خرید و فروش ملک در افسریه تهران
خرید و فروش ملک در افسریه تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 2Rating:

خرید و فروش ملک در افسریه تهران را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. افسریه منطقه اقتصادی در تهران نام این منطقه یک داستان سرگرم کننده در پشت خود دارد. افسریه در قرن هجدهم به دنیا آمد و وی دختر ولیعهد عباس میرزا قاجار بود. او این هدیه را به عنوان هدیه ای از والدین خود در اختیار داشت و تصمیم گرفت آنها را در یک مربع 180 متری تقسیم کرده و آنها را بفروشد.

سالها گذشت و بومیان معاصر این منطقه هنوز هم این منطقه را با همین نام می خوانند. افسریه در منطقه 15 تهران واقع شده است. این منطقه در جنوب پایتخت ایران است. داشتن یک مشاور املاک حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما با 30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یک ملک بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم.

خرید و فروش ملک در افسریه تهران

چهار مرز مستطیل این منطقه فرعی بزرگراه بسیج در سمت چپ است. اردیبهشت در جبهه راست قرار دارد خیابان شهید رحیمی در ضلع بالایی و در ضلع جنوبی خیابان ترابی قرار دارد. طبقه کارگر جامعه عمدتا در افسریه زندگی می کنند فقط به این دلیل که ساختار مدرن شهری وضعیت اجتماعی بسیاری از مناطق تهران را تغییر داده است. در نتیجه آپارتمان هایی با دامنه قیمت ارزان تر در این قسمت از شهر یافت می شوند.

افسریه هرگز نمی توان از این امر غافل شد زیرا این مکان برای چهره های قابل توجه بوده و زیرساخت های راحتی و کوهستانی قابل توجه از جمله برخی از مفاد آن است. با دانستن اینکه جنوب تهران از حمل و نقل عمومی بهتری برخوردار است می توانید آگاهانه این مکان را انتخاب کنید.

منطقه افصاریه با یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: جنوب
  • این شهرت به خاطر: ورزشگاه تختی و مسکن اقتصادی است
  •  محله: ابوذر و قصر فیروز
  • دسترسی به افسریه: از طریق بزرگراه بسیج
  • ایستگاه مترو: موجود است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتماندر منطقه افسریه: میانه تا پایین

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

امکانات موجود در منطقه افسریه

استادیوم تختی: این استادیوم فوتبال دارای ظرفیت 30 هزار صندلی است و در سمت راست بزرگراه هجرت در افسریه واقع شده است. از آنجایی که اولین روز افتتاح در سال 1932 است در حال بازسازی های مختلف بوده است و امروز استادیوم تختی 12 زمینه جداگانه برای آماده سازی تیم و 6 رشته دیگر با چمن مصنوعی برای مربیان محلی دارد. جهانگیر درویش معمار ارشد این پروژه این عرصه را با همکاری دانشگاه سوره طراحی کرد و سایر محاسبات لازم را به یک شرکت فرانسوی اختصاص داد.

خرید و فروش ملک در افسریه تهران

خرید و فروش ملک در افسریه تهران

پارک های آبی دیدنی و جذاب در افسریه

پارک آبی آزادگان: مایو و سکته مغزی خود را بردارید زیرا این پارک آبی در افسریه دارای شورانگیزترین غلتک آب زیر شیروانی در تهران است! انواع پارک های آبی سرسره و پیچ و خم آبزی پر از پل و چاله های توپی در محوطه بیرونی لذت باورنکردنی از محیط گرمسیری را به شما می دهد. یک آخر هفته را در پارک آبی آزادگان سپری کنید و خاطرات فراموش نشدنی را رقم بزنید

زیرساختهای دیگر

فروشگاه اتکا: این فروشگاه برای نیازهای خاص خانواده های نظامی تاسیس شده است. اما خبر خوب این است که در منطقه افسریه شعبه ای از این فروشگاه وجود دارد و در خیابان اردیبهش در این منطقه واقع شده است.

قنادی سانسوون: در نبش خیابان والفجر در افسریه یک شیرینی فروشی منحصر به فرد وجود دارد که نزدیک به یک دهه پیش تأسیس شده و از آن زمان اعتبار شیرینی و شیرینی های تازه را حفظ کرد. اگر می خواهید یک دوست را ملاقات کنید یا فقط می خواهید یک لذت فارسی را امتحان کنید و می خواهید یک فروشگاه را در مجاورت خود امتحان کنید ، به فروشگاه شیرینی سازی Sansoven در افسریه بروید.

مسجد جامع افسریه

قومیت مردم به سمت ساکنین حومه این منطقه می رود. مردم غالباً از بخشهای بیرونی شرق تهران به افصاریه می آمدند و حضور فعال آنها در آیین نیاز به مکانهای بسیار قابل استفاده داشت. مسجد جامع افسریه در خیابان رستمی در این منطقه قرار دارد و اگر به دنبال لحظه ای آرامش هستید یا می خواهید بیشتر در جامعه محلی شرکت کنید این مکان برای شما آزمایش می شود.

حمل و نقل عمومی

رفت و آمد و دسترسی به سایر مناطق تهران یا سایر شهرهای ایران اغلب بدون دردسر انجام می شود ، زیرا چندین بزرگراه و بزرگراه در اطراف منطقه افسریه وجود دارد. با این حال ، اگر به دلایلی نمی توانید روی وسیله نقلیه شخصی خود حساب کنید همیشه می توانید با حمل و نقل عمومی موجود در این منطقه زندگی ارزان داشته باشید. دو گزینه انتقال خوب برای شما در زیر ذکر شده است

  • اتوبوس پایانه خاوران
  • خط 4 مترو تهران

خدمات املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *