خرید و فروش ملک در ضراب خانه تهران
خرید و فروش ملک در ضراب خانه تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 6Rating:

خرید و فروش ملک در ضراب خانه تهران را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده خدمات ملکی به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم. منطقه ضراب خانه منطقه سکه سازی ایران، از چکش کاری تا آسیاب و واردات ماشین آلات تولید چندگانه و همچنین ریخته گری شروع تولید انبوه سکه ها به دستور ناصرالدین شاه آغاز شد. او تصمیم گرفت با خرید ماشین آلات جدید از فرانسه کل زیرساخت ها را نوسازی کند.

محل اصلی کارخانه های تولید سکه خیابان شریعتی بود. این مکان خاص در ابتدای منطقه پاسداران است. امروزه این قسمت از تهران به نام ضراب خانه معروف است که به معنی محل ساخت سکه های طلا است. داشتن یک مشاور املاک حرفه ای باعث آرامش خاطر شما خواهد شد. ما با 30 سال سابقه و تجربه کسب کرده ایم تا هنگام خرید یک ملک بهترین توصیه را به شما ارائه دهیم.

خرید و فروش ملک در ضراب خانه تهران

ضراب خانه در منطقه 4 تهران است و بانک مرکزی ایران بیشترین بخش این منطقه را اشغال کرده است. اگرچه در گذشته محلی برای تولید پول و سکه بود اما امروز به یک مرکز تفریحی مهم برای کارمندان بانک ملی تغییر یافته است.

این منطقه شکل مثلث در سمت راست خیابان پاسداران دقیقاً در شمال شرقی تهران واقع شده است. بخشی از زیر منطقه پاساداران فضای بی نظیری را برای ضراب خانه فراهم کرده است. درخت سرسبز اطراف خیابان و گازهای طبیعی جاری در کنار آنها و در کنار خیابان باعث افزایش طراوت این خیابان شده است.

منطقه ضراب خانه در تهران

مردم از نظر قومی متنوع هستند این بدان معناست که موج جدید ساخت و ساز باعث تثبیت محله شده و از گرمی ساکنان جدید استقبال می کند. اغلب آن دسته از افرادی که به دنبال اقامت با کیفیت بالا هستند، منطقه ضراب خانه و منطقه همسایه آن پاسداران را برای سکونت دائمی تر انتخاب می کنند. اما ما گزینه تمایل بیشتری برای خواست نخبگان شما داریم!

زندگی در ضراب خانه نیز به کمی ماجراجویی احتیاج دارد! تعجب می کنم چرا؟ این به این دلیل است که شما مستعد کاوش در گوشه گوشه این منطقه پایان ناپذیر ، رستوران ها ، کافه ها و مراکز ورزشی بی نظیر با کیفیت هستید. بیش از هر چیز روحیه فرهنگی و تربیتی این قسمت از تهران بسیار لطیف است! تقریباً دانشگاهی آوانگارد دارای یک شعبه در ضراب خانه و اطراف آن است

منطقه ضراب خانه با یک نگاه

  •  موقعیت جغرافیایی در تهران: شمال
  •  شناخته شده برای: آب و هوا عالی
  • مناطق همسایه: پاساداران
  • دسترسی به منطقه ضراب خانه: بزرگراه شریعتی، ​​شاهراه همت
  • ایستگاه مترو: در دسترس است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  •  محدوده قیمت آپارتمان در منطقه ضراب خانه: زیاد

رستوران ایتالیایی

نه یک رنگ بلکه چندین رنگ ایتالیایی روی دیوار. این رستوران به طور واضح درباره سنت های ایتالیایی و سبک ظریف آشپزی صحبت می کند. املت هایی با پنیر پارمزان ذوب شده و برش های دودی گوشت ، غذاهای فریبنده ای هستند که در بشقاب جوجه ها سرو می شوند.

خرید و فروش ملک در ضراب خانه تهران

خرید و فروش ملک در ضراب خانه تهران

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

کافه روبرتو

شخصیت و واقع گرایی جادویی را نمی توان از فهرست غذاهای کافه روبرتو در منطقه ضراب خانه رمزگشایی کرد. این رستوران جایی است که فراری قیدهای غذاخوری را دور ریخته و شروع به سرو یک دسر بازیگوش و دلپذیر از آشپزی رنگی کرده است. غرق در سس کارامل با یک تکه موز تازه و گستره ای از بستنی غنی از وانیل بازی و بازی بیشتری را به بازی خاتمه ناهار خوری. طعم عاقلانه آن نفس گیر و ابتکاری است

سایر امکانات در منطقه ضراب خانه

استخر شنا کوبا: ساختار مدرن ورزشی در پارک عمومی زومورود باعث ایجاد طراوت و طراوت می شود و گذر گاه و بیگاه از این پارک حال و هوای شما را حتی بیشتر می کند.

مراکز پزشکی در ضراب خانه

  • بیمارستان لببافی نژاد
  • بیمارستان حیوانات خانگی ایرانی

حمل و نقل عمومی در ضراب خانه

  • ایستگاه مترو شریعتی

سایت های دیپلماتیک در ضراب خین

  • سفارت اسپانیا
  • سفارت جمهوری آرژانتین
  • سفارت جمهوری آذربایجان

خدمات املاک بین المللی در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقهای از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *