میخوام خونمو بفروشم
میخوام خونمو بفروشمReviewed by سید محمد سیدی on Oct 20Rating: 5.0

میخوام خونمو بفروشم که کمترین زمان و بیشترین سود را داشته باشم. انتخاب نحوه فروش شما به هر جنبه دیگری از فرایند استراتژی فروش تا هزینه فروش خانه و آمادگی لازم برای انجام کار دیکته می کند. شما گزینه هایی دارید. اما مهم است که جوانب مثبت و منفی را بسنجید تا بهترین شرایط را برای خود تعیین کنید. مشاور املاک خانه را بازاریابی می کند مدارک را تهیه می کند و با نماینده خریدار ارتباط برقرار می کند – متخصص املاک و مستغلات که به خریدار در یافتن و بستن خانه

کمک می کند. بسیاری از فروشندگان کار با یک نماینده را انتخاب می کنند زیرا می توانند در مورد قیمت، مشوق ها و انتظارات بازار محلی راهنمایی کنند. برای کمک به شما در فروش، مشاور املاک معمولاً چند درصد کارمزد دریافت می کند (هزینه بسته به مکان متفاوت است) که سپس با نماینده خریدار تقسیم می شود. به خاطر داشته باشید که فروش خانه شما فراتر از کمیسیون مشاور املاک هزینه های دیگری نیز دارد.

میخوام خونمو بفروشم

مالک تمام جنبه های فروش را مدیریت می کند. از آنجا که شما خانه را می فروشید نیازی به پرداخت حق کمیسیون نیست. فروشنده قیمت درخواستی دارد و می تواند به آن قیمت پایبند باشد و خریدار است که به نماینده خود کمیسیون بدهد. متناوبا، فروشنده می تواند نرخ را با نماینده خریدار مذاکره کند. به طور کلی هر چه خانه شما بهتر باشد پیشنهادات بیشتری دریافت خواهید کرد و توجیه قیمت آسان تر است.

اگرچه این می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند اما به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. تمام کاغذبازی و بازاریابی خانگی به عهده فروشنده است. شما باید کارهایی مانند فهرست کردن ملک به صورت آنلاین گرفتن عکس های با کیفیت بالا، نوشتن جزئیات فهرست و زمان بندی نمایش ها را انجام دهید. آگاهی از بازار املاک و مستغلات محلی نیز برای تعیین دقیق قیمت خانه مهم است. برای بسیاری از صاحبان خانه به ویژه کسانی که خانه ای نفروخته اند، صرفه جویی در هزینه مشاور املاک ارزش تلاش بیشتر برای رسیدگی به همه جنبه های فروش خانه کلنگی را ندارد.

قیمت درخواست خود را تعیین کنید

قیمت گذاری خانه شما نیاز به تعادل بین انتظارات شخصی و شرایط بازار دارد. نحوه قیمت گذاری خانه شما می تواند تفاوت بین یک پیشنهاد و هفته ها یا حتی ماه های موجود در بازار باشد.

ابزارهای آنلاین می توانند برآوردی از ارزش خانه شما ارائه دهند. روش سنتی برای ارزش گذاری یک خانه این است که چند خانه قابل مقایسه که اخیراً در منطقه شما فروخته شده است را به صورت دستی انتخاب کنید. یافتن یک بازی عالی بسیار دشوار است بنابراین شما یا مشاور املاک خود باید تنظیماتی را انجام دهید.

خانه خود را برای فروش آماده کنید

به طور کلی هر چه خانه شما بهتر باشد پیشنهادات بیشتری دریافت خواهید کرد و توجیه قیمت آسان تر است. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید تا خانه خود را در بهترین حالت قبل از نمایش قرار دهید این جزء مهمی از آماده سازی خانه برای فروش است زیرا پارچه کشی بهترین راه برای تمیز جادار و آماده برای صاحبان جدید است. خانه خود را از منظر بازدیدکنندگان در نظر بگیرید – آیا این خانه گسترده و استقبال کننده است؟ آشپزخانه، قفسه ها، گنجه ها و گوشه هایی را که وسایل روی هم جمع شده اند پاک کنید. در صورت لزوم برای روشن نگه داشتن خانه گزینه های اضافی ذخیره سازی را در نظر بگیرید.

خانه خود را نشان دهید

نمایش بخش مهمی از فرایند فروش است. هرچه تعداد افرادی که در خانه گشت می زنند بیشتر باشد احتمال دریافت پیشنهاد بیشتر است. ممکن است لازم باشد به خریداران اجازه دهید، حتی در مواقعی که زمان مناسب نیست. نشان دادن خانه شما به معنای تمیز نگه داشتن آن مرتب سازی و فوریت ملک و تخلیه ملک است تا خریداران احتمالی بتوانند بدون حواس پرتی به گردش بپردازند.

پیشنهادات را مرور کرده و مذاکره کنید

اگر خریداری خانه را دوست داشته باشد یک پیشنهاد کتبی رسمی ارائه می دهد. پیشنهاد توسط نماینده خریدار به نماینده فروشنده یا مستقیماً به فروشنده برای معاملات ارسال می شود. اینکه آیا یک یا چند پیشنهاد دارید ممکن است ملاحظات زیر را تحت تأثیر قرار دهد. مهمترین مواردی که باید در پیشنهاد خانه فراتر از قیمت پیشنهادی در نظر بگیرید

شرایط احتمالی خریدار: این یک بند در قرارداد فروش خانه است که نشان می دهد خریدار فقط پس از فروش خانه کلنگی فعلی خود می تواند خانه را خریداری کند. بسیاری از فروشندگان پیشنهادات خرید احتمالی را می پذیرند اما باز هم در سناریوی چند، پیشنهاد بدون هیچ گونه پیش بینی معمولاً رقابتی تر تلقی می شود زیرا فروش خانه بر فروش دیگری متمرکز نیست.

جدول زمانی: برخی از خریداران ممکن است تمایل داشته باشند که تاریخ پایانی بسته شود – شاید آنها برای کار حرکت می کنند یا برنامه های مدرسه را تنظیم می کنند یا پیشنهاد آنها مشروط به فروش خانه آنها است. اگر پیشنهادات مشابه دیگری دارید ممکن است خریداری را ترجیح دهید که با جدول زمانی شما مناسب تر باشد.

پیشنهاد را بپذیرید و معامله را ببندید

به محض پذیرش پیشنهاد خانه از بازار خارج می شود و خریدار مجاز است برای بررسی خانه و اطمینان از اینکه مایل است در خرید پیش برود دقت لازم را انجام دهد. پس از بررسی های لازم خریدار باید تامین مالی خانه را که به عنوان دوره پذیره نویسی شناخته می شود بدست آورد.

چگونه خانه خود را بفروشم

چگونه خانه خود را بفروشم

چگونه خانه خود را بفروشید

شما تقریباً آنجا هستید تنها چیزی که باقی می ماند این است که شما عنوان خود را امضا کرده و اسناد را پس بگیرید. هنگام امضاء حتماً یک شناسه عکس معتبر همراه داشته باشید. پس از پایان سپرده گذاری اسنادی که نشان می دهد فروشنده اکنون صاحب خانه است در سوابق عمومی ثبت می شود. به شما پول داده می شود و فروش کامل می شود.

به خانه جدید خود بروید

بسیاری از صاحبخانه ها تا زمانی که خانه فعلی خود را نفروشند نمی توانند چیز جدیدی بخرند. اگر مستقیماً به شرکتی می فروشید که خانه های خود را با سرمایه خود خریداری می کند دیگر نگران این نوع احتمالی یا سایر خرابی ها نباشید و می توانید خرید خانه جدید خود را شروع کنید. اگر برای خرید خانه جدید روی فروش خانه کلنگی حساب می کنید دقیقاً می دانید که با چه مقدار پول باید کار کنید به جای اینکه تخمین بزنید خانه شما برای چه چیزی می تواند بفروشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *