نحوه تعیین زمان فروش زمین
نحوه تعیین زمان فروش زمینReviewed by سید محمد سیدی on Nov 1Rating: 5.0

نحوه تعیین زمان فروش زمین فروش ملک در بازار املاک و مستغلات در حال تغییر می تواند بسیار دشوار باشد. چیزی که این هفته “گرم” است، ممکن است هفته آینده چندان داغ نباشد. عوامل کلیدی مانند مدارس خوب، رفت و آمدهای روزانه و آمار جرم و جنایت، همگی بخشی از تصویر کلی هستند که خریداران هنگام جستجوی ملک به آن نگاه می کنند.

آیا در محله خوبی است؟ چقدر طول می کشد تا به سر کار برسم؟ گزینه های مواد غذایی و غذاخوری چقدر دور هستند؟ همه سوالات خوب شما می‌توانید دوستانه‌ترین همسایگان و کوتاه‌ترین رفت‌وآمد را داشته باشید، اما اگر خانه‌ای با سه اتاق خواب و دو حمام نداشته باشید که انتظارات خریداران را برآورده کند، هیچ‌یک از اینها مهم نیست. پس زمین های خالی چطور؟ خدمات ملکی به شما مراحل آسانی را برای زمان‌بندی فروش ملک نشان می‌دهد تا بتوانید خریداران مناسب را پیدا کنید و سود خود را به حداکثر برسانید.

نحوه تعیین زمان فروش زمین

آیا ملک رویایی خود را پیدا کرده اید اما توانایی خرید آن را ندارید؟ اگر در بازار مشاور املاک بوده‌اید، چه خرید و چه برای فروش خانه، ممکن است با شرایط احتمالی آشنا باشید که می‌گوید تا زمانی که ملک دیگری خریداری یا فروخته نشود، بسته شدن آن ممکن نیست رخ دهد.

شاید، شما خانه رویایی خود را پیدا کرده اید، و تنها راهی که می توانید آن را بخرید، فروش سریع زمین ناخواسته خود است. زمان بندی فروش خانه کلنگی ملک شما می تواند مشکل باشد، اما به خصوص در مورد زمین خالی. موقعیت مکانی می تواند ارتباط زیادی با آن داشته باشد. در صورت امکان، مطمئن ترین شرط برای اطمینان از زمان فروش زمین زمانی است که ملک به بهترین شکل به نظر می رسد. ممکن است هر فصلی باشد.

بدانید که زمین شما چه چیزی برای ارائه دارد

هر ملک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که خریداران را جذب می کند. اما راه هایی برای بهبود زمین شما وجود دارد تا خریداران بیشتری را جذب کند. برخی از راه‌های نشان دادن آنچه زمین شما برای ارائه دارد عبارتند از:

  • خطوط اموال به وضوح مشخص شده است
  • حذف هر گونه زباله یا اندام مرده درخت
  • برجسته کردن ویژگی هایی مانند برق یا سپتیک در حال حاضر در ملک
  • شناسایی ویژگی منحصر به فرد و تبلیغ آن در لیست خود.
  • هیچ کس بیشتر از شما در مورد ملک شما نمی داند، بنابراین مهم است که ویژگی های منحصر به فرد را برجسته کنید تا برای خریداران و سرمایه گذاران جذاب تر شود.

مشاور املاک متخصص زمین استخدام کنید

شما ملک رویایی خود را پیدا کرده اید و اکنون آماده ارائه پیشنهاد هستید. اما یک مشکل وجود دارد فهرست املاک شما بدون علاقه و بدون پیشنهاد بوده است. برای خرید ملک مورد نظر خود، زمان فروش زمین شما باید همزمان باشد، یا ممکن است پیشنهاد بعدی آن را از بازار خارج کند.

شاید همه چیز را درست انجام داده باشید، از جمله برجسته کردن ویژگی‌های متمایز زمین خالی خود، علامت‌گذاری خطوط مشاور املاک ، و آگهی‌های طبقه‌بندی شده در روزنامه محلی. اما هنوز هیچ پیشنهادی نمی بینید.

در مورد قیمت چطور؟ آیا در مورد کامپوزیت های منطقه تحقیق کردید؟ آیا تامین مالی مالک را راهی برای جذب خریداران بیشتر در نظر گرفته اید؟ بدست آوردن زمین خالی می تواند برای برخی از خریداران به دلیل مبلغ پیش پرداخت دشوار باشد.

نحوه تعیین زمان فروش زمین

نحوه تعیین زمان فروش زمین

پیش پرداخت خرید زمین

بسیاری از پیش پرداخت‌ها می‌تواند ۲۰ درصد یا بیشتر باشد، و اگر زمین خالی زیادی دارید که می‌خواهید بفروشید، بدون گزینه تامین مالی مالک، خریداران خاصی زحمت ارائه پیشنهاد را نمی‌دهند. اینجاست که عوامل زمین یا متخصصان زمین وارد می‌شوند. کارگزاران زمین در زمین‌های خالی تخصص دارند. آنها می دانند چه چیزی می فروشد. آنها با آخرین روندها، نه تنها در منطقه محلی بلکه در سراسر کشور هماهنگ هستند. فرصت خرید خانه رویایی خود را از دست ندهید زیرا زمان بندی مناسب نبود. همکاری با یک متخصص زمین می تواند باعث شود که زمان فروش خانه کلنگی شما دقیقاً طبق برنامه پیش برود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *