خرید و فروش ملک در بهارستان تهران
خرید و فروش ملک در بهارستان تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 2Rating:

خرید و فروش ملک در بهارستان تهران را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. منطقه بهارستان نقطه عطف تاریخی نهایی تهران، یکی از قدیمی ترین محله تهران بهرستان در منطقه 12 است. پیش از نام امروزی آن میدان نگارستان در پادشاهی رضاشاه نامیده می شد. این نام از کاخ نگرستان گرفته شده است که به دستور فتحعلی شاه قاجار در این منطقه ساخته شده است.

این پادشاه قاجار علاقه خاصی به نقاشی داشت. بنابراین این نام را انتخاب کرد. داشتن یک مشاور املاک حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما با 30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یک ملک بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم.

خرید و فروش ملک در بهارستان تهران

از شمال به ابن سینا و پل چوبی به سمت خیابان جمهوری غربی و تقاطع مخبر- دوله محدود می شود و از جنوب این منطقه به خیابان امیرکبیر ختم می شود. اهمیت این منطقه فرعی به دلیل ساخت اولین پارلمان ملی ایران در دوره مشروطه است. این مکان بیش از یک قرن محلی برای بحث و گفتگو قانون گذاران بوده است. به غیر از آن بهارستان بازار اصلی سازهای موسیقی استدر عصر حاضر ، طبقه بندی اجتماعی این منطقه با محلی هایی پرشده است که در این منطقه تازه کار نیستند.

منطقه بهارستان با یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: مرکز
  • شناخته شده برای: مکانهای تاریخی شگفت انگیز و نشانه های جذاب
  • نواحی همجوار: منطقه لاله زار
  • دسترسی به منطقه بهارستان: بزرگراه صیاد شیرازی
  • ایستگاه مترو: موجود است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان در منطقه بهارستان: میانه

اولین مجلس ایران در مجموعه بهارستان

در سال 1906 مجلس قانونگذاری ملی ایران پس از تلاش های بی حد و حصر مدافعان خود کار رسمی خود را در کنگره شورای ملی آغاز کرد. این خارق العاده است که چند مرحله از تغییر را می تواند داشته باشد! ابتدا پس از مدتی توسط یک معمار فرانسوی طراحی شد که این سایت توسط مخالفان دو بار تخریب شد و سرانجام پس از فشارهای زیاد طرفداران عوام ، این ساختمان فعلی توسط یک طراح ایرانی بنام حسن طاهرزاده طراحی شد.

او سعی کرد عناصر معماری معمولی مربوط به مکان داریوش و ویژگی پارلمان فرانسه را با هم ترکیب کند و این ساختمان را به واقعیت تبدیل کند. 24 دوره پارلمانی با مداخلات گاه به گاه در اینجا برگزار شد که باعث می شود مجلس پیشرفت خود را متوقف کند. امروزه این بنا به کاخ بهارستان معروف است. می توانید آن را در تقاطع خیابان جمهوری و میدان بهارستان پیدا کنید.

باغ بهارستان تهران

باغ بهارستان: این باغ فضای پیرامون اولین مجلس قانونگذاری ایران است. نفیس ترین ویژگی این باغ در پشت ساختمانی است که در آن یک چشمه بیکران وجود دارد. انعکاس ساختمان کنگره بر روی پروژه های آبی که با دقت از ستونهای ساخته شده و ستون های الهام گرفته از ساختار تخت جمشید ساخته شده است همچنین ورودی از نفوذ زیادی از کاخ الیزه در فرانسه برخوردار بود. این موزه و باغ در سمت چپ منطقه بهارستان است.

خرید و فروش ملک در بهارستان تهران

خرید و فروش ملک در بهارستان تهران

مرکز اسناد پارلمان ایران

كتابخانه و مركز اسناد پارلمان ایران: در قسمت جنوبی میدان بهارستان در پشت پارلمان ساختمان مدرن در خیابان مصطفی خمینی واقع شده است. در اینجا بیش از 60 هزار کتاب وجود دارد و در میان آنها دست نوشته های تاریخی زیادی وجود دارد. کیخسرو شاهرخ – عضو پارلمان در آن زمان به طور داوطلبانه این کتابخانه را به دلیل نیاز خود احساس کرد. وی حدود 1500 جلد کتاب اهدا کرد. بعداً با تلاشهای بسیار یوسف اعتصامی این کتابخانه گسترش یافت. از آن زمان تاکنون گنجینه کتاب در این کتابخانه برای علاقه مندان به دانش و دانش رو به رشد است.

موزه پارلمان ایران بهارستان تهران

موزه پارلمان ایران: دیدن چنین آثار هنری در این موزه غیر منتظره است! کمال الملک آرزو داشت یک نمایشگاه دائمی از برخی از آثار خودش و برخی دیگر از شاگردان درخشان خود داشته باشد. بعداً او پیشنهاد اسماعیل آشتیانی را برای گذاشتن کارهای دستچین شده خود در باغ نگارستان پذیرفت. پس از مرگ کمال الملک آشتیانی مردی مسئولیت این کار را بر عهده گرفت و برخی از آثار را خریداری کرد و این موزه را راه اندازی کرد. با گذشت زمان به دلیل موقعیت این مکان ، موارد دیگری مانند هدایای ملل دیگر به محل تابلو اضافه شد.

مسجد سپهسالار

امروزه به مسجد شهید مطهری در منطقه بهارستان معروف است. پیش از این این زمین یک باغ بود (Baqe salar) و به خواست آخرین مالک آن میرزا حسین سپهسالار که فرزندی نداشت این مسجد در سال 1878 ساخته شد. اتحاد رنگهای خالص در نمای خارجی بسیاری را شگفت زده می کند از بنفش هماهنگ تا نارنجی و آبی سلطنتی روی کاشی های ساخته شده دست همه آنها را حفظ می کند. معماری داخلی و حیاط چشمگیر است زیرا در تهیه نقوش گچ کاری قوس و گنبد بسیار مورد توجه بوده است – این عناصر معماری نماینده نمادین طاق بهشت ​​هستند.

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

ساختمان پارلمان مدرن ایران

ساختمان پارلمان معاصر ایران شکل هرمی دارد. فضای داخلی به شکل نیم ضلعی است و در این قسمت چهار قسمت صندلی وجود دارد. هر بخش موازی با جهت اضلاع چند ضلعی است. عبدالرضا زاکایی این ساختمان را در سال 1997 طراحی کرد.

مکانهای تاریخی دیگر برای بازدید در اطراف منطقه بهارستان

باغ موزه نگارستان: معماری این میراث ملی به طور هدفمند سفارش شد تا شبیه به کاخ های کاخ باشد. فتحعلی شاه قاجار می خواست ساختمانهای فرعی زیادی در داخل باغ داشته باشد. به طور کلی 64 اتاق در این کاخ و بسیاری از چشمه ها و جریان های آب در حیاط وجود دارد.

کاخ مسعودیه

هفت عدد آسمانی در کاخ مسعودیه در منطقه فرعی بهارستان آشکار می شود. این کاخ در اصل برای پسر ناصرالدین شاه قاجار در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده است. شعبان معمار باشی مغز متفکر طراحی این میراث ملی بود. این مکان دارای 7 محفظه شامل سالن ضیافتاتاق ناهار خوری، خانه چشمه، عمارت سید جوادی، عمارت مشیرالمالکی، عمارت حیاط عقب و ساختمان اصلی است.

مکان عبادت هندوها در بهارستان

مکانی بی نظیر برای هندوها برای دعا و زنده نگه داشتن سنت ها و آیین های هندوها. این تنها مکان مقدس در تهران با محیطی پر جنب و جوش است که یادآور معابد معروف هندو است. شکل مستطیل در داخل نشان دهنده جهانی بودن در هسته معبد است.

سینما و رستوران

سینما و تئاتر حافظ: این تئاتر یکی از اولین سالن های سینما در ایران است. سینمای حافظ در سال 1958 با دو سالن سینما تاسیس شد. می توانید در این منطقه بلیط را با قیمت مناسب خریداری کنید و فعالیت های تفریحی مختلفی داشته باشید.

رستوران شاطر عباس: این رستوران در خیابان سعدی در بهارستان است و یکی از رستوران های اصیل در این قسمت از تهران است. طراحی داخلی و خارجی چشم نواز نیست اما منتظر غذای آن باشید! سادگی آن برای همه از جمله شما جذابیت بصری ایجاد می کند  زیرا غذاهای تهیه شده طبق دستورالعمل های معمول تهران تهیه می شوند.

بیمارستان امیر اعلم بهارستان

بیمارستان امیر اعلم: چشم انداز بنیانگذار آن در سال 1943 ارائه خدمات بهداشتی قابل توجهی برای زنان بود که به تدریج بخشهای گسترده تری به آن اضافه شده است. این سایت با داشتن بیش از 800 پرسنل می تواند تاکنون به 70،000 بیمار خدمات ارائه دهد. تاکنون بیمارستان امیر اعلم این بیمارستان می تواند نام خود را در میان سریعترین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در تهران قرار دهد

حمل و نقل به بهارستان

  • مترو دروازه دولت
  • دروازه شمیران
  • مترو بهارستان
  • ایستگاه مترو سعدی

عمارت های دیپلماتیک در بهارستان

  • سفارت رومانی
  • سفارت آلمان

خدمات املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *