خرید و فروش آپارتمان در اوزگل تهران
خرید و فروش آپارتمان در اوزگل تهرانReviewed by سید محمد سیدی on Sep 8Rating:

خرید و فروش آپارتمان در اوزگل تهران تخصص اصلی مشاوران ما در خدمات ملکی می باشد. افراد مقیم در کشور های خارجه که تمایل به زندگی در ایران را دارند معمولا به دنبال آپارتمان های لوکس و لاکچری در بهترین مناطق تهران هستند. خردیدو فروش ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده مشاوره به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم.

منطقه اوزگل در گذشته یکی از باغهای اصلی و مناطق کشاورزی تهران بوده است. شکوفایی بیشتر این سرزمین توسط سه خانواده انجام شد، در این میان حسن و محمد ازگل مهمترین نقش را داشتند. بنابراین این منطقه به نام آنها نامگذاری شد. منطقه اوزگل در منطقه اول تهران است. اگرچه امروز می توانید از طریق بزرگراه آرتش در شمال، بزرگراه امام علی در غرب و بزرگراه بابایی در شرق به این منطقه دسترسی پیدا کنید. قبل از اینکه این منطقه به تپه های بیبانک و فریدونی محدود شود و می بینید که طرح شهری فعلی جغرافیای این قسمت را تغییر داده است.

خرید و فروش آپارتمان در اوزگل تهران

هنوز از آن زمانها بسیاری از دودها و باغات باقی مانده است ، بنابراین آب و هوای منطقه اوزگل یکی از بهترین شرایط را دارد. ساکنان این منطقه عمدتا از طبقه بالای جامعه تهران و خارجیانی هستند که مایلند بهترین تجربه اقامت در تهران را داشته باشند. شما قطعاً می توانید یکی از نوع معماری را در منطقه اوزگل پیدا کنید زیرا ساختمان زیر نمای خوبی از معماران طرز فکر خارج از محوطه در این منطقه از تهران است

منطقه اوزگل در یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: شمال
  • به این دلیل معروف است: آب و هوای شگفت انگیز و آپارتمان های مجلل
  • مناطق محله: آجودانی ، داروس
  • دسترسی به انقلاب: بزرگراه بابایی، بزرگراه امام علی، بزرگراه آرتش
  • ایستگاه مترو: در دسترس است
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان مبله: زیاد

مجتمع مسکونی پارک گلستان

این آپارتمان لوکس وسط پارک است و رویکرد جدیدی برای ساخت و ساز شهری در منطقه اوزگل است. این ساختمان در سالهای اخیر توسط محمد رضا ساعی طراحی شده است. بهترین ویژگی های مجموعه مسکونی پارک گلستان رودخانه های مصنوعی است که در اطراف سازه احاطه شده اند و پنت هاوس 700 متری است. علاوه بر همه اینها ، این ساختمان در وسط یک باغ در منطقه اوزگل قرار دارد

خرید و فروش زمین درتهران

خرید و فروش زمین درتهران

پارک اوزگل

این منطقه چیزی فراتر از فضایی برای استراحت است. درست در وسط این پارک یک مرکز فرهنگی وجود دارد که برنامه های آموزشی و رایگان را ارائه می دهد و اجتماعات اجتماعی را برای رویدادهای ورزشی فراهم می کند. این پارک را می توانید در جاده هاشمی اوزگلی در منطقه اوزگل پیدا کنید.

مرکز خرید ایرانیان الماس

قدم زدن در راهروهای مرمر و سنگی این مرکز خرید شادی آور است. شما می توانید با نوشیدن یک کافه در کافی شاپ های فضای باز و یا خوردن غذاهای غواص در فودکورت لحظه ای لذت بخشی را سپری کنید.

کافه روژ: قهوه سرو شده فرانسوی و کیک های خوشمزه در فهرست این کافی شاپ است. ما به شما پیشنهاد می کنیم بشقاب میوه کرپ آن را امتحان کنید زیرا بسیار متفاوت و لذت بخش است.

پذیرایی نوبهار: این یک رستوران با صرف غذا در منطقه اوزگل است ، اما قیمت آن کیفیت آن را به خطر نمی اندازد. ما به شدت توصیه می کنیم غذای بره و چوگان زرشک باشد.

آژانس بین المللی خدمات ملکی

خرید و فروش آپارتمان در اوزگل تهران  را به ما بسپارید. اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

باشگاه های ورزشی

مجموعه ورزشی پوریا ولی: این مرکز در رشته های رزمی تخصص دارد و در کنار آن دپارتمان بدن سازی و تناسب اندام نیز وجود دارد.

باشگاه چوگان و اسب سواری ایران: تأثیر ترمیمی سواری در این مرکز ذهن شما را آرام می کند. و این بسیار درمانی است ، اگر به منطقه اوزگل سفر می کنید ، سعی کنید در باشگاه سوارکاری ایران چوگان جلسه را رزرو کنید.

حمل و نقل عمومی

  • ایستگاه مترو قائم
  • بزرگراه Artesh خط اتوبوس

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقهای از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *