خرید و فروش زمین درتهران
خرید و فروش زمین درتهرانReviewed by سید محمد سیدی on Aug 22Rating:

خرید و فروش زمین درتهران و دیگر شهر های ایران را به اژانس بین المللی خدمات ملکی واگذار کنید. داشتن یک مشاور حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما  30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یا فروش یک قطعه زمین بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم. یافتن خانه رویایی شما امروزه می تواند چالش برانگیز باشد. شما ساعت ها در حال جستجو در لیست های آنلاین، بازدید از محلات  برای یافتن خانه ای مناسب و متناسب با نیازهایتان هستید. حتی بعد از صرف مقدار قابل توجهی از وقت و تلاش خود احتمال دارد که شما نتوانید خانه ای را که پیش بینی کرده بودید پیدا کنید. به همین دلیل برخی از خریداران خانه تصمیم می گیرند وقت آن است که به دنبال یک قطعه زمین خالی برای ساخت خانه رویایی خود باشند.

نکته خوب در مورد خرید زمین خالی برای ساخت خانه شما این است که می توانید طراحی آن را برنامه ریزی کنید. به علاوه امروز می توانید تعداد زیادی جای خالی را در محلات خوب پیدا کنید. اما مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید یک قطعه زمین از جمله محدودیت های منطقه بندی و سهولت در نظر بگیرید. که با استخدام یک مشاور املاک دیگر نگران اطالاعات روز و قوانین نباشید.

خرید و فروش زمین درتهران

مانند خرید خانه شما نیز هنگام خرید یا فورش زمین خالی باید با یک مشاور املاک و مستغلات در خدمات ملکی همکاری کنید. اطمینان حاصل کنید که ما دارای تخصص و سابقه طولانی در مذاکره و بسته شدن معاملات زمین هستیم. وقتی نماینده ای دارید که در فروش و خرید تعداد زیادی از جای خالی تخصص دارد، شانس بالایی وجود دارد که بتوانید ملکی را پیدا کنید که مناسب شما باشد. یک مشاور خوب شما را در مورد مناسب ترین اراضی موجود در بازار مطلع می کند. نماینده شما همچنین به شما درمورد بهترین نوع بودجه موجود برای خریداران خالی از زمین اطلاع می دهد. علاوه بر این فراموش نکنید که از مشاور خود سؤال کنید و تکالیف خود را برای یافتن یک معامله مساعد در زمین انجام دهید.

خرید و فروش زمین درتهران

خرید و فروش زمین درتهران

ارزش محله برای ساخت خانه

از جمله مزایای ساخت خانه این است که می توانید آن را به صورت دلخواه تنظیم کنید. اما بهتر است قبل از خرید مقدار زیادی زمین خالی برای ساخت خانه خود ارزش خانه های اطراف را در نظر بگیرید. شاید ایده خوبی نباشد که یک خانه چند میلیاردی در محله ای ساخته شود که خانه هایی با قیمت زیر 1 میلیارد داشته باشد. در چنین شرایطی ، ممکن است ارزش خانه شما با ارزش خانه در محیط اطراف کم شود.  که مشاوران ما قبل از تصمیم گیری برای خرید یک قطعه زمین خالی  ارزش خانه های محله را در نظر میگیرند.

محدودیت های مالکیت را بررسی کنید

موضوع دیگری که قبل از پیشنهاد خرید و فروش زمین درتهران باید مدنظر داشته باشید محدودیت املاک است. درمورد اینکه آیا احکام یا میثاقهایی وجود دارد که محدودیت در ساخت خانه شما را بررسی کند. اغلب محدودیت هایی در اندازه خانه شما برای ساخت وجود دارد جایی که می توانید آن را بسازید سقف شما چقدر شیب دار است یا باید از چه نوع مصالحی استفاده کنید.

ویژگی های منطقه

اگر می خواهید خانه بسازید باید به دنبال تحولاتی مانند مراکز تفریحی در منطقه باشید. همچنین باید مدارس ، بیمارستان ها و پارک هایی وجود داشته باشید که بدون مراجعه به یک درایو طولانی بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. خریدن جای خالی در یک منطقه پایین همچنین شما را مجبور به بررسی ویژگی های نامطلوب ملک می کند.

نوع کاربری زمین

دستورالعمل ها و کدهای منطقه بندی غیرقابل دفاع هستند. فکر نکنید اگر یک زمین کاملاً صنعتی یا کشاورزی را به مسکونی تبدیل کردید می توانید قانون را حل کنید. اگر می خواهید زمین خالی را خریداری کنید که در حال حاضر برای نیازهای شما تنظیم نشده است می توانید قبل از ارائه پیشنهادی در زمین از شهرداری منطقه جهت نوع کاربری سوال کنید.

نقشه برداری و مشخص مردن مرزها

برای مشخص کردن مرزهای املاک باید یک نقشه برداری زمین انجام دهید به خصوص اگر قطعه دارای خواص همسایه در این نزدیکی باشد و مدت طولانی خالی از سکنه باشد. این امر برای اطمینان از اینكه همسایگان شما به این ملك تجاوز نكرده اند. داشتن یک کروکی محیطی روی زمین برای بررسی مرزها ضروری است.

تماس با ما

خرید زمین به عنوان شهروند ایرانی در خارج کشور ممکن است دارای شرایط خاص مروبط به خود باشد اگرچه برنامه هایی وجود دارد که به آنها امکان مالکیت خانه را می دهد، اما پیدا کردن آنها مشکل است در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید زمین های مناسب برای ایرانیان مقیم در خارج کشور می باشند. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *