدم مشاهده پیشنهادات خانه خود به توافق برسید.

درباره قیمت فروش خانه خود مذاکره کنید

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که خریدار سعی می کند بهترین قیمت مطلق را بدست آورد در حالی که شما دقیقاً همان کار را انجام می دهید. عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت زیرا هر خانه ای که فروخته و خریداری می شود متفاوت است. به عنوان مثال اگر بازار خریدار باشد این بدان معناست که خریدار دست بالا را دارد زیرا لیست های متعددی وجود دارد که پیشنهادات کمتری ارائه می شود. با این حال این بدان معنا نیست که برای فروش خانه کلنگی خود باید امتیازات بزرگی قائل شوید.  اینجاست که نماینده شما واقعاً قدم می گذارد. آنها به شما کمک می کنند تا روند مذاکره را پیش ببرید و به شما مشاوره می دهند که چگونه در هنگام ارائه پیشنهادات اقدام کنید. خوشبختانه شما مصاحبه کردید و نماینده مناسب را استخدام کردید، بنابراین می دانید که آنها بهترین منافع شما را مد نظر دارند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *