کارشناس قیمت گذاری ملک در تهران
کارشناس قیمت گذاری ملک در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Oct 12Rating: 5.0

کارشناس قیمت گذاری ملک در تهران یکی از مهمترین مراحل در خرید و فروش خانه کلنگی و مدرن می باشد. اگرچه جاده عمدتا هموار است، اما گام هایی وجود دارد که فروشندگان می توانند برای به حداکثر رساندن بازده خود انجام دهند و در عین حال از خریداران خطرناکی که ممکن است پیشنهادات آنها تبخیر شود اجتناب کنند. کارشناسان خدمات ملکی در مورد خود فروختن ملک بیش از حد فروشندگان هشدار می دهند که می تواند به روش های مختلف ظاهر شود-از انتخاب خریدار اشتباه تا نادیده گرفتن شرایط قرارداد.

کارشناس قیمت گذاری ملک در تهران

برای فروشندگان خانگی امروزی چندان عجیب نیست که چندین پیشنهاد چند روز یا حتی چند ساعت پس از عرضه خانه خود در بازار ارائه دهند. این مسئله برای فروشندگانی که وظیفه الک کردن پیشنهادات را بر عهده دارند مشکوک است. ممکن است وسوسه انگیز باشد که فوراً با بالاترین پیشنهاد خرید کنید به خصوص اگر آنها مایل به افزایش قابل ملاحظه ای از قیمت درخواست شده شما باشند. اجازه دهید خانه حداقل دو آخر هفته در بازار بماندکه به تعداد بیشتری از خریداران فرصت می دهد خانه را ببینند. هرچه تعداد خریداران بیشتری را بتوانید انتخاب کنید، احتمال اینکه به خریدار پرخطر نرسید بیشتر است.

قبل از خرید باید خانه خود را بفروشند

از آنجا که اکثر مناطق با کمبود مسکن روبرو هستند فروشندگان به احتمال زیاد با باز نگه داشتن گزینه های خود برای چند هفته در معرض خطر از دست دادن یک پیشنهاد بزرگ قرار نخواهند گرفت. فروش خانه کلنگی در یک روز یا یک آخر هفته هیجان انگیز به نظر می رسد اما اغلب خطرات و پول کمتری را برای فروشنده به همراه دارد تا چند روز دیگر.در بازار داغ امروز املاک و مستغلات، فروشندگان ممکن است وقتی خریداران پیشنهادات بالایی ارائه می دهند ضرر کنند اما برای خارج شدن از معامله بعداً پیش بینی های لازم را انجام دهند.

در نهایت به خاطر داشته باشید که بسیاری از خریداران پیشنهادات خود را در مورد چندین ملک ارائه می دهند تا شانس خود را برای دستیابی به توافق در این چشم انداز فوق رقابتی افزایش دهند. اگر فروشنده دیگری نیز خریداری را که شما انتخاب می کنید انتخاب کند می تواند دلخراش باشد. یک مشاور املاک می تواند به شما در جستجوی بهترین پیشنهادات کمک کند و شرایط و ضوابطی را که به نفع شما کار می کند راهنمایی کند.

در مرحله بندی کوتاهی نکنید

حتی اگر خریداران ناامید مستعد ترک خانه باشند، اگر قیمت خانه مطابق قیمت آنها نباشد یا حداقل به آن نزدیک شوند. و در دنیای امروز که املاک و مستغلات آرزوی فراوانی دارد عوامل املاک می گویند ضروری است که فروشندگان خانه خود را در بهترین حالت ارائه دهند تا مردم بتوانند خود را در آن تجسم کنند. در حالی که وسوسه کننده است که به دلیل تقاضای زیاد قبل از فروش کار کمی در تعمیر و بازسازی خانه خود انجام دهید، خریداران هنگام مقایسه گزینه های موجود در این بازار برای خانه هایی که آرامش خاطر را برای مهاجرت فراهم می کنند هزینه خواهند کرد.

نکته منفی خریداران نقدی

فراتر از نحوه پرداخت هزینه خریدار برای خانه و حتی مبلغی که آنها ارائه می دهند کارشناسان متفق القول هستند که فروشندگان باید به شرایط قرارداد فروش توجه زیادی داشته باشند. اگر خریداری بر اساس شرایطی که معمولاً به آنها احتمالی گفته می شود اقدام کند که به آنها اجازه می دهد در صورت عدم رعایت معیارهای خاص از توافق

خارج شوند در این صورت فروشنده می تواند دست خالی باشد. همیشه بهترین قیمت بهترین پیشنهاد نیست. ارزیابی شرایط اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. این یک پیشنهاد یا شکست برای پیشنهادات است. ما به دنبال بالاترین و بهترین پیشنهاد هستیم و این چیزی است که شرایط نشان می دهد.

کارشناس قیمت گذاری ملک در تهران

کارشناس قیمت گذاری ملک در تهران

خانه خود را استراتژیک قیمت گذاری کنید

طبیعی است که فروشندگان بخواهند از این فرصت بی سابقه که امروز بازار مسکن سفید است نهایت استفاده را ببرند. هیچ کس نمی خواهد پول را روی میز بگذارد وقتی خریداران برای پرداخت مبلغی بالاتر از قیمت درخواست شده صف می کشند.

اما فروشندگان باید در هنگام قیمت گذاری خانه خود خونسردی خود را حفظ کنند. به جای اینکه فروش خانه کلنگی را با قیمت ماهانه مورد نظر خود فهرست کنید، با مشاور املاک خود کار کنید تا قیمت اولیه قوی را تعیین کنید و بقیه عوامل را به عوامل بازار (موجودی کم، تقاضای زیاد) بسپارید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *