توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران
توسعه املاک و خدمات ملکی در تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 4Rating:

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران و تمامی شهر های ایران رو به رشد و شامل تغییراتی در جهت بهتر شدن خدمات برای ایرانیان مقیم در کشور های خارجی می باشد. کشور ایران دروازه ای برای تماشایی ترین سواحل دریایی، رشته کوه و طبیعت سالم است. ویزای ایران می تواند بلیطی برای گشت و گذار در سایت های جذاب در دامنه ها و شهرهای مختلف باشد و شاهد رشد تدریجی توسعه در بسیاری از شهرها و سایت های شهری این کشور خاورمیانه باشد. مهاجرت به ایران شما را در معرض تصورات باورنکردنی از شرق قرار نمی دهد، بلکه تجارت و همچنین فرصت های آموزشی را به شما نشان می دهد.

علاوه بر همه اینها، اگر تمام ویژگی های متمایز در صنعت رو به رشد صنعت فناوری را در نظر بگیرید، فرصت سرمایه گذاری در یکی از بخشهای فعال و شکوفا در ایران وسوسه انگیز است. حتی اگر مانع مالی را در ذهن خود داشته باشید ما به شما می گوییم که خبر خوب این است که نیازی نیست نگران آن باشید. انتقال مالی از طریق شرکتهایی که خدمات LC را ارائه می دهند امکان پذیر است.

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

به عنوان مثال بانک ایرانی-اروپایی مستقر در هامبورگ یک مسیر مستقیم برای کسانی است که می خواهند سرمایه گذاری مطمئن در ایران داشته باشند. همچنین داشتن یک مشاور املاک حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما با 30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یک ملک بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم.

اگر شما هم جزو این گروه از افراد هستید ممکن است این سوال در ذهن شما بچرخد. بهترین راه حل برای برای خرید ملک و سرمایه گذاری در ایران چیست؟ جواب این سؤال توجیهات بسیاری را دنبال می کند به گونه ای که در مورد انتخاب خود اطمینان کسب می کنید. ما در پاراگراف های بعدی مقالات اطلاعات عمیق تری را ارائه می دهیم.

سهم شهرنشینی در ایران

بیایید زنجیر آن کلیشه هایی را که در تصورات خود در مورد نرخ توسعه در ایران و شهرهای بزرگ آن داشته اید بشکنیم. این تقصیر کسی نیست زیرا بسیاری از آنها فقط در معرض اطلاعات محلی یا منبع نادرست قرار دارند. بنابراین آنها وقتی می خواهند چهره ایران را مفهوم سازی کنند، تخیل نادرست دارند. فقط نگاهی به آمار زیر بیندازید.

ایران در سال 1960 جمعیت شهری 33.735 نفر را تشکیل می دهد از 55 سال پیش این نرخ نمایی داشته است. در سال 2017 این نرخ به 74.394 رسید و نشان داد كه هم رشد شهر و هم ساخت و ساز بخصوص در شهرهایی مانند تهران منفجر شده است. این نشانگر آن است که تهران و سایر شهرهای ایران پتانسیل بالایی برای گسترش برنامه های آینده دارند. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید.

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

شهرنشینی در ایران

اگر هنوز قانع نشده اید این نمودار را ببینید. از مقایسه این نمودار مشخص است که ایران در صورت عدم سرعت بخشیدن به موج ساخت و ساز در کشورهای با درآمد بالاتر، در حال گام برداشتن است. نمودار زیر نشان می دهد ایرانی ها به اندازه سایر کشورها به دنبال زندگی شهری هستند. با یک محاسبه سریع می بینید که تا زمانی که تقاضای زیاد وجود داشته باشد جریان ساخت و سازها اگر به طور پیوسته نباشد بلکه به صورت پیشرفتی خواهند کرد

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

 

چشم انداز توسعه شهری در ایران

نمودار زیر شواهد دیگری برای رشد غیرقابل تصور تهران و سایر شهرها است. این رشد و گسترش، ایران را در جهت کمتر متمرکز قرار می دهد. واقعاً بازار داغ املاک و مستغلات مطمئناً شهرهای جنوبی مانند بوشهر و جزایر مانند کیش و قشم خواهد بود.

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

شاخص اجاره و خرید ملک در تهران

در بازار مسکن ایران رکود وجود داشته است که این دلایل مختلفی دارد. یکی از آنها وام تمدید املاک و مستغلات است. رکود هم برای خریداران افت و هم برای توسعه دهندگان سود دارد. اجاره یک طرف باید با این قیمت های ظالمانه مقابله کنند. از طرف دیگر تا زمانی که مانعی در راه خرید و فروش وجود داشته باشد، سرمایه گذار اغلب در یک موقعیت برنده قرار می گیرد.

پاسخ برگشتی برای این وضعیت فعلی افزایش خودکار نرخ قیمت آپارتمان ها بود. در پنج سال گذشته این بازار از تورم فراری عبور کرده است، بنابراین اجاره آپارتمان در تهران 60 درصد افزایش یافته است. همانطور که مشاهده می کنید شاخص اجاره آپارتمان در تهران در زیر نشان داده شده است. در نمودار زیر خط سبز قیمت صعودی اجاره را نشان می دهد و خط آبی نرخ قیمت نمایی خرید آپارتمان در تهران را نشان می دهد.

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

توسعه املاک و خدمات ملکی در تهران

مقامات تلاش کردند تا با اختصاص این وظیفه به توسعه دهندگان بازار انبوه شرق، این مشکل را حل کنند. این توسعه دهندگان تأثیر پیچیده تری بر خروجی این بازار داشته اند. دو مدل پیشنهادی فعلی برای این مسئله ساخت انبوه و مدل سازی بلوک است. این یک طرح ناراحت کننده است زیرا تقاضای مردم معاصر جای دیگری است.

تأثیر جانبی رکود در هتل های ایران

35 درصد درآمد سالانه هر هتل در ایران مستقیماً به پرداخت مالیات می رود. با توجه به نرخ تورم در این کشور، محدوده قیمت هتل ها تغییر می کند بنابراین تنظیم از طریق شرایط اقتصادی همزمان انجام می شود. در کنار این شما موظفید برای خدماتی که هنگام اقامت در یک اتاق هتل در تهران اقامت دارید مالیات اضافی بپردازید. پس در این صورت خرید ملک و سرمایه گذاری در ایران به عنوان مالک یک خانه و یا هتل های بزرگ سود اور خواهد بود مخصوصا برای ایرانیان مقیم در کشور های خارجی که ارزش پولی بیشتری دارند.

خدمات املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقه واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *