خرید خانه در تهران
خرید خانه در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Aug 24Rating:

خرید خانه در تهران و در بهترین مناطق آن برای اکثر مردم بزرگترین سرمایه گذاری آنها تاکنون خواهد بود. این نه تنها یک سرمایه مالی بزرگ است بلکه انتخاب نهایی شما تصمیمی است که برای آینده قابل پیش بینی با آن زندگی خواهید کرد. این روند ممکن است دلهره آور به نظر برسد اما با انجام اقدامات صحیح و همکاری با مشاوران بین المللی خدامات ملکی، خرید خانه شما لازم نیست استرس زا باشد.

خرید خانه در تهران

یک خانه عالی فقط مربوط به حال حاضر نیست بلکه برای آینده است و دو راه برای بررسی این موضوع وجود دارد. در مرحله اول، مهم است که تصور کنید که آیا می در آنجا زندگی کنید. در هر اتاق خود و خانواده خود را امتحان کنید و تصور کنید که آیا این احساس درستی وجود دارد. همچنین اگر تصمیم دارید قسمت هایی از آن را گسترش یا بازسازی کنید باید به دنبال پتانسیل موجود در ملک باشید. ممکن است شما به زودی قصد انجام این کار را نداشته باشید اما این مهم است که بدانید بعداً این گزینه را دارید

خانه ایده آل چیست؟

اولین قدم برای اطمینان از خرید ملک ایده آل خود شناسایی آنچه “ایده آل” برای شما معنی دارد. ممکن است واضح به نظر برسد، اما ساده ترین راه برای شروع تهیه لیستی از اولویت های شماست. ضروری چیست. چه چیز خوب خواهد بود و چه چیز مهم نیست؟ اگر در حال خرید با شریک زندگی خود هستید، اطمینان حاصل کنید که لیست ها را با یکدیگر مقایسه کرده و تصمیم می گیرید چه چیزی ممکن است به خطر بیفتد و چه چیزی معامله کننده خواهد بود.

تجربه در اینجا مهم است – همه ما در جاهایی زندگی کرده ایم که از نگاه اول فکر می کنیم مناسب است، فقط برای اینکه بعداً بدانیم آشپزخانه ای که در ابتدا فکر می کردیم دنج است واقعاً برای نیازهای ما خیلی کوچک بود یا زندگی به ظاهر روشن اتاق فقط چهار ساعت در روز از نور مستقیم خورشید میتوان استفاده کرد.می شود. نترسید از مشاور خدمات ملکی خود در مورد تجربیاتش بپرسید.

واقعاً چه چیزی را می توان تحمل کرد؟

باید بدانید که چه چیزی را می توانید پس انداز کنید. بررسی کنید که بازپرداختهای ماهانه شما چقد خواهد بود و اطمینان حاصل کنید که عوامل بودجه شما در کلیه هزینه های نگهداری مداوم، هرگونه هزینه ای که از روند خرید و هرگونه پیشرفتی که ممکن است بخواهید در آینده متحمل شوید، داشته باشید.

هر ماه بودجه خود را برای نگهداری اضطراری کنار بگذارید – اگر سیستم گرمایشی شما در یک زمستان شکست بخورد ، آیا پس انداز برای  برطرف کردن ان دارید؟ در آخر در مورد هرگونه تغییر احتمالی در درآمد خود که ممکن است در پنج تا ده سال آینده با آن روبرو شوید فکر کنید، چگونه می توانند بر توانایی شما در انجام پرداختهای شما تأثیر بگذارد

انتخاب متخصصان خدمات ملکی

خرید مسکن بدون کمک متخصصان ملکی تقریباً غیرممکن است. داشتن تیم مناسب می تواند تفاوت بین یک روند خرید صاف و یک فاجعه گران باشد. استخدام یک مشاور املاک اجباری نیست، اما آنها مزایای بی شماری را ارائه می دهند. در مورد قیمت ها مذاکره کرده و فروشندگان را مورد تاثیر قرار دهد آنها همچنین قادر خواهند بود به سؤالی که ممکن است در مورد یک ملک داشته باشید پاسخ دهند هنگام استخدام یک شرکت بین المللی خدمات ملکی، لیستی از سؤالاتی را تهیه کنید که می توانید از آنها برای بررسی اعتبار آنها استفاده کنید و مطمئن شوید که آنها بهترین دلایل شما را با هم دارند.

خرید خانه در تهران

خرید خانه در تهران

تحقیقات در مود ملک

انجام تحقیقات دقیق در مورد یک ملک و منطقه قبل از خرید می تواند به وقت و هزینه نیاز داشته باشد ، اما مزایا بسیار بیشتری  از هزینه است. به ارزش های کلی املاک در منطقه نگاه کنید و بررسی کنید که چگونه اخیراً تغییر کرده اند. خانه های مشابه در محله برای چه کسانی می فروشند؟ این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا قیمت عادلانه است یا خیر و می تواند نشان دهد چه اتفاقی می تواند در ارزش ملک شما در آینده رخ دهد.

یک معاینه خانگی حرفه ای چند میلیون هزینه دارد اما می تواند در دراز مدت هزاران میلیون برای شما صرفه جویی کند. گزارش یک بازرس خانه بی طرف است و تنها راه برای جلب نظر قابل اعتماد شخص ثالث است. در صورت مشاهده هرگونه مشکل احتمالی در مورد خانه، می توانید از فروشنده درخواست کنید که تعمیر ملک را انجام دهد یا از آن به عنوان یک ابزار چانه زنی برای پایین آوردن قیمت استفاده کنید (و هر هزینه ای را که تعمیرات ممکن است برای شما هزینه کند) استفاده کنید. همچنین می توانید نقشه ملک را داشته باشید – بررسی زمین بدان معنی است که شما دقیقاً می دانید که متعلق به شماست ، و در صورت بروز اختلافات مرزی ممکن است آنها را حل کند.

خرید خانه برای فردا

چیزی است که خودتان می سازید. با چیزهای سطحی مانند رنگ دیوارها یا سایه فرشها یک ملک را کنار نکنید. در دراز مدت این چیزها می توانند نسبتاً ارزان تغییر کنند. همه خانه ها با دیدن آنها در بهترین شرایط قرار نمی گیرند ، اما با بازسازی می توانید سبک و لمس خود را به یک خانه اضافه کنید و واقعاً آن را مورد علاقه خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که خانه ها برای شروع کاملاً مناسب نیستند و همیشه مواردی وجود خواهد داشت که می توانند متفاوت باشند. اگر انعطاف پذیر باشید راحت تر می توانید وارد شوید و شروع به ایجاد خانه رویایی کنید.

تماس با ما

خرید خانه به عنوان شهروند ایرانی در خارج کشور ممکن است دارای شرایط خاص مروبط به خود باشد اگرچه برنامه هایی وجود دارد که به آنها امکان مالکیت خانه را می دهد، اما پیدا کردن آنها مشکل است در خدمات ملکی مشاوران متعهد و کار درست ما به صورت شبانه روز مشغول برسی و حل مشکلات ملکی و خرید زمین های مناسب برای ایرانیان مقیم در خارج کشور می باشند. جهت مشاوره و قوانین موجود با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *