فروش زمین درتهران
فروش زمین درتهرانReviewed by سید محمد سیدی on Nov 2Rating: 5.0

فروش زمین درتهران را به مشاور املاک ما در خدمات ملکی بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات رسانی به شما عزیزان در داخل و خارج کشور می باشند. آیا سعی کرده اید زمین خود را بفروشید و متوجه شده اید که این کار دشوار است؟ مواردی که هنگام فروش زمین خود باید در نظر بگیرید. وقتی مردم تصمیم می گیرند که زمینی دارند که می خواهند بفروشند. چند گزینه به آنها ارائه می شود و بسته به اینکه آنها چقدر زود می خواهند ملک را بفروشند و قیمتی که آنها مایلند گزینه های فروش زمین شما را انتخاب کنند ممکن است بسیار متفاوت باشد. در اینجا چند گزینه وجود دارد که باید هنگام فروش زمین خود در نظر بگیرید.

فروش زمین درتهران

به نظر می رسد این اولین چیزی است که افرادی که می خواهند زمین خود را بفروشند در نظر می گیرند. به ظاهر رایج است که وقتی ملکی دارید که می خواهید بفروشید، اولین کاری که انجام می دهید این است که یک مشاور املاک پیدا کنید که بتواند ملک را برای شما فهرست کند.

برخی از مزایای فروش زمین خود به این روش است که فرآیند را آسان تر می کند. شما یک حرفه ای دارید که یک لیست ایجاد می کند، گاهی اوقات از ملک عکس می گیرد. آنها همچنین در رسیدگی به بسته شدن شرکت خواهند داشت که اگر تجربه ای در کار با املاک و مستغلات ندارید، به ساده سازی روند کمک می کند.

مشکل فروش زمین به این روش، زیرا اکثر افرادی که سعی می کنند زمین خود را سریع بفروشند این است که مشاوران اغلب فقط به خریداران محلی دسترسی دارند و در بسیاری از موارد به اندازه خانه ها وقت صرف بازاریابی ملک شما نمی کنند. به دلیل کمیسیون کمتری که برای فروش زمین فروش خانه کلنگی ارائه می شود. حتی با وجود دارایی نسبتاً مطلوب، ممکن است تا یک سال طول بکشد تا اولین پیشنهاد خود را دریافت کنید.

یافتن خریداران نقدی

چالش دیگر در فروش زمین به صورت نقدی این است که خریداران تماماً نقدی وجود ندارند. تأمین مالی زمین از بانک ها می تواند دشوار باشد و خریداران را مجبور می کند برای خرید زمین شما پول نقد در اختیار داشته باشند. بسته به قیمت درخواستی شما، پیدا کردن خریدارانی که پول نقد برای خرید زمین شما را داشته باشند، دشوار است. بسیاری از فروشندگان مجبور به فروش خانه کلنگی در آنجا با ارائه نوعی ترتیبات تامین مالی مالک هستند که به این معنی است که شما ممکن است بتوانید قیمت

درخواستی بالاتری دریافت کنید، اما همچنین به این معنی است که باید در اکثر موارد سال‌ها با جمع‌آوری پرداخت‌ها هر ماه سر و کار داشته باشید. از آنجایی که خانه‌ها و سایر اشکال املاک و مستغلات شامل تامین مالی بانکی می‌شوند، یافتن خریدار که بتواند قیمت‌هایی را بخرد که فقط به 5 تا 2 درصد کاهش نیاز دارد، بسیار آسان‌تر است.

راه آسان برای فروش زمین

آنچه ما در اینجا در www.khadamatmelki.com ارائه می دهیم، همه پیشنهادات نقدی در زمین با قیمت های عمده فروشی رقابتی در نظر گرفته می شود. این سریع ترین و ساده ترین راه برای فروش زمین شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات ملک خود را با استفاده از فرم پیشنهاد نقدی دریافت کنید برای ما ارسال کنید و ما در مورد ملک شما تحقیق خواهیم کرد و اگر ملکی است که ما به آن علاقه مندیم، برای زمین خود پیشنهاد نقدی ارائه می کنیم. ما بسته شدن را انجام می‌دهیم و با شرکت‌های معتبر محلی در استانی که ملک شما در آن قرار دارد کار می‌کنیم. همچنین کلیه امور اداری و هرگونه کار اضافی که برای انتقال ملک لازم باشد انجام می دهیم.

فروش زمین درتهران

فروش زمین درتهران

خدمات ملکی در تهران

ما حتی با شما همکاری خواهیم کرد تا به حل مشکلات مالکیت کمک کنیم که در غیر این صورت ملک شما را غیرقابل فروش خانه کلنگیمی‌کند. نیازی نیست که ما معمولا در کمتر از 30 روز تعطیل می کنیم و شما پول نقد برای زمین خود دریافت خواهید کرد. معاوضه با این رویکرد این است که شما کمتر از ارزش بازار برای زمین دریافت خواهید کرد، که معمولاً به هر حال در مسیر معمولی‌تر قرار می‌گیرد. اگر علاقه مند به دریافت پیشنهاد نقدی برای زمین خود هستید، با شماره تماس بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *