خرید ملک و زمین از کانادا در ایران به عنوان سرمایه گذاری در املاک و همچنین داشتن ملک در بهترین شهر های ایران مخصوصا برای ایرانی های مقیلم در کشور های خارجی میتواند مزایای خاص خود را به همراه داشته باشد. خدمات بین المللی املاک می خواهد شما را در زمینه خرید ملک، اجاره و یا فروش در ایران راهنمایی کند. اگر به دنبال خانه ای برای تعطیلات، سرمایه گذاری، تجاری و هر نوع ملک دیگری در ایران هستید، خدمات ملکی می تواند به شما در امورات ملکی از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار کمک کند.

خرید ملک و زمین از کانادا

آیا شما یک ایرانی مقیم در کاندا هستین که به دنبال خرید خانه در ایران هستید؟ خبر خوب این است که هر کسی می تواند بدون در نظر گرفتن تابعیت خانه ای در ایران خریداری کند. اما برخی تفاوتهای اساسی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

ساده ترین راه برای خرید خانه برای خارجی ها خرید تمام نقدی است در حالی که خارجی ها می توانند در ایران املاك خریداری كنند، ساده ترین راه برای خرید خانه خود در صورت خارجی بودن پرداخت كامل قیمت آن به صورت نقدی است. اگر به تأمین مالی (وام مسکن) نیاز دارید، باید برخی از شرایط مالی را برآورده کنید.

خرید و فروش ملک در ایران

خرید ملک در ایران مشروط بر اینکه این املاک برای مصارف تجاری یا صنعتی یا اقامت شخصی باشد، ممکن است ایرانیان مقیم کاندا در ایران مالک یا اجاره نشن باشند.  اگر یک مقیم خارجی محل سکونت خود را تغییر دهد، لازم است ظرف شش ماه پس از عزیمت، عنوان اموال غیرمنقول خود را به یک ایرانی یا خارجی واجد شرایط واگذار کند تا از قضاوت توسط اداره ثبت زمین جلوگیری شود. برای افراد غیرمقیم شورای وزیران می تواند حق مالکیت یک خانه را به خارجیانی که فاقد اجازه اقامت دائم هستند اما به طور منظم برای گردشگری و تفریح ​​فصلی به ایران سفر می کنند اعطا کند.

مراحل زیر باید دنبال شود

  • از اداره امور اقتصادی و دارایی و شهرداری گواهی ترخیص مالیات دریافت کنید.
  • گواهی پایان کار املاک ساخته شده در زمین از شهرداری را ایمن کنید.
  • داشتن گواهی تصویب امنیت اجتماعی باید از سازمان تأمین اجتماعی باشد.
  • سپس یک دفتر اسناد رسمی سندی را تنظیم و محضری می کند.
  • سردفتر عنوان را در اداره ثبت املاک و مستغلات ثبت می کند، که خلاصه ای از سند را ارسال می کند

اژانس مشاور املاک پیدا کنید

بیشتر فروش خانه ها از طریق اژانس مشاور املاک انجام می شود. در واقع دو مورد – یکی برای فروشنده و دیگری برای خریدار. خبر خوب این است که اگر فروشنده از یک ملک استفاده می کند، هم هزینه های ملکی آنها و هم شما را پرداخت می کند. اگر فروشنده از یک ملک استفاده نمی کند حتما موافقت کنید که چه کسی هزینه های مسکن شما را پرداخت می کند – اگر این کار را نکنید، این هزینه ها می تواند در صورتحساب برای شما باشد.

مشاوره خدمات ملکی

اگر به زبان فارسی تسلط ندارید، یا صحبت کردن به زبان انگلیسی را ترجیح می دهید، نمایندگان و مشاوران ما به چندین زبان زنده در دنیا تسلط دارند که شما را در خصوص نوع قرار دادها، برگه ها و تمامی موارد مربوط به خرید یک ملک راهنمایی میکنند.

داشتن یک مشاور خدمات ملکی واجد شرایط در کشور بزرگی همچون ایران مدتی طول خواهد کشید. اما نگران نباشید ما در مشاوره خدمات بین المللی املاک تخصص داریم که به خریداران بین المللی و داخلی کمک می کنیم تا دقیقاً خانه های مورد نظر خود را بیابند و خریداری کنند و این کار را با قیمت مناسب انجام دهند. خواه به دنبال یک ملک سرمایه گذاری، خانه اصلی، آپارتمانی برای فرزند خود، یا خواهان تجارت ملک سرمایه گذاری خود در ایران هستید ما برای کمک به شما هستیم.

پیدا کردن یک ملک

قبل از صحبت با یک مشاور ملکی، خوب است بدانید که به دنبال چه نوع ملکی هستید. جدا؟ خانه شهر؟ اپارتمان؟ ویلایی؟ و قبل از اینکه با اژانس خود صحبت کنید، با تحقیق در مورد توانایی مالی خود فک کنید که نسبت به بوجه ملک خود را انتخاب کنید.

هنگامی که دقیقاً می دانید چه توانایی مالی دارید – و نه قبل از آن – شروع به جستجوی کنید تا ببینید چه چیزی جذابیت شما را به دست می آورد. به عنوان مثال سایت khadamatmelki.com صدها هزار خانه برای فروش در کل ایران را ذکر کرده است. و پس از مشاهده موارد مورد علاقه خود، از مشاور مسکن بخواهید که پیش نمایش آنها را برای شما انجام دهد تا به شما در انتخاب مورد مناسب کمک کند.

خدمات بین المللی املاک در تهران

شرکت خدمات ملکی با سالها تجربه در کار با ایرانیان، خارجی ها و افراد مقیم در کشور های خارجه، می تواند بهترین املاک و مستغلات برای درخواست آپارتمان مبله، ویلا، دفاتر یا کل ساختمان در ایران باشد. مشاوران ما در صحبت کردن به زبان انگلیسی حرفه ای هستند و قوانین را خیلی خوب می شناسند، بنابراین می توانند برای یک خارجی یا مهاجران بسیار مناسب باشند تا خانه ایده آل خود را پیدا کنند.

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در ایران با ما تماس بگیرند.