اصول فروش سریع زمین در تهران
اصول فروش سریع زمین در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Nov 2Rating: 5.0

اصول فروش سریع زمین در تهران روند در بازار املاک و مستغلات هر از گاهی تغییر می کند. هنگامی که بازارهای املاک و مستغلات محلی در رکود هستند، فروش خانه می تواند برای بسیاری از صاحبان خانه و مشاور املاک چالش بزرگی باشد. فروش زمین خالی می تواند حتی چالش برانگیزتر باشد زیرا خریداران ملک زمین معمولاً علاوه بر خانه خود، زمین را به عنوان ملک ثانویه خریداری می کنند و در آنجا زندگی نمی کنند، و این امر باعث می شود که داشتن زمین از ضرورت کمتری برخوردار باشد.

زمانی که بازار املاک و مستغلات در حال رونق است، زمین به اندازه ای مورد توجه قرار نمی گیرد، مگر اینکه ملک در منطقه توسعه سریع باشد. زمین های خالی روستایی به این دلایل می تواند به ویژه چالش برانگیز باشد. این مقاله نشان می دهد که چرا فروش زمین با فروش خانه کلنگی متفاوت است و به شما بینشی در یافتن خریدار زمین برای ملک خالی خود می دهد.

اصول فروش سریع زمین در تهران

این یک تصور غلط در بین مردم است که پویایی بازار برای فروش خانه مانند بازار زمین خالی است. حقیقت این است که آنها ممکن است یکسان به نظر برسند، اما در واقع تفاوت مشخصی بین این دو وجود دارد. این دو گروه از افراد خواسته ها، دیدگاه ها و نیازهای متفاوتی دارند. خریداران خانه به دنبال ملکی هستند که بتوانند بلافاصله در آن نقل مکان کنند. همچنین، اکثر خریداران خانه به دنبال خانه‌هایی هستند که با تمام امکانات مورد نیاز خود مانند میزهای گرانیتی و حمام مبله شده باشند. خریداران زمین، افراد یا توسعه دهندگان، به دنبال زمینی هستند که بتوانند مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند.

فروش زمین نیازمند رویکرد بازاریابی متفاوتی است

فروش خانه در هیچ کجا به سختی فروش زمین خالی نیست. یک خانه جذابیت زیبایی دارد که به خریداران خانه کمک می کند تصمیم بگیرند. یک تجسم خوب و زیبا از خانه می تواند به بازاریابی ملک کمک کند. برای کمک به بستن آسان فروش، همیشه می توانید یک خانه باز برگزار کنید تا خریداران بالقوه بتوانند از خانه در سطح شخصی قدردانی کنند.

از سوی دیگر، بازاریابی یک زمین برای فروش خانه کلنگی ، داستان کاملاً متفاوتی است. زمین های خالی بایر هستند و معمولاً جذابیت زیبایی شناختی برای آن ندارند. از آنجایی که آثار بصری در فروش یک زمین خالی ارزش کمتری دارند، باید از موقعیت و پتانسیل زمین سرمایه گذاری کنید .خریداران بالقوه باید بدانند که زمین برای نیازهای آنها مناسب است، ممکن است در حال ساخت یک ساختمان مسکونی یا تجاری باشند.

بازار املاک زمین خالی کمتر فعال است

به طور کلی تعداد خریداران خانه بیشتر از افرادی است که به دنبال خرید یک قطعه زمین در بازار هستند. بازاریابی زمین خالی خود با قیمت های رقابتی، اطلاعات به خوبی تحقیق شده، پیامی که با خریدار شما صحبت می کند و مقداری صبر، مکان خوبی برای شروع است و می تواند راه طولانی را در یافتن خریدار زمین برای زمین شما کمک کند.

فروش ملک خالی نیاز به صبر دارد

اگر به دنبال فروش سریع زمین خالی هستید، ممکن است ناامید شوید. چرخه‌های فروش زمین خالی معمولاً بسیار طولانی‌تر از فروش خانه است، زیرا تعدادی از عوامل مختلف وجود دارد که فروش زمین را به چالش بیشتری تبدیل می‌کند، از جمله بازار متفاوت با نوع متفاوتی از خریدار. اگر نمی توانید زمین خود را در تاریخ هدف یا قبل از آن بفروشید، ناامید نشوید، فروش زمین می تواند مدتی طول بکشد.

ممکن است تعدادی از داستان‌های افرادی را شنیده باشید که در فروش زمین خود ناموفق بوده‌اند، اما هنوز افراد زیادی هستند که توانسته‌اند زمین را با موفقیت بفروشند، و فروش زمین مطمئناً با تاکتیک‌های درست امکان‌پذیر است و بهترین کار ممکن تماس با مشاور املاک متخصص در این حوضه می باشد.

 خریداران زمین چگونه فکر می کنند

هنگام فروش خانه، از قبل می دانید که بازار هدف شما شخصی است که به دنبال خانه جدیدی با بودجه مشخص است. اما هنگام فروش زمین خالی، شناسایی خریدار هدف شما به این سادگی نیست. آیا آنها زمینی را برای ساختن، اردو زدن، شکار می خواهند یا به عنوان سرمایه گذار آن را می خرند؟ دلایل زیادی وجود دارد که چرا شخصی می‌خواهد زمینی داشته باشد و تشخیص اینکه چه چیزی در مورد ملک شماست که برای خریدار بالقوه زمین خالی جذاب است، کلید بازاریابی ملک شماست.

شما می خواهید بدانید و درک کنید که بازار هدف شما چه کسی خواهد بود و سایر عوامل مرتبط که ملک شما را برای نوع خاصی از خریدار کم و بیش مطلوب می کند. مشخصات خریدار شما به شدت به نوع زمینی که قصد فروش خانه کلنگی آن را دارید، اینکه آیا ملک قبلا توسعه یافته است، موقعیت مکانی آن و شرایط فعلی بازار و سایر معیارها بستگی دارد.

زمین خالی مناسب برای ساخت و ساز

آیا این ملک برای افرادی که به دنبال زمین خالی برای ساخت خانه جدید هستند مناسب است؟ یا اینکه برای سازندگان و توسعه‌دهندگان برای تصاحب زمین شما مفیدتر است؟ یا اینکه زمین برای کسانی که در بین هستند ایده آل است یا برای شخصی که کلاً متفاوت است؟

در یک بازار خانه پررونق، ممکن است خریداران مختلف زمین برای یک قطعه زمین حومه شهر، زمین های روستایی، یا زمین های تمام شده وجود داشته باشد. پس از شناسایی بازار هدف شما سعی کنید خود را به جای آنها قرار دهید تا درک بهتری از نحوه مارکت خود داشته باشید.

اطلاعات در مورد در دسترس بودن و فاصله مدارس، مراکز خرید، و سایر امکانات نزدیک می تواند کمک زیادی کند. برای زمین های قابل توسعه، خریداران بالقوه زمین ممکن است در مورد اطلاعات منطقه بندی و بینش مقامات محلی در مورد در دسترس بودن و مکان خدمات آب و فاضلاب بپرسند.

فروش سریع زمین با اطلاع از زمین

از آنجایی که هر ملک دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است، شما باید اطلاعات خود را متناسب با وضعیت خود و بازار هدف خود تنظیم کنید. اگر این اطلاعات را در دسترس ندارید، باید تحقیقات شخصی انجام دهید. اگر به دانش کافی در مورد ملک مجهز باشید، احتمال بیشتری برای فروش سریع زمین خواهید داشت و همچنین می توانید فرآیند فروش را برای خریداران بالقوه بسیار آسان تر کنید اگر بتوانید به سؤالات آنها با پاسخ های محکم مربوط به زمین احتمالی پاسخ دهید. استفاده و عوامل محرک خریدار شما.

مراحل فروش املاک زمین تهران

شرایط بازار محلی را برای زمینی مشابه ملکی که می فروشید مطالعه کنید. داشتن قیمت مناسب یکی از کلیدهای فروش سریع زمین خالی است. اما قبل از اینکه بتوانید ملک خود را قیمت گذاری کنید، به هدفی نیاز دارید تا بدانید در شش ماه گذشته چه چیزهایی به فروش می رسد و چه املاکی در منطقه مورد نظر شما فروخته شده است و چگونه اموال و بازاریابی شما با هم مقایسه می شود.

ملک خود را کمتر قیمت گذاری کنی

ملک خود را کمتر قیمت گذاری کنید و آن را برای قیمتی کمتر از میانگین فعلی فروش اخیر زمین فهرست کنید. اغلب اوقات، فروشندگان تمایل دارند مشاور املاک خود را با قیمتی که می‌خواهند فهرست کنند. اگر عجله ای برای فروش ملک ندارید، اشکالی ندارد. اگر عجله دارید، ممکن است لازم باشد ملک را با قیمت بسیار کمتری بفروشید. شما می توانید این کار را با بررسی زمین های مشابه شما در شش ماه گذشته انجام دهید.

اصول فروش سریع زمین در تهران

اصول فروش سریع زمین در تهران

تامین مالی زمین

یکی از رایج ترین مشکلات خریداران این است که هنگام خرید زمین، تامین مالی برای آنها مشکل است. اکثر اوقات، خریداران هنگام خرید زمین به دنبال معاملات بدون دردسر هستند. ارائه کمک مالی به مالک برای زمین شما، خریداران بالقوه بیشتری را جذب می کند و فروش را از دیدگاه خریدار آسان تر می کند.

تامین مالی خریدارانی را که پیش پرداخت ندارند نیز در نظر بگیرید. اگر خریدار توانایی پرداخت هزینه‌های مالی ماهانه را دارد اما بودجه لازم برای پیش‌پرداخت زیاد را ندارد، پیشنهاد حداقل پیش پرداخت را همراه با تامین مالی در نظر بگیرید.

تماس با خریداران ملک

مستقیماً با خریداران بالقوه ملک زمین تماس بگیرید تا ملک خود را در سطح شخصی تر بازاریابی کنید. همسایه ها یا پیمانکارانی که در نزدیکی منطقه خانه می سازند می توانند هدف اصلی شما در فروش ملک زمین شما باشند. ملک خالی خود را نزد دلالان املاک معتبری که متخصص در فروش زمین خالی هستند فهرست کنید. اگر زمین شما می تواند در یک بازه زمانی خاص فروخته شود، به کارگزار خود کمیسیون زیادی بدهید. کمیسیون های بزرگ به عنوان انگیزه ای برای کارگزاران املاک و مستغلات عمل می کند تا کار اضافی در بازاریابی و فروش خانه کلنگی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *