فروش زمین توسط مالک
فروش زمین توسط مالکReviewed by سید محمد سیدی on Nov 3Rating: 5.0

فروش زمین توسط مالک فروش زمین توسط مالک بدون استفاده از مشاور املاک مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها را به همراه دارد. تفاوت بین فروش خانه و فروش زمین خالی در این است که با فروش خانه، اتاق ها و امکانات و لوازمی برای تحت تاثیر قرار دادن خریدار دارید و با زمین های خالی … کثیفی دارید .فروش زمین توسط مالک یا فروش زمین به صورت خصوصی یکی از سخت ترین کارها در بازار املاک و مستغلات به دلایل متعددی است. فروش زمین تماماً در مورد بازاریابی پتانسیل است که می تواند کمی خلاقیت و تخیل نیاز داشته باشد.

فروش زمین توسط مالک

خوبی فروش زمین این است که خریداران معمولاً از قبل برنامه ای برای استفاده از زمین دارند، بنابراین اگر بتوانید با دقت گوش کنید و از اطلاعاتی که به شما می دهند استفاده کنید، می توانید تکنیک های بازاریابی خود را متناسب با موقعیت منحصر به فرد آنها تنظیم کنید. اما قبل از اینکه بتوانید زمین خود را به طور رسمی برای فروش زمین توسط مالک بگذارید، چند مرحله لازم است. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

تمام مدارک لازم برای زمین

برای فروش زمین و فروش خانه کلنگی چه مدارکی لازم است؟ با به دست آوردن تمام اسناد قانونی یا اسنادی که نشان می دهد مالیات سالانه بر روی زمین و هر گونه هزینه اضافی مربوط به ملک پرداخت شده است، شروع کنید. در این مرحله می توانید جزئیات مربوط به منطقه بندی را دریابید که آیا ایجاد تغییرات در منطقه بندی امکان پذیر است یا خیر.

آیا زمین ارزیابی شده است

یک ارزیاب استخدام کنید تا یک پیشنهاد حرفه ای در مورد ارزش زمین شما بدهد. آنها می توانند به شما ایده روشنی از آنچه در این منطقه به فروش می رسند به شما ارائه دهند تا بتوانید قیمت رقابتی برای خود تعیین کنید. مهم است به خاطر داشته باشید که ارزیابی هنوز یک تخمین است، و دمای بازار ارتباط زیادی با میزان فروش زمین دارد.

در بازارهای کندتر، زمین می تواند بسیار کمتر از ارزش تخمینی به فروش برسد، و در بازارهای داغ، می تواند بسیار بیشتر بفروشد. ارزش زمین شما بر اساس عوامل بسیاری مانند نزدیکی به یک جاده شلوغ، الزامات منطقه بندی، طرح زمین، نزدیکی به امکانات و امکانات محلی و مطلوبیت کلی ملک است.

برای به دست آوردن قیمت واقعی برای زمین خود باید موارد زیادی را در نظر گرفت. برخی از فروشندگان عمداً زمین خود را زیر ارزش ارزیابی شده فهرست می کنند تا پیشنهادهای متعدد را تشویق کنند و امیدواریم که یک جنگ مناقصه را آغاز کنند.

دریافت یک لایه از زمین

بررسی زمین برای تعیین مرزهای فیزیکی ملک و هرگونه مشکلی در زمین که می تواند به فروش خانه کلنگی کمک کند یا به آن آسیب برساند، انجام دهید. کپی هایی از بررسی های قبلی تهیه کنید تا بتوانید به خریدار ایده ای از وضعیت اصلی زمین و کارهایی که می توان و نمی توان با زمین برای تغییر آن انجام داد، بدهید.

روی برداشت های اولیه تمرکز کنید

از آنجایی که شما یک آشپزخانه ندارید تا خریدارانی را با محوطه سازی زیبا یا معماری مدرن تحت تاثیر قرار دهید، باید با آنچه دارید کار کنید تا ملک را تا حد ممکن مطلوب کنید. درختان مرده را پاک کنید، از شر آوار خلاص شوید و ملک را جذاب کنید. برخی از فروشندگان برای افزودن رنگ و زیبایی طبیعی به زمین خود، گل های وحشی می کارند. از زوایای مختلف و در زمان های مختلف روز از زمین خود عکس بگیرید. در طول فصول مختلف نیز از زمین خود عکس بگیرید، تا خریداران بتوانند ایده روشنی از آنچه می‌خرند داشته باشند.

بازار خریدار زمین خود را بشناسید

هنگامی که صحبت از تبلیغ زمین شما می شود، مهم است که انواع خریداران زمین را که برای آنها بازاریابی می کنید، بشناسید. اگر بیشتر زمین های منطقه شما توسط خانواده های جوانی خریداری شده است که به دنبال ساختن خانه رویایی خود و تشکیل خانواده هستند، زمین خود را به عنوان مکانی برای انجام این کارها به بازار عرضه کنید.

روی نزدیکی به مدارس و جاذبه‌های مناسب خانواده تمرکز کنید و استراتژی‌های بازاریابی خود را در مکان‌هایی متمرکز کنید که این خریداران آن‌ها را ببینند. از طرف دیگر، اگر بیشتر زمین های اطراف شما برای مقاصد تجاری فروخته شده است، باید تبلیغات متفاوتی انجام دهید. اگر کاملاً مطمئن نیستید که چگونه به مخاطبان هدف خود دست یابید، یک مشاور املاک می تواند به شما کمک کند ملک خود را در مقابل انواع مناسب از خریداران (البته با پرداخت هزینه) دریافت کنید.

مشاور املاک متخصص فروش

استفاده از بازاریابی سنتی و غیر سنتی نقش زیادی در دستیابی به خریدار مناسب دارد. تابلویی با اطلاعات تماس و جزئیات اولیه در مورد اندازه، قیمت و غیره ساخته شده و آن را در یک منطقه پر رفت و آمد قرار دهید. از وب سایت های متناسب با خرید و فروش خانه کلنگی و زمین خالی استفاده کنید و از رسانه های اجتماعی برای دسترسی به افراد بیشتری استفاده کنید. باز هم، یک مشاور املاک می تواند در این بخش نیز کمک کند، اما آنها هزینه خدمات خود را از شما دریافت می کنند.

فروش زمین توسط مالک

فروش زمین توسط مالک

فروش زمین به صورت خصوصی

فروش زمین به تنهایی یا به صورت خصوصی می تواند کاری طاقت فرسا به نظر برسد، اما تقسیم به مراحل کوچکتر و قابل مدیریت تر، آن را بسیار قابل انجام تر می کند. شما می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود از واسطه (یک مشاور املاک) صرفه جویی کنید و کارهای پشت صحنه را به تنهایی انجام دهید.

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که فروش زمین توسط مالک شما فقط فروش پتانسیل است. بدون زنگ برای جذب خریدار، باید به نیت آنها توجه زیادی داشته باشید و به آنها کمک کنید تا تصور کنند که زمین چه معنایی برای آنها و آینده آنها می تواند داشته باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *