فروش سریع ملک در تهران
فروش سریع ملک در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Oct 23Rating: 5.0

فروش سریع ملک در تهران عوامل متعددی تعیین کننده میزان فروش سریع یک خانه هستند و اگرچه برخی از آنها از کنترل شما خارج هستند اما شما و املاک و مستغلات خود می توانید چند مورد را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که خانه شما در اسرع وقت تحت قرارداد است. همیشه یافتن مشاور املاک مناسب بسیار مهم است اما وقتی به دنبال فروش سریع هستید بسیار مهم است. مشاور شما باید کاملاً در دسترس و دارای تجربه بالا باشد تا بتواند قیمت مناسب را تعیین کند و خانه شما را سریعاً فهرست کرده و بسته شود.

فروش سریع ملک در تهران

هنگام جستجوی مشاوران مطمئن شوید که شخص مورد اعتماد خود را پیدا کرده اید که می تواند به شما کمک کند تا بهترین قیمت را با فروش سریع متعادل کنید. در اینجا چند سوال مهم وجود دارد که هنگام تصمیم گیری در مورد مشاور املاک باید بپرسید:

  • چند فروش خانه کلنگی در محله های تهران انجام داده اید؟
  • آیا تا به حال مشتری از شما شکایت کرده است؟
  • کارمزد شما چقدر است؟
  • چقدر سریع می توانید مرا وارد خانه کنید؟
  • چه چیزی شما را از سایر عوامل متمایز می کند؟
  • آیا می توانم نظرات معاملات گذشته شما را ببینم؟

به زمان بندی فکر کنید

اگرچه نمی توانید بازار مسکن را کنترل کنید اما می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی خانه خود را فهرست کنید. خانه ها عموماً در زمانهای خاصی از سال سریعتر می فروشند – حتی در روز هفته که خانه خود را ذکر کرده اید می تواند تفاوت ایجاد کند – بنابراین با مشاور املاک خود در مورد بهترین زمان بندی برای فروش سریع در بازار خود صحبت کنید. کلید اصلی فروش سریع خانه شما قیمت مناسب آن است. یک خانه گران قیمت می تواند ماه ها در بازار بماند مهم نیست که چقدر زمان بندی می کنید یا چقدر بازاریابی انجام می دهید.

ارزش گذاری خانه خود

این می تواند وسوسه کننده باشد که خانه خود را در بالاترین سطح از آنچه فکر می کنید ارزش دارد با این طرز فکر که اگر پیشنهاد کمتری از خریدار دریافت کنید از آنجا مذاکره کنید. اما این استراتژی آزمایش آببرای فروش خانه کلنگی سریع و موفق مضر است. اگر قیمت خانه شما بسیار بالا باشد در جستجوهای آنلاین خریداران خانه ظاهر نمی شود یا بدتر از این آنها را از تمایل به ارائه پیشنهاد منصرف می کند.

خانه خود را صحنه سازی کنید

اگر ترجیح می دهید روی صحنه نروید باید تمیز کنید. موارد شخصی مانند عکس های خانوادگی را حذف کنید، بنابراین خریداران بالقوه می توانند به راحتی خود را در خانه شما تصور کنند. در صورت لزوم یک واحد ذخیره سازی اجاره کنید تا همه موارد به جز مهمترین وسایل و دکور را به طور موقت ذخیره کنید. ببینید مشتریان خدمات ملکی برای بهبود و خانه سازی در منطقه شما به چه کسانی توصیه می کنند.

فروش سریع ملک در تهران

فروش سریع ملک در تهران

ایجاد جذابیت محدود کننده

بعد از تمام کارهایی که در زمینه داخلی انجام شده است قسمت بیرونی را فراموش نکنید – این اولین چیزی است که مردم وقتی برای بازدید از خانه شما به آنجا می آیند! ممکن است نماینده شما برای منظم کردن گیاهان و بارور کردن چمنزار خود از یک منظره ساز حرفه ای استفاده کند..

با مشاور املاک خود در مورد میزبانی خانه باز صحبت کنید تا افراد سریعتر وارد خانه شوند. همچنین در مورد مواقعی که مردم می توانند در خانه شما گردش کنند انعطاف پذیر باشید. هرچه سریعتر بتوانید افراد را وارد خانه خود کنید سریعتر شروع به دیدن پیشنهادات خواهید کرد.

پذیرش پیشنهاد و بسته شدن

هنگامی که یک پیشنهاد را پذیرفتید وارد مراحل پایانی می شوید. این به طور معمول شامل بازرسی خانه، ارزیابی، عنوان، تأمین مالی و آخرین بررسی است اگرچه در صورت لغو احتمالی خریدار می توانید مراحل را نادیده بگیرید. پس از اتمام همه چیز شما حق کمیسیون املاک را پرداخت می کنید پول خود را دریافت می کنید و کلیدها را تحویل می دهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *