خرید ملک در مشهد

خرید ملک در مشهد را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده مشاوره ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. داشتن ملک در بهترین مناطق مشهد مخصوصا برای ایرانی های مقیلم در کشور های خارجی میتواند مزایای خاص خود را به همراه داشته باشد. مؤسسه خدمات ملکی با سابقه طولانی مدت در این حرفه و بکارگیری مشاوارن متخصص و متعهد در زمینه املاک و همچنین ابعاد مختلف مربوط از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز آن را به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار و راستگو محضر شما اساتید ارجمند و معظم تقدیم نماید.

تقریباً همه چیز در مورد مشهد به نقش آن به عنوان مقدس ترین شهر ایران حتی نام آن (به معنای واقعی کلمه: محل دفن شهید) مربوط می شود. مشهد به عنوان مرکز استان خراسان ایران ، دمای هوای خنک مشهد در طول سال چیزهای زیادی برای بازدیدکنندگان دارد.

خرید ملک در مشهد

این شهر به شکل تقریباً دایره ای شکل بنا شده است، بناهای مذهبی و بناهای یادبود واقع در مرکز و خیابان ها به 12 محله مانند مالک اباد، سجاد، شهرک آزادی به بیرون منشعب می شوند. تفاوت مشهد با دیگر شهرهای ایران از این جهت است که یک شهر زنده و توریستی می باشد. قبل از بازسازی منطقه حرم در اواسط دهه 1970، این مجموعه در واقع یک شهر در یک شهر بود، تا حدودی شبیه به شهر ممنوعه در پکن قبل از فروپاشی سلسله چینگ در سال 1911. مساجد، حیاط ها، مناطق برای بست (حرم سازی) حوزه های علمیه، کاروانسرا (مسافرخانه ها) و بازارها به طور مشترک شارام (مکان مقدس) را تشکیل دادند.

در اواخر قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم، این شهر به یک کلانشهر بزرگ مدرن تبدیل شد، و دین همچنان نقش عظیمی در توسعه آن داشت. مالکیت اراضی حرم چنان گسترده بود که وقتی درست قبل از انقلاب 1977-1978 یک پروژه عظیم بازسازی شهری آغاز شد، بیش از سه چهارم زمین های موجود به حرم تعلق داشت.

خرید ملک در مشهد

خرید ملک در مشهد

بهترین محله های مشهد

انتخاب بهترین محله برای زندگی در شهر بزرگی مانند مشهد سخت است. در چنین مواقعی انگیزه‌های شخصی بسیار تعیین کننده خواهند بود. نکته مهمی که باید در نظر داشت این است که بهترین محله برای سکونت محله ای است که افراد در آنجا احساس راحتی داشته باشند.

  • بلوار سجاد
  • خیابان احمدآباد
  • خیابان هاشمیه
  • بلوار ملک‌آباد
  • خیابان نواب صفوی
  • کوه سنگی

اقلیم در شهر مشهد

مشهد آب و هوای نیمه بیابانی دارد. زمستان ها سرد، بهارها و پاییز ها معتدل و تابستان ها گرم است. دمای پایین روزانه در دسامبر و ژانویه حدود 25 تا 30 درجه فارنهایت (تقریباً − 2 درجه سانتی گراد) معلق است و در آن ماه ها اوج به 45-50 درجه فارنهایت (تقریباً 9 درجه سانتی گراد) می رسد. رطوبت نسبی در ماه های تابستان تقریبا 30 درصد است اما در ماه های زمستان می تواند تا 75 درصد افزایش یابد. میزان بارندگی سالانه مشهد تقریباً 10 اینچ (حدود 250 میلی متر) باران، برف و باران که تقریباً متوسط ​​برای شهرهای ایران است.

مشهد شهری چند ملیتی است که در آن ساکنان فارس، بلوچ، داریس، هزاره جاتی، ترکمن، ازبک، تاجیک، کرد و لر وجود دارد. اقوام غالب پارس هستند و پس از آنها ترکمن ها و کردها هستند.

خرید ملک در مشهد

خرید ملک در مشهد

ساخت و تجارت در مشهد

صنایع اصلی مشهد شامل شرکت های گاز طبیعی و صنایع سبک مانند پردازش مواد غذایی و تولید منسوجات، فرش، شیرآلات، لوله، اتصالات، بخاری آب، کولرهای هوا و سرامیک است. تجارت در مشهد روی محصولات کشاورزی و دامی مانند میوه ها، آجیل ها و پشم متمرکز شده است. تجارت ایران با افغانستان، هند، پاکستان، چین و کشورهای آسیای میانه اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است

و بخشی از این تجارت از طریق مشهد، یکی از معدود شهرهای بزرگ ایران واقع در نزدیکی مرز شرقی انجام می شود. مشهد برق، گاز، مواد معدنی، دام، الیاف پنبه، زعفران، غلات، چغندرقند، سیمان و مصالح ساختمانی صادر می کند. همچنین از نظر ساخت و ساز پیشرفت چشمگیری داشته است و هرساله سرمایه گذاری های کلانی در منطقه های بالا صورت می گیرد.

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

حمل و نقل عمومی

ابتکارات توسعه زیرساخت به طور قابل توجهی سیستم های راهداری و راه آهن در مشهد را گسترش داد. جاده کمربندی که به دور شهر می چرخد ​​- شامل تابلوهای جاده ای بزرگراه، تقسیم کننده ها و شانه ها – یکی از این پروژه ها بود. این شهر از طریق راه آهن با تهران و دیگر شهرهای ایران ارتباط دارد و اتصال ریلی با هرات در افغانستان در اوایل قرن 21 در جریان بود. مشهد همچنین ساخت سیستم مترو را آغاز کرد، خط اول آن در سال 2011 افتتاح شد. فرودگاه این شهر با پروازهای داخلی به بسیاری از شهرهای ایران و مسیرهای بین المللی به اروپا، آسیا و خاورمیانه یکی از بزرگترین فرودگاه های کشور است.

زندگی فرهنگی

صحنه فرهنگی مشهد غنی است. در مشهد مسجد جامع باشکوه جمعه وجود دارد که بنای آن را به گوهر شاد – همسر حاکم تیموری، شاه رخ (حاکم 1405–47) نسبت داده اند. این شهر پارک ها، باغ وحش، موزه ها و کتابخانه ها را نگهداری می کند. درست در خارج از مشهد مقبره ابولقاسم فردوسی شاعر و نویسنده بی نظیر شاهنامه (“كتاب پادشاهان”) است.

خرید ملک در مشهد

خرید ملک در مشهد

فرودگاه بین المللی مشهد

فرودگاه بین المللی مشهد (فرودگاه شهید هاشمی نژاد) () (واقع در چند کیلومتری جنوب مرکز شهر). مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ ایران به تمام شهرهای ایران که فرودگاه دارند متصل است. فرودگاه مشهد از نظر بین المللی متصل است زیرا در جدول زمانی تمام خطوط هوایی بزرگتر خاورمیانه وجود دارد. پروازهایی به بحرین، دمشق، دبی، کویت،بیروت، جده، دوشنبه، کابل، دوحه، آلماتی، لاهور و استانبول وجود دارد.

خدمات بین المللی املاک در تهران

شرکت خدمات ملکی با سالها تجربه در کار با ایرانیان،خارجی ها و افراد مقیم در کشور های خارجه، می تواند بهترین املاک و مستغلات برای درخواست آپارتمان مبله، ویلا، دفاتر یا کل ساختمان در مشهد باشد. مشاوران ما در صحبت کردن به زبان انگلیسی حرفه ای هستند و قوانین را خیلی خوب می شناسند، بنابراین می توانند برای یک خارجی یا مهاجران بسیار مناسب باشند تا خانه ایده آل خود را پیدا کنند.

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.