خرید و فروش ملک در پونک تهران
خرید و فروش ملک در پونک تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 1Rating:

خرید و فروش ملک در پونک تهران را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. منطقه پونک یک منطقه چند منظوره در تهران به دلیل مجاورت مراکز تفریحی طبیعی با منطقه پونک در روزگاران قدیم این عمدتا به عنوان مرکز سرگرمی برای بسیاری از کسانی که می خواستند اوقات با کیفیت را در طبیعت بگذرانند استفاده می شد. آن شاخ و برگ طبیعی امروزه به پارک های عمومی تغییر یافته است.

با نگاهی به پاناک می توانید بسیاری از سایت های عمومی را برای گذراندن زمان در محیط صلح آمیز پیدا کنید. نمونه مشهور آن پارک نهج البلاغه و فرحزاد در قسمت شمالی این محله است. داشتن یک مشاور املاک حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما با 30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یک ملک بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم.

خرید و فروش ملک در پونک تهران

اگر با ایده سفر به ایران به ویژه تهران روبرو شدید حتماً نام بازار بزرگ تهران را شنیده اید. این یکی از مراکز اصلی تجارت است و تأثیر بسزایی در گسترش این شهر شلوغ دارد. به طور مشابه در غرب تهران دقیقاً در سال 1997 یک پروژه بلند پروازانه به مرحله اجرا درآمد. مرکز تجاری بوستان به مرکز رشد بیشتر این محله تبدیل شد.

میزان ساخت و سازها در این منطقه بسیار بالاست و لوس ساختمانها در این منطقه بسیار جدید است در نتیجه درصد بالایی از معاملات ملک را به خود اختصاص داده است. در پونک 22000 نفر وجود دارد و در منطقه 2 و 5 تهران واقع شده است. این مستطیل طولانی پونک به بزرگراه آبسرنسان در شمال با بزرگراه هاشمي رفسنجانی و بزرگراه همت جنوبی محدود می شود. از طرف دیگر خیابان اشرفی اصفهانی در غرب و پارک نهج البلاغه و دره فرحزاد احاطه شده است.

منطقه پونک در یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: غرب
  • این مکان برای: مکانهای تجاری و فرهنگی شناخته شده است
  • محله: صادقیه
  • دسترسی به منطقه پونک: خیابان اشرفی اصفهانی
  • ایستگاه مترو: در دسترس نیست
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان مبله در پوناک: میانه تا بالا
خرید و فروش ملک در پونک تهران

خرید و فروش ملک در پونک تهران

پوناک شرایط ایده آل زندگی دارد؟

پاسخ این مسئله قبل از هر چیز به سلیقه شخصی شما مربوط می شود اما اگر در مورد امکاناتی در این منطقه شمال غربی تهران سوال کنید می توانیم به شما بگوییم که همه چیز به سادگی در دست شما خواهد بود. تنوع در سایت تهران باورنکردنی است زیرا حتی بسیاری از مراکز تجاری در این قسمت زندگی می کنند. بنابراین هر نوع زیرساختی که به دنبال آن می گردید به راحتی در اینجا یافت می شود.

یکی دیگر از عوامل کمک کننده این است که تراکم جمعیت در پونک به اندازه میزان آن در بخش مرکزی تهران یا ضلع جنوبی نیست. آخرین چیزی که به ذهن خطور می کند و بار ترافیکی در مسیرهای مختلف رفتن به پونک و خروج از آن است. با توجه به محبوبیت حمل و نقل عمومی مخصوصاً اتوبوس توزیع یک وسیله نقلیه شخصی قابل قبول است. شما فقط در ساعات مشخصی از شبانه روز و مدت محدود در شب محدودیت مسیری را تجربه می کنید. به طور کلی منطقه شهری پونک نسبتاً جدید است. بخش اعظم سازه در پونک از معیارهای مهم ساخت و سازها، مانند مقاومت در برابر زلزله پیروی کرده اند.

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

اماکن و امکانات منطقه پونک

امامزاده عینالی و زینعلی: این بقعه متبرکه در سال 1958 به دستور فتحعلی شاه قاجار ساخته شده و این قبرستان چند ضلعی شکل محل ابدی دو تن از اجداد رهبران شیعه است که قرن ها قبل به قتل رسیده اند. در مرکز این حیاط درختی پیر وجود دارد که در طی برخی از روزهای خاص رزین خونی ترشح می کند. این پدیده طبیعی را نوعی عزاداری برای مرگ هولناک امام حسین و همچنین برای همیشه خاموش این مکان می داند.

پارک نهج البلاغه

این پارک در سال 2009 افتتاح شد. ده سال بعد در سال 2019 این پارک در دو بخش تعیین شده گسترش یافته است. اگر به دنبال مکانی مطلق و مناسب برای پیاده روی یا ورزش جمعی هستید پارک نهج البلاغه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

خرید و فروش ملک در پونک تهران

خرید و فروش ملک در پونک تهران

رستوران های منطقه پوناک

باغ صبا: این باغ مخزن مناسبی برای کسانی است که به دنبال جدایی از شلوغی شهر هستند. در داخل این باغ رستوران شما می توانید بین یک چادر و گلخانه مدرن یکی را انتخاب کنید و می توانید یک شب شاد را در فضای شاد و مطبوع سپری کنید. باغ صبا در خیابان چهار باغ واقع شده است.

کافه لیو: درخشش آفتاب همان چیزی است که اگر این کافه را برای آزمایش انتخاب کنید ، به شما بسیار پیشنهاد می شود. کافه in lio تا حدودی غذاهای ایتالیایی را دنبال کرده است. علاوه بر این ، منوی غذای سبک و همچنین طیف باورنکردنی کافه و دسرهایی در کنار آن است.

رستوران ایتالیایی سوفیا: بنیانگذار این غذاخوری تلاش کرده تا تعریفی جدید از هنرهای ظریف آشپزی ایتالیا ارائه دهد. پیتزایی که در این رستوران سفارش می دهید در فر و آتش زغال پخته می شود. Panini به عنوان اشتها آور و سهام از دیگر گزینه هایی است که می بینید با احتیاط تحویل داده می شود.

حمل و نقل عمومی در منطقه پونک

حمل و نقل عمومی را هنگام بازدید یا زندگی موقت در منطقه پوناک در نظر بگیرید. اتوبوس خط BRT طولانی است و از میدان آزادی شروع می شود و به دانشگاه علوم و تحقیقات آزاد اسلامی در شمالی ترین نقطه منطقه پونک ختم می شود. مورد دیگر تا زمان امکان استفاده از کابین هایی است که در سه گوشه میدان پونک قرار دارند. تنها کمبود آن می تواند فاصله زیادی با ایستگاه مترو داشته باشد.

  • اتوبوس اشرفی اصفهانی خط BRT
  • ایستگاه کابین پونک

خدمات املاک در تهران

اژانس خدمات ملکی با سالها تجربه در کار با خارجی ها، می تواند بهترین املاک و مستغلات برای درخواست آپارتمان مبله ، ویلا، دفاتر یا کل ساختمان در منطقه پونک باشد. مشاوران ما در صحبت کردن به زبان انگلیسی حرفه ای هستند و محله منطقه پونک را خیلی خوب می شناسند، بنابراین می توانند برای یک خارجی یا مهاجران بسیار مناسب باشند تا خانه ایده آل خود را در منطقه پونک پیدا کنند. مشاوران ما همچنین بهترین رستوران ها، کافه ها و هر مکان یا هر چیز دیگری را که یک خارجی در هنگام ورود به ایران به آنها نیاز دارد و می خواهد در منطقه پونک اقامت داشته باشد می دانند.

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *