خرید و فروش ملک در ونک تهران
خرید و فروش ملک در ونک تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 5Rating:

خرید و فروش ملک در ونک تهران را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. ونک یک منطقه بین المللی در تهران است. مطمئناً ونک نامی است که وقتی در تهران باشید اغلب می شنوید! این نام به معنای درختان کوچک به زبان فارسی است، اما هیچ چیز جزئی در مورد منطقه ونک در تهران وجود ندارد.

بازگشت به 200 سال پیش و تمام این سرزمین ها بیشتر باغ ها و دهات برای خانواده های قاجار و ارامنه بود. میرزا حسن آشتیانی نخست وزیر ایران در دوره احمد شاه قاجار، سهم اصلی زمین های ونک را در اختیار داشت. مرگ مستوفی الممالک نقطه عطفی بود که به تدریج ونک توسط وارثش به بخش کوچکتر تقسیم شد. مقبره مستوفی الممالک در این منطقه است دقیقاً در قبرستان قدیمی ونک در ضلع غربی.

خرید و فروش ملک در ونک تهران

مرز این منطقه چند منظوره از خیابان سئول در شمال آغاز می شود و در خیابان چمران و شیخ بهایی در سمت راست و چپ منشعب می شود. ونک در شاهراه همت به انتهای خود می رسد. شاهراه هاشمی رفسنجانی ، دیگر شاهراه مهم تهران ، از قسمت شمالی منطقه ونک عبور می کند

ساختار شهری مقاوم فضای باغ های این قسمت از تهران را نمی گذارد اما هنوز هم آنجا می توانید زمین های شاخ و برگ باقی مانده از روزهای گذشته را ببینید. از این رو، آب و هوا به ویژه در بخش غربی مانند ده ونک بسیار احیا می شود. در دوران معاصر منطقه وسیع ونک محل زندگی افراد مختلفی از بومی تا خارجی بوده است. در نتیجه پس از فارسی در این منطقه، انگلیسی و اشکال دیگر دری صحبت می شود. این منطقه فرعی از تهران دارای خانه ها و آپارتمان های پیشرفته مبله با توجه به زیبایی و امکانات رفاهی آن است.

منطقه ونک در یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: شمال
  • این برای: باغها ، مراکز تجاری و آموزشی شناخته شده است
  • مناطق محله: منطقه آرارات، منطقه شهرک غرب.
  • دسترسی به منطقه ونک: با بزرگراه چمران و بزرگراه کردستان
  • ایستگاه مترو: در دسترس نیست
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان در منطقه ونک: میانه به بالا

فضاها و امکانات موجود در ونک

باغ ایرانی: خانه ییلاقی دو طبقه بدون دیوارهای جانبی در شمال و جنوب در باغ ایرانی استفاده متمایز از اشکال را ثابت می کند. اما بالاخره چطور ممکن است؟ اتاقهای عمودی در سمت چپ و راست این ویلا وجود دارد که به عنوان ستونهای اصلی برای پایداری سازه سازه و بدون نیاز به دیگر دیوارهای حمل کننده عمل می کنند. این طرح نوآورانه به همراه چشمه های مستطیل پاسخگوی دقیق نمادگرایی کیهانی طرح های ایرانی است.

مطمئناً قبلاً چنین ساختاری را ندیده اید بنابراین مطمئن شوید که در بهار به آنجا می روید! زیرا مناظر باغ دقیقاً در این مدت زنده می شود. لاله ها هر کجا که به باغ ایرانی در میدان ونک بروید شما را محاصره می کنند. قبل از ظهر به خیابان صابری بروید و منظره ای بی سابقه را در ذهن خود نقاشی کنید.

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

رستوران تاج محل

این رستوران در خیابان شیخ بهایی بشقاب های شیک کاری ، مرغ سوخاری و برنج هندی را در یک محیط کم نور ارائه می دهد که قرمزی صندلی های آن را افزایش می دهد. خواه در سالن اصلی بنشینید یا فضای بیرونی را امتحان کنید ، در هر دوی آنها هنرهای چوبی و سنگی هند کاملاً همه گیر هستند. در این معبد غذایی هندی ها در منطقه وانک ، قبل از دسرها و غذاهای گیاهی بیش از آنچه انتظار دارید هرگز خورده نخواهید شد. بسیار گرانتر اما دنیای کاملاً متفاوت.

خرید و فروش ملک در ونک تهران

خرید و فروش ملک در ونک تهران

رستوران سنتی ترمه

نمایشگاهی از نقاشی های قهوه خانه ای اصیل ایرانی در غذاخوری معمولی ایرانی شما. هنگامی که به رستوران سنتی ترمه می روید ، دو پرنده را با یک سنگ می کشید! فقط قدم به داخل بگذارید و به اطراف نگاه کنید. بلافاصله توسط پیشخدمتی که برای تحت تأثیر قرار دادن لباس شما استقبال می کند ، مورد استقبال قرار خواهید گرفت! در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی را با دامنه قیمت مناسب درخواست کنید. علاوه بر این می توانید پیش غذاها و غذاهای فرعی خود را از سالاد بار انتخاب کنید.

پارک خوارزمی

قدم گذاشتن در داخل سرزمینی سرسبز با منظره ای از برج میلاد می تواند مکان آرام بخشی برای بعد از ظهرهای شما باشد. در جنوب غربی ونک می توانید در حالی که در چند لحظه آرام استراحت می کنید ، خورشید غروب می کند.

مراکز آموزشی در منطقه ونک

مجتمع آموزشی روزبه: از مرحله پیش دبستانی تا روزی که فرزند شما وارد دانشگاه می شود، کلیه مقدمات در مرکز آموزشی روزبه آموزش داده می شود. این مدرسه در قسمت شمالی خیابان شیخ بهایی است.

  • دانشگاه الزهرا
  • دانشگاه خاتم
  • دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

آموزشگاه موسیقی پارسا: این آموزشگاه موسیقی در سال 1985 تاسیس شد و از روش منحصر به فردی برای آموزش موسیقی به بچه های کوچک برخوردار است.

حمل و نقل عمومی در ونک

بهترین گزینه رفتن با تاکسی است. می توانید آنها را در ترمینال تاکسی در ضلع غربی میدان ونک پیدا کنید.

  • مراکز دیپلماتیک و سایت های دولتی
  • سفارت کره جنوبی
  • سفارت بنگلادش
  • فدراسیون فوتبال ایران

خدمات املاک بین المللی در تهران

اژانس خدمات ملکی با سالها تجربه در کار با ایرانیان ،خارجی ها و افراد مقیم در کشور های خارجه، می تواند بهترین املاک و مستغلات برای درخواست آپارتمان مبله، ویلا، دفاتر یا کل ساختمان در ونک باشد. مشاوران ما در صحبت کردن به زبان انگلیسی حرفه ای هستند و قوانین را خیلی خوب می شناسند، بنابراین می توانند برای یک خارجی یا مهاجران بسیار مناسب باشند تا خانه ایده آل خود را پیدا کنند.

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقهای از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *