املاک بین الملل تهران
املاک بین الملل تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Aug 20Rating:

املاک بین الملل تهران در حوضه خدمات ملکی با 30 سال تجربه سطح بالاتری از خدمات شخصی سازی شده و راه حل های نوآورانه در مورد املاک و مستغلات را ارائه می دهد. یک رویکرد یکپارچه که از ایده های تازه تشکیل شده است باعث می شود ارزش مشتری برای خدمات ارائه شده در املاک و مستغلات تجاری توسعه مدیریت، سرمایه گذاری و برنامه های فرصت طلب بالا رود.

املاک بین الملل تهران

گروه خدمات ملکی یک کارگزاری کامل با خدمات مسکونی و تجاری املاک و مستغلات است. ما به صاحبان خانه های محلی کمک می کنیم تا ملک خود را بخرند و بفروشند و همچنین یکی از بزرگترین نمونه کارها مربوط به زمین های مشکل دار از طرف شهرداری می باشد. ارائه پشتیبانی سریع و کارآمد در سطح اجرایی برای بخش مدیریت املاک. این موقعیت مربوط به تیمی خواهد بود که مسئولیت فعالیت روزانه یکی از بزرگترین نمونه کارهای خدمات ملکی را بر عهده دارند.

مشاور خدمات ملکی

با گزارشات پروژه ها و ارائه های سرمایه گذار به بخش مدیریت املاک کمک میکند. در صورت لزوم داده های لازم را سازماندهی تحقیق و جمع آوری کرده و در تهیه مطالب گردآوری اطلاعات آماری و سایر پروژه های ویژه در صورت لزوم کمک میکند.

مشاوران ما در Outlook ،MS Word و Excel و سایر برنامه های مشابه رایانه ای مهارت دارند. استفاده از بسته های نرم افزاری مختلف و کمکهای بصری برای تولید اسناد دقیق، مطالب ارائه، نمودارها و گرافیک (نوع، اثبات، سازماندهی، طراحی، ایجاد قلم چیدمان و غیره) در مهلت های تعیین شده.

گفته های فوق برای توصیف ماهیت کلی و میزان کار انجام شده توسط افرادی که به این طبقه بندی اختصاص داده شده اند. آنها نباید به عنوان یک لیست جامع از کلیه مسئولیت ها، وظایف و مهارت های مورد نیاز پرسنل طبقه بندی شده تفسیر شوند. ممکن است کلیه پرسنل در صورت لزوم مکلف به انجام وظایف خارج از مسئولیتهای عادی خود باشند.

املاک بین الملل تهران

املاک بین الملل تهران

خدمات املاک بین الملل تهران

  • تجربه با برنامه های Microsoft Office ،Outlook، Word، Excel ، Access، Power Point
  • اخلاق کاری شدید، نگرش مثبت و قضاوت خوب
  • تمایل به فعالیت به عنوان بخشی از تیم با تمرکز جدی بر نیازهای مشتری
  • ارتباطات عالی و توانایی های گوش دادن
  • مهارت های سازمانی؛ توانایی مدیریت پروژه ها به طور مؤثر و به موقع
  • امکان استفاده از اختیار و حفظ محرمانه بودن
  • تحلیلی و جزئی گرا
  • توانایی انجام چندین کار / تکالیف
  • حضور همزمان
  • اطلاعات اضافی

خدمات مدیریت املاک

تمرکز منحصر به فرد ما در املاک بین الملل تهران بر روی خرید و فروش و کار های از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز می باشد. تیم ما در ارائه خدمات مدیریتی گزارشگری مالی با کیفیت و به موقع را حتی برای پیچیده ترین نهادها ارائه می دهد و شفافیت سرمایه شما با داشتن یک پورتال سرمایه گذار زیبا و در دسترس، نشانگر برند شما است.

خدمات ملکی و سرمایه گذاری

خدمات ملکی به طور حرفه ای ردیابی مالی، حسابداری و گزارشگری شما را انجام می دهد تا بتوانید روی کارهایی که انجام می دهید تمرکز کافی داشته باشید. تخصص ما در هر دو روش املاک و مالکیت خصوصی توسط فناوری هدف ساخته شده با کارآفرین املاک بازار در نظر گرفته شده است تا حتی پیچیده ترین بودجه ها را نیز اداره کنیم.

چرا املاک بین الملل تهران را انتخاب می کنید؟

اگر دحال خرید و فروش و یا سرمایه گذاری در ایران و کشور های خارجی هستید، املاک بین الملل تهران به طور خاص برای شما ساخته شده است! ما تنها شرکتی هستیم که منحصراً روی املاک و مستغلات تمرکز می کنیم و با مشتری های مقیم کشور های خارج و داخل ایران کار میکنیم.

تماس با ما

خرید خانه به عنوان شهروند ایرانی در خارج کشور ممکن است دارای شرایط خاص مروبط به خود باشد اگرچه برنامه هایی وجود دارد که به آنها امکان مالکیت خانه را می دهد، اما پیدا کردن آنها مشکل است در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید زمین های مناسب برای ایرانیان مقیم در خارج کشور می باشند. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *