ساخت خانه جدید در تهران
ساخت خانه جدید در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Oct 24Rating: 5.0

ساخت خانه جدید در تهران مراحل خرید ساختمان جدید و آنچه در این راه انتظار دارید را بیاموزید. ساختن خانه همیشگی شما از ابتدا هیجان انگیز است و برای بسیاری رویایی محقق می شود. خانه سفارشی می تواند مایه افتخار باشد که به نسل های متوالی منتقل می شود و نمایشی برای دوستان و همسایگان است. قبل از اینکه اولین آجر را روی یک خانه سفارشی قرار دهید چندین نکته را باید در نظر بگیرید. . مشاور املاک متخصص خانه کلنگی به صورت 24 ساعته اماده مشاور و همکاری با شما سروران گرامی می باشد.

ساخت خانه جدید در تهران

تعیین محل ساخت خانه شما بر همه چیز از رفت و آمد شما گرفته تا مالیات بر اموال تأثیر می گذارد. خانه های نوساز عموماً دورتر از مرکز شهر ساخته می شوند. برای برخی از صاحبخانه ها رفت و آمد طولانی تر یک معامله قابل توجه برای خانه سفارشی آنها است. بسیاری از خانه های ساختمانی جدید به عنوان بخشی از توسعه زیربخش به فروش می رسد و قطعات زمین برای فروش فروخته می شود. مالکان زمین هایی که این زمین ها را می فروشند تمایل دارند تا آنجا که ممکن است آنها را

کوچک کنند این بدان معناست که با همسایگان شما نزدیک است. علاوه بر این اگر تصمیم بگیرید که به جای یک زیرمجموعه در حال ساخت دورتر از شهر خود بسازید ممکن است مجبور شوید خطوط فاضلاب و آب و برق را از شهر خارج کنید. معمولا زیرمجموعه های جدید با فروش قطعات زمین این کار را تکمیل می کنند.

طراحی ساختمان برای ساخت و ساز جدید

تصمیم شما در مورد استخدام معمار برای ساختمان جدید شما تا حد زیادی بستگی به جایی دارد که برای ساخت انتخاب می کنید. بسیاری از جوامع برنامه ریزی شده با تعدادی از سازندگان محلی قرارداد دارند با انتخاب کوچکی از پلان ها و نمای بیرونی برای ظاهر یکنواخت به جامعه. با این حال اگر خانه ساختمانی جدید خود را بدون محدودیت یا دستورالعمل های جامعه بسازید ممکن است استخدام معمار برای طراحی فروش خانه کلنگی شما ترجیح داده شود به خصوص اگر عناصر طراحی خاصی را در نظر داشته باشید. نقاشی های تکمیل شده معمار نیز در تضمین مجوزهای شما برای ساختن نقش خواهد داشت.

تعیین بودجه برای طراحی منزل شما

خانه جدید شما یک صفحه خالی است چیزی که تقریباً همه صاحبان خانه در ساخت و ساز سفارشی خود بیشتر دوست دارند. انتخاب کفپوش، رنگ، قالب تاج و درها از سرگرم کننده ترین قسمت های ساخت خانه جدید شما هستند. هنگام انتخاب فضای داخلی، به یاد داشته باشید که بودجه به راحتی می تواند افزایش یابد. مرزهای محکمی را برای انتخاب وسایل خود در نظر بگیرید و به آنها پایبند باشید.

اگر خانه شما بخشی از یک اجتماع برنامه ریزی شده است برخی از ویژگی های داخلی ممکن است در پیشنهاد سازنده شما گنجانده شود. لوازم خانگی استاندارد، فرش و رنگ پایه و تزئین ممکن است در بسته گنجانده شود. ممکن است برای صاحبان خانه گزینه هایی برای انتخاب افزونه هایی مانند کفپوش چوبی یا پیچیده تر وجود داشته باشده خرید خانه

یک مشاور املاک پیدا کنید

انتخاب یک نماینده املاک مناسب می تواند کلید یافتن خانه مناسب و بهترین معامله باشد. هنگام تعیین نحوه انتخاب یک مشاور املاک همیشه مهم است که تحقیقات قبلی را انجام دهید و سوالات مختلفی را مطرح کنید تا بهترین راه را برای سفر خرید خانه خود بیابید.

خانه های فروشی را جستجو کنید

گام بعدی هنگام خرید خانه شروع به مرور خانه ها برای فروش در منطقه خود است. مهم است که از لیست خواسته های خود برای اطلاع جستجوی خانه استفاده کنید. به این ترتیب هنگام جستجوی فروش خانه کلنگی می توانید جستجوی خود را در محدوده قیمت خاص، سبک خانه، محل و محله و سایر امکانات رفاهی محدود کنید.

سپس می خواهید حضور شخصی یا خانه های مجازی و تورهای خانگی را شروع کنید. این تورها می توانند به شما در تشخیص نوع خانه ای که دوست دارید چیدمان مورد نظر و ویژگی هایی که می خواهید یا نمی خواهید در خانه خود کمک کنید. وقتی در حال بازدید از چندین خانه هستید به راحتی می توانید ویژگی ها یا نگرانی های مختلف خود را در مورد یک خانه با خانه دیگری که دیده اید اشتباه بگیرید بنابراین هنگام گردش یادداشت کنید. فراموش نکنید که نماینده خود را انتخاب کرده و از آنها کمک بگیرید.

پیشنهاد بدهید

هنگامی که خانه مورد نظر خود را پیدا کردید وقت آن است که با مشاور املاک خود کار کنید تا پیشنهاد دهید. استراتژی پیشنهاد خود را با نماینده خود در میان بگذارید: آیا قیمت خانه منصفانه است؟ چه چیزی پیشنهاد شما را متمایز می کند؟ مشاور املاک شما می داند که برای شرایط بازار مسکن چه چیزی بهتر است. آنها هنگام ارائه پیشنهادی که برای فروشندگان خانه متمایز می شود بودجه و قیمت درخواست شده برای خانه های مشابه در منطقه شما را در نظر می گیرند.

برای مذاکره آماده شوید

برای درک نحوه خرید خانه بدانید که به احتمال زیاد یک پیشنهاد متقابل دریافت خواهید کرد و باید با فروشنده مذاکره کنید. نماینده شما در فرایند مذاکره به شما کمک می کند و تصمیم می گیرد که بهترین گزینه چیست: کنار گذاشتن شرایط احتمالی، افزایش پول جدی یا قیمت کلی یا تغییر تاریخ بسته شدن. انتظار داشته باشید که قبل از توافق بر سر پیشنهاد با فروشنده رفت و آمد کنید.

خانه را بازرسی کنید

یکی از مهمترین مراحل برای خرید خانه بازرسی خانه است که سازه، برق یا موجود را مشخص می کند مشکلات لوله کشی منزل شما می خواهید یک بازرس حرفه ای منزل را استخدام کنید تا یک بازرسی کامل از وضعیت خانه انجام دهد. آنها وضعیت عملکرد همه سیستم های اصلی – لوله کشی، برق، گرمایش و سرمایش – را آزمایش می کنند و سقف، فونداسیون و نمای بیرونی خانه اگر گزارش بازرسی نشان دهنده مشکلات عمده در خانه است می توانید با تعمیرکار یا قیمت پایین تر با فروشنده مذاکره کنید.

کلیدها را بگیرید

شما به مراحل پایانی برای فروش خانه کلنگی  رسیده اید. در تاریخ پایانی شما پول مبادله شده است و عنوان اکنون به نام شما است. یک شرکت حقوقی یا وکیل املاک معامله را می بندد و شما معمولاً کلیدها را بعد از 5 بعد از ظهر دریافت می کنید. در تاریخ نزدیک شما بسته به این که خانه شما آماده به کار است یا خیر ممکن است قبل از مهاجرت تعمیرات و بازسازی لازم باشد.

همچنین باید در مورد استخدام جابجایی خرید مبلمان و لوازم جدید، راه اندازی خدمات عمومی و غیره فکر کنید. بعد از اینکه خانه شما متعلق به شما است هزینه آن را پرداخت می کنید اما ممکن است بخواهید آنها را در بودجه خود لحاظ کنید یا بودجه جداگانه ای برای پس از انتقال ایجاد کنید. قالب دهی حتماً از موارد پیشنهادی خود بپرسید و بودجه طراحی داخلی خود را بر اساس مواردی که شامل نمی شود برنامه ریزی کنید.

ساخت خانه جدید در تهران

ساخت خانه جدید در تهران

بیمه ساخت و ساز جدید

بیمه عنوان از شما در برابر اختلافات مربوط به انتقال قانونی مالکیت زمین شما محافظت می کند. اگر در حال خرید زمینی در حومه در حال توسعه هستید به احتمال زیاد انتقال آن ملک قبلاً به صورت قانونی پوشش داده شده است. با این حال یک وکیل املاک ممکن است بتواند به شما اطلاعات بیشتری در مورد نیاز به خرید بیمه نامه در این مورد بدهد.

اگر در حال خرید زمین خارج از یک جامعه برنامه ریزی شده هستید ممکن است بخواهید بیمه را برای عنوان خریداری کنید. گاهی اوقات اگر یک قطعه زمین در خانواده ای به تصویب رسیده باشد ممکن است بر سر مالکیت اختلاف ایجاد شود. اگر اختلاف بر سر فروش زمین به شما به دادگاه رسید حق بیمه می تواند از شما محافظت کند و احتمالاً هزینه خرید شما را جبران کند.

یک بازرسی خانه ساختمانی جدید دریافت کنید

خانه های جدید پس از ساخت هنوز نیاز به بازرسی حرفه ای دارند. حتی اگر سازنده شما در تمام مراحل کار کاملاً شفاف بوده است درخواست بیمه صاحب خانه شما و هرگونه تأمین مالی بانکی با یک بازرسی کامل روان تر می شود. علیرغم شهرت سازنده، هنوز ممکن است اشکال یا نقص پنهان وجود داشته باشد

اگر مشکلی در سیم کشی، لوله کشی یا خطاهای آرایشی وجود دارد می توانید قبل از بسته شدن رسمی فروش خانه کلنگی در مورد این تعمیرات با پیمانکار خود مذاکره کنید. بازرسی خانه معمولاً فقط چند صد هزار هزینه دارد در حالی که رفع نقص جدی پس از بسته شدن به راحتی می تواند به هزاران برسد.

انتخاب ساخت خانه خود به جای خرید خانه موجود یک تصمیم جدی است. قبل از تعهد نگاهی صادقانه به امور مالی، اعتبار، ترجیحات خود برای خرج خانه و برنامه های خود برای آینده داشته باشید. این یک ماجراجویی هیجان انگیز است، اما برنامه ریزی دقیق می تواند به روند روان تر کمک کند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *