خرید و فروش ملک در حبیب الله تهران
خرید و فروش ملک در حبیب الله تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 3Rating:

خرید و فروش ملک در حبیب الله تهران را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. حبیب الله در منطقه دوم و پنجم تهران است و دقیقاً این منطقه در خیابان اکبری آباد است. محله مجاور به نام بلوار حبیب الله و صالحی در جنوب غربی تهران است. این منطقه با بزرگراه یادگار امام در سمت راست و بلوار اکبری در سمت چپ احاطه شده است.

حبیب الله دقیقاً در جنوب میدان تیموری واقع شده است. و کل منطقه در ضلع شمال غربی خیابان آزادی قرار دارد. مقدار فضای سبز اختصاص یافته به این منطقه حدود 640.000 متر مربع است. این تعداد پارک در حبیب الله به ویژه در بخش غربی تهران بسیار چشمگیر است. داشتن یک مشاور املاک حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما با 30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یک ملک بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم.

خرید و فروش ملک در حبیب الله تهران

مرکز آموزشی قابل توجه ایران اکثراً در این منطقه قرار دارند. به غیر از این شرکت های مختلف دولتی و خصوصی در منطقه دوم و پنجم تهران وجود دارد. بنابراین می توان پیشنهاد کرد که حبیب الله سایت مناسبی برای فعالیت های مشابه است. شلوغی حبیب الله متوسط ​​است. با این حال، گاهی اوقات در مسیرهای اصلی به ویژه در صبح زود و بعد از ظهر شاهد ترافیک شدید هستید.

بالاتر از همه این منطقه امنیت را تضمین کرده و چشم انداز عمومی مردم نسبت به این منطقه تأیید کننده است. آب و هوا در حبیب الله اغلب خنکتر از سایر مناطق در تهران است. از آنجا که در بخش جنوبی شهر قرار دارد. اگر قصد تغییر مکان دارید ، ویژگی متمایز این محله را بخاطر بسپارید که هزینه های متوسط ​​آن است. دامنه قیمت این محله برای اقامتگاه های موقت مانند خارجی ها و علاقه مندان منطقی تر است.

منطقه حبیب الله با یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: مرکز
  • این به عنوان شناخته شده است: پیشرو سایت های آموزشی و نشانه ها
  • مناطق محله: منطقه تیموری ، منطقه طرشت
  • دسترسی به منطقه حبیب الله: خیابان آزادی ، خیابان حبیب الله
  • ایستگاه مترو: موجود است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان مبله در منطقه حبیب الله: میانه

فرهنگ و زندگی معاصر در منطقه حبیب الله

حضور زندگی دانشجویی در این منطقه باعث ایجاد محیط استحکام می شود در نتیجه شرکت های تازه کار و شرکت هایی که مایل به استقرار در این منطقه هستند. به طور کلی به دلیل وجود شکارچیان مشاغل جمعی در حبیب الله  مشابه سایر مناطق مرکزی در تهران، دوست بودن این محله برای تازه واردان بیش از آن است که خصومت داشته باشد.

مقبره شیخ طرشتی

شیخ عبدالله طرشتی دانشمند بزرگ سلسله صفوی در این محله دفن شده است. اگر مایل به دیدن یک معماری مقدس حرم از سلسله صفویه هستید بازدید از آرامگاه شیخ تاراشتی در وسط بلوار اکبری در این منطقه یک انتخاب جالب خواهد بود. مواد اصلی استفاده شده در این مکان تاریخی از آجر و سنگ است زیرا اینها پایگاه مشترک در آن زمان بود. نکته ای که باید هنگام بازدید از این سایت به آن نگاهی بیندازید چیدمان فوق العاده این مواد است. آنها یک نمای بصری جذاب برای حرم ایجاد می کنند.

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

دانشگاه آموزش عالی ایران با رتبه برتر

این دانشگاه پیشگام در هسته حبیب الله یک فضای فکری برای انواع موسسات آموزشی و کارگاه های آموزشی در این منطقه ایجاد کرد. به عنوان مثال، هر ساله بسیاری از استارت آپ ها و نمایشگاه های جذب نیرو در این زمینه برگزار می شود. شرکت در یکی از آنها می تواند یک تجربه متنوع باشد

دانشگاه صنعتی شریف

با دارا بودن 13 دانشکده و بسیاری از آزمایشگاههای پیشرفته، این دانشگاه به طور قطع مرز در شکستن موانع دانش در جهان است. دانشگاه به خودی خود بسیار گسترده است. چندین دانشکده و مجموعه ورزشی در کنار انستیتوهای تحقیقاتی خاص در محوطه دانشگاه شریف ساخته می شوند.

خرید و فروش ملک در حبیب الله تهران

خرید و فروش ملک در حبیب الله تهران

زیرساخت ها در منطقه حبیب الله

پس از انتخاب آپارتمان مورد علاقه خود در این بخش می توانید به انواع وسایل حمل و نقل مانند مترو و اتوبوس های شهری دسترسی کافی داشته باشید. یکی از قابل دسترسی ترین وسایل نقلیه در حبیب الله خط BRT در وسط خیابان آزادی است. این خط از ایستگاه اصلی اتوبوس آزادی آغاز می شود و تا شرق تهران ادامه دارد. حمل و نقل عمومی سریعتر از طریق مترو در دسترس است. می توانید از ایستگاه های متروی حبیب الله یا معین استفاده کنید.

جاده های اصلی در این منطقه به خوبی ساخته شده اند اما کوچه ها گاهی اوقات چالش برانگیز است. مخصوصاً اگر می خواهید چندین پارکینگ داشته باشید. بنابراین بدنبال لباس های مبله ای باشید که فضای کافی برای وسایل نقلیه شخصی شما را در اختیار شما قرار می دهند.

امکانات در این محله

انتظار نمی رود بهترین رستوران در این منطقه را پیدا کنید. با این حال اگر شما فقط به دنبال یک غذای مناسب هستید ، سریع فست فود سعید همه مظنونین معمول و معدود تعجباتی مانند پنیر انبوه و سیب زمینی سرخ شده با بیکن را نشان می دهد. سعید فست فود: این رستوران فست فود در خیابان توس است. در این رستوران ظاهر می شوید و هرگز از قیمتی که می پردازید پشیمان نیستید، زیرا همه چیز اقتصادی است.

بازارهای مواد غذایی

خبر خوب این است که دو فروشگاه زنجیره ای با طیف وسیعی از اقلام در منطقه موجود است. بسته به نیازهای خاص خود می توانید به یکی از این دو فروشگاه زنجیره ای در این قسمت از تهران بروید.nهایپراستار مارکت: این فروشگاه طیف گسترده ای از کالاهای خانگی و مواد غذایی را دارد. فروشگاه زنجیره ای هایپراستار در خیابان استاد معین اکبرآبادی است.

دفاتر و شرکت های دولتی

  • آژانس بیمه ارتش.
  • سرویس ماشین ایران خودرو
  • سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران

خدمات املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *