نحوه صحیح قیمت گذاری خانه در تهران
نحوه صحیح قیمت گذاری خانه در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Oct 13Rating: 5.0

نحوه صحیح قیمت گذاری خانه در تهران را به مشاور املاک متخصص در خدمات ملکی بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات رسانی به شما هم وطنان عزیز در داخل و خارج کشور می باشد. هنگام فروش خانه کلنگی خود یکی از مهمترین عواملی که باید در نظر بگیرید این است که چگونه قیمت ملک خود را به صورت رقابتی تعیین کنید تا اطمینان حاصل شود که خریداران مناسب را جذب می کند به فروش سریع تری دست می یابید و قیمت فروش بهینه را تحقق می بخشید. بین آنچه فروشنده امیدوار است دارایی اش ارزش داشته باشد نسبت به آنچه که بازار مایل است برای آن بپردازد، مرز وجود دارد. بنابراین بدست آوردن این حق از همان ابتدا بسیار حیاتی است.

نحوه صحیح قیمت گذاری خانه در تهران

قیمت گذاری صحیح املاک شما انتظارات بازار را تعیین می کند و می تواند احتمال ملک شدن ملک شما در بازار را برای ماه ها بدون استفاده از مشتری از بین ببرد. شما در زمان مناسب با نماینده املاک اختصاصی خود ملاقات خواهید کرد. نماینده شما ملک را مشاهده می کند و تخصص و مشاوره فروش بدون تعهد را به شما ارائه می دهد. ویژگیهای کلیدی زیر خانه شما با دقت مورد توجه قرار می گیرد موقعیت، اندازه، امکانات نزدیک، وضعیت، ارتقاء و بهبودهای اخیر، رشد منطقه، خانه های رقابتی برای فروش در نزدیکی شما یک گزارش جامع ارزیابی پیشرو در صنعت برای کمک به تصمیم گیری شما تهیه می شود. این ، همراه با تجربه صنعت نماینده شما، بینش املاک، دانش منطقه و تخصص املاک، مبنایی است که ممکن است قیمت فهرست بندی مربوط به بازار برای املاک شما تعیین شود.

بینش های کلیدی قیمت گذاری

من همیشه به مشتریان خود توصیه می کنم که بسیار بهتر است که با قیمت رقابتی وارد بازار شوند و کمتر مورد مذاکره قرار بگیرند تا خود را در بازار بیشتر کنند تا جایی برای مذاکره باقی بگذارند. اگر وارد بازار نشوید و خریداران مناسب را جذب نکنید، هرگز فروش خانه کلنگی  را با موفقیت انجام نمی دهید. بنابراین بسیار مهم است که مطمئن شوید ملک خود را از ابتدا در محیطی غنی از خریدار قرار داده اید تا بهترین پیشنهادات را دریافت کنید.

اگر فروشندگان ترجیح می دهند بازار را با قیمت های بالاتر یا حتی به مراتب بالاتر از آنچه که من پیشنهاد می کنم آزمایش کنند، من خوشحال می شوم که این کار را انجام دهم، اما اگر در دو هفته اول علاقه یا علاقه ضعیفی وجود نداشته باشد، باید درباره تعدیل قیمت که بیشتر با توصیه اولیه من مطابقت دارد بحث کنید. دلیل آن این است که به نظر من، دو هفته اول پس از ورود ملک به بازار ارزشمندترین است. بنابراین، حتی اگر فروشندگان برای فروش عجله ای ندارند، واقعیت این است که هرچه ملک در بازار بماند فروش آن سخت تر می شود.

نحوه صحیح قیمت گذاری خانه در تهران

نحوه صحیح قیمت گذاری خانه در تهران

مشاور املاک متخصص خانه کلنگی

بعلاوه اگر به نظر می رسد که ملک شما به مدت سه یا چهار ماه در بازار بوده است خریداران تصور می کنند که ممکن است مشکلی در آن وجود داشته باشد و از مشاهده آن به طور کلی اجتناب کنند. یا به طور متناوب اگر آنها آن را مشاهده کنند از فرصتی برای ارائه پیشنهادات بی کیفیت استفاده خواهند کرد. بنابراین دو تا چهار هفته اول شما بهترین فروش برای حداکثر کشش است. این همیشه پس از ماه اول کاهش می یابد و پس از آن بازدیدها کندتر می شوند. در حالت ایده آل ملکی که قیمت مناسب دارد باید نسبتاً سریع به فروش خانه کلنگی برسد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *