مفاهیم مهم خرید و فروش املاک
مفاهیم مهم خرید و فروش املاکReviewed by سید محمد سیدی on Oct 25Rating: 5.0

مفاهیم مهم خرید و فروش املاک داشتن درک اولیه از مفاهیم مهم املاک قبل از شروع فرایند خرید خانه به شما آرامش می دهد و می تواند ثروت زیادی را در آینده برای شما ذخیره کند. در اینجا ده اصطلاح و تعریف املاک و مستغلات است که باید قبل از شروع به جستجوی خانه کلنگی بدانید. هنگام خرید خانه معمولاً دو نماینده درگیر هستند. نماینده خریدار که نماینده شما است و نماینده فهرست که نماینده فروشنده خانه است. نمایندگی دوگانه زمانی است که تنها یک نماینده هر دو طرف معامله باشد هنگام خرید خانه به مشاور املاک خود دستمزد نمی دهید – آنها از فروشنده خانه مبلغی دریافت می کنند.

مفاهیم مهم خرید و فروش املاک

یکی از اولین اصطلاحات املاک و مستغلات که احتمالاً با آن روبرو می شوید این است که بنگاه های معاملات ملکی اغلب خانه ها را برای فروش به عنوان لیست معرفی می کنند. فهرستدر یک وب سایت اطلاعات مربوط به خانه مانند قیمت و تعداد اتاق خواب را نشان می دهد. برای به روزترین لیست ها به جای پرتال های املاک، از سایت های کارگزاران املاک مانند khadamatmelki.com استفاده کنید.

کارگزاران به خدمات فهرست بندی متعدد دسترسی دارند که املاک و مستغلات باید آنها را به روز کنند بنابراین اطلاعات دقیق تر از سایت هایی است که به کارگزاری وابسته نیستند. در بازار رقابتی املاک و مستغلات اگر از سایت هایی استفاده می کنید که همه خانه های فروشی را نشان نمی دهند می توانید معامله خوبی را از دست بدهید.

بازرسی خانه

در مورد یک بازرس خوب از مسکن خود مشاوره بگیرید. اگر آنها مشکلی پیدا کردند می توانید با فروشندگان خانه مذاکره کنید تا آن را برطرف کنند یا احتمالاً قیمت خرید خانه را کاهش دهند. هنگامی که پیشنهادی را برای خانه کلنگی خود ارائه می دهید می توانید شرایط خاصی را که باید قبل از انجام معامله رعایت شود مشخص کنید – به این شرایط املاک و مستغلات احتمالی گفته می شود که بازرسی هیچ چیز نگران کننده را نشان نمی دهد و ارزش ارزیابی شده نزدیک به چیزی است که شما برای پرداخت پیشنهاد می کنید اینها تنها چند نمونه رایج است.

مفاهیم مهم خرید و فروش املاک

مفاهیم مهم خرید و فروش املاک

پیشنهادات و قراردادها

هنگامی که خانه مناسب را پیدا کردید با کمک یک مشاور املاک پیشنهاد خود را در ملک ارائه می دهید. اگر فروشنده با پیشنهاد اولیه شما مخالفت می کند معمولاً به این دلیل است که آنها پول بیشتری می خواهند یا زمان بندی سریع تری برای بستن معامله وجود دارد در این مرحله باید مذاکره کنید. هنگام ارائه پیشنهاد ایده خوبی است که با وارد کردن نامه ای که به شما توضیح می دهد چرا می خواهید خانه را خریداری کنید یک ویژگی شخصی اضافه کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *