قیمت گذاری ملک خود برای فروش
قیمت گذاری ملک خود برای فروشReviewed by سید محمد سیدی on Oct 13Rating: 5.0

قیمت گذاری ملک خود برای فروش اگرچه بازار املاک در حال بهبود است، اما تا حد زیادی برای خریداران مطلوب است در حالی که فروشندگان مجبورند در محدوده محدودی از خریداران در بازاری که به طور کلی هنوز دارای مازاد است رقابت کنند. از آنجا که فرایند فهرست بندی با قیمت درخواست شروع می شود ، فروشنده اغلب فکر می کند که تعیین قیمت در بالاترین سطح ممکن، پیشنهادات بهتری را به قیمت مورد نظر شما نزدیک می کند. هنگام فروش خانه کلنگی خود باید چند نکته اساسی را در نظر بگیرید که سعی می کنید بالاترین قیمت ممکن را بدست آورید.

قیمت گذاری ملک خود برای فروش

فروشنده نباید فقط بر اساس برآورد قیمتی که مدعی است می تواند برای خانه شما تهیه کند یک نماینده املاک را انتخاب کند. یک مشاور املاک را بر اساس دانش و تخصص آنها، رویکرد حرفه ای و برنامه بازاریابی استراتژیک برای املاک خود انتخاب کنید. ارزش یک خانه بر اساس آنچه که خریدار حاضر است برای آن در بازار املاک و مستغلات فعلی بپردازد تعیین می شود. آیا این اطلاعات از بنگاه های املاک رقیب است که سعی می کنند قیمت خود را برای تأمین قضاوت اعلام کنند یا نظر همسایه ای که ادعا می کند در بازار املاک اطلاعاتی دارد همه اطلاعات بازار املاک را به طور عینی و با احتیاط ارزیابی می کند. بلکه از ارزیابی بی طرفانه فعالیت بازار استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل مقایسه ای انجام دهید

سه عنصر کلیدی که بر فروش یک خانه تأثیر می گذارد یعنی قیمت، شرایط و مکان را با دقت در نظر بگیرید. استفاده از تجزیه و تحلیل بازار مقایسه ای ابزار خوبی است. به این ترتیب می توانید املاک مشابه شما را که اخیراً فروخته شده است ، شناسایی کنید. این امر همچنین رقابت را در بازار برجسته می کند.

زمان حضور در بازار را در نظر بگیرید

هرچه مدت زمان طولانی تر شدن یک ملک در بازار باشد، احتمال اینکه قیمت نهایی فروش خانه کلنگی به طور قابل ملاحظه ای کمتر از قیمت اولیه باشد، بیشتر خواهد بود. با این حال اگر خانه شما بیش از شش ماه در بازار بدون موفقیت بوده است زمان تنفس فرا رسیده است. بازسازی خانه با تصاویر بازنگری شده مانند یک لیست جدید یک استراتژی است که می تواند برای تازه نگه داشتن همه چیز مفید باشد.

قیمت خود را خارج از بازار تعیین نکنید

این یک استراتژی ضعیف است که تأثیر معکوس خواهد داشت. خریداران امروزی از شرایط و قیمت بازار مطلع هستند. آنها به سادگی یک ملک گران قیمت را به نفع آنهایی که قیمت مناسب دارند نادیده می گیرند. با نوشتن مطالب بسیار در مورد بازار، اغلب توسط افرادی که متخصص محلی نیستند فروشندگان به راحتی درگیر هیاهوی افزایش قیمت می شوند.

بازسازی همه چیز نیست

اگرچه ممکن است به بهبود برخی از املاک قدیمی توصیه شود اما باید مراقب باشید که بیش از حد هزینه نکنید و بیش از حد سرمایه گذاری نکنید. هدف از فروش خانه کلنگی این است که در اسرع وقت یک پیشنهاد خوب دریافت کنیم. دریافت پیشنهاد بلافاصله پس از فهرست بندی به این معنی است که ملک با قیمت مناسب در بازار برای جلب توجه خریدار در بازار است.

قیمت گذاری ملک خود برای فروش

قیمت گذاری ملک خود برای فروش

منتظر پیشنهاد بهتر نباشید

تحقیقات نشان داده است که اولین پیشنهاد اغلب بهترین است زیرا بر اساس ارزش خریداران به ملک است. فروشندگان در ابتدا تمایل به تردید دارند زیرا فکر می کنند خریدار در تلاش است تا با یک معامله سریع خرید کند. اگر پیشنهاد منصفانه ای است همیشه باید آن را در نظر بگیرید.

کاهش قیمت ممکن است چیز خوبی باشد

در حالی که هیچ فروشنده یا نماینده ای نمی خواهد در این موقعیت باشد ممکن است زمانی به نظر برسد که بازار فقط به قیمت درخواست شده واکنشی نشان نمی دهد. در چنین مواردی اگر به فروش نیاز دارید یا انگیزه دارید مشاور املاک شما ممکن است کاهش قیمت را توصیه کند. کاهش قیمت حتی می تواند منجر به پیشنهاد بهتر شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *