خرید و فروش ملک در منیریه تهران
خرید و فروش ملک در منیریه تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 2Rating:

خرید و فروش ملک در منیریه تهران را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. منطقه منیریه یکی از آن مناطق عتیقه تهران است در گذشته به ویژه در دوره قاجار این محله به عنوان منطقه ای مرفه در تهران در نظر گرفته می شد. که در منطقه 12 قرار دارد امروز این منطقه در جنوب است و آن شهرت چشمگیر گذشته را ندارد.

نام این منطقه از نام مادر kamran-o saltaneh گرفته شده است. وی سومین فرزند ناصرالدین شاه بود. این خانواده عمارت منیریه را در این قسمت از تهران ساختند و پس از مرگ مونیر و سلطان قسمت عظیمی از زمین های این منطقه به تدریج فروخته شد و متأسفانه امروز این اقامتگاه سلطنتی وجود ندارد. داشتن یک مشاور املاک حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما با 30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یک ملک بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم.

خرید و فروش ملک در منیریه تهران

آشفتگی سیاسی و موج ساخت و سازهای جدید چهره منطقه منیریه را تغییر داد. با این حال امروز این مکان بازار اصلی امکانات ورزشی است. نامهای شناخته شده ای چون یونیسپورت و آدیداس شعبه هایی در این بخش از تهران دارند. به غیر از در دسترس بودن این مارک ها می توانید موارد خاصی را برای ورزش مورد علاقه خود پیدا کنید. به عنوان مثال تجهیزات کوهنوردی در کوه مناریه بهترین منطقه را در اختیار دارد.

با توجه به تغییراتی که در طرح شهری تهران وجود دارد، منیریه به دلیل وجود باغ های سلطنتی از آب و هوای با کیفیت بالا برخوردار نیست. این اشکال جزئی را می توان با انتخاب یکی از خیابانهای سرسبز مانند خیابان موایری که در آن چنار همه عابران پیاده را پوشش می دهد به راحتی تنظیم کرد.

خرید آپارتمان در منطقه منیریه

طبقه بندی اجتماعی این بخش از پایتخت ایران متفاوت است. با این وجود بدیهی است که بسیاری از بومیان مونریه برای مدت طولانی در این قسمت از تهران بوده اند. در نتیجه قابل پیش بینی است که افراد ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. بعد از مدتی گذراندن در یکی از آپارتمانهای مبله اینجا می توانید ارتباط گرمی داشته باشید.

نماد منیریه بر روی مربع آن قرار گرفته است و آن را با شکوه ابو-سعود ابوالخیر قرار داده است. این چهره از قرن 10 میلادی شاعر ایرانی بود. این مجسمه 4 متر ارتفاع دارد و ماده اصلی استفاده شده در این مجسمه بتن است. این میدان از غرب به خیابان Abo said و بازار بزرگ تهران می رود. از شمال و جنوب به خیابان ولیعصر و میدان راه آهن در تهران می رود.

منطقه 12 تهران به ویژه منیریه یک نقطه مشترک نزدیک به بالاترین جاذبه گردشگری تهران است. با انتخاب یکی از آپارتمان های مبله در مناطق منیریه تهران مطمئن شوید که همه نقاط مهم موجود در لیست خود را پوشش داده و خرید می کنید.

منطقه منیریه در یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: جنوب
  • معروف برای: بناهای تاریخی، بازار و بازارها
  • مناطق همجوار: پامنار بازار بزرگ تهران
  • دسترسی به منطقه منیریه: خیابان کارکار جنوبی، خیابان حافظ، خیابان وحدت اسلامی
  • ایستگاه مترو: موجود است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • دامنه قیمت آپارتمان در منیریه: متوسط ​​تا پایین

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

خرید و فروش ملک در منیریه تهران

خرید و فروش ملک در منیریه تهران

بناهای موجود در منطقه ی منیریه تهران

کاخ مارمر: این مکان یکی از مکانهای تاریخی متعلق به دوران پهلوی در تهران است. رضا شاه دستور ساخت کاخ مرامر را صادر کرد. این کاخ دو معمار داشته است جوزف لئون و Fat’hollah Firdaws. فضای داخلی این کاخ تلفیقی از هنرهای خالص ایرانی است.

کاخ شهربانی: (معروف به کاخ شهردار) معمار کاخ شهربانی گابریل گوورکیان بود که بنیانگذار جنبش کلاسیک جدید معماری در ایران بود. طراحی بیرونی این ساختمان به دنبال کارهای معتبر گچ کاری و گچ کاری به ویژه از امپراتوری هخامنشی انجام شده است. اگر می خواهید یک میانبر داشته باشید و جزئیات تخت جمشید را ببینید اما با نوعی مدرنیته ، این ساختار را در منطقه منیریه بررسی کنید.

موزه مقدم

این عمارت به دستور احتساب المالک در سال 1936 ساخته شد – احتساب-ایل ممالک یکی از درباریان سلطنت قاجار بود. او این دید را از رودخانه ای مانند حیاط با چشمه های متعدد داشت. در این موزه خانه مجموعه شعر ، تمبر ، طیف گسترده ای از نقاشی ها و اسناد تاریخی وجود دارد.

موزه صلح تهران: این موزه یکی از فعال ترین سالن های نمایشگاهی در تهران است. ایجاد فرهنگ دعوت به صلح به مفاهیم لایه ای جامعه هدف نهایی این سایت تفریحی در دفتر مرکزی ایران است. شما به عنوان یک قربانی جنگ تحمیلی در طول تاریخ می توانید کاملاً با انواع مختلف برنامه های مشارکتی درگیر شوید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این قسمت مراجعه کنید

سایر امکانات در منطقه منیریه

  • پارک شهر
  • شهر فرش (بازار فرش)
  • مجموعه ورزشی هفت تیر
  • بیمارستان لقمان حکیم

حمل و نقل برای استفاده؟

  • ایستگاه مترو حسن آباد
  • ایستگاه مترو امام علی (ع)
  • خط 7 BRT

خدمات املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *