خرید آپارتمان لوکس در منطقه الهیه
خرید آپارتمان لوکس در منطقه الهیهReviewed by سید محمد سیدی on Sep 8Rating:

خرید آپارتمان لوکس در منطقه الهیه تخصص اصلی مشاوران ما در خدمات ملکی می باشد. افراد مقیم در کشور های خارجه که تمایل به زندگی در ایران را دارند معمولا به دنبال آپارتمان های لوکس و لاکچری در بهترین مناطق تهران هستند. خردیدو فروش ملک را به ما بسپارید که به صورت 24 ساعته اماده مشاوره به شما هموطنان عزیز در داخل و خارج ایران هستیم.

الهیه در منطقه اول تهران با امکانات مختلف و زمین های شاخ و برگ دار فشرده شده است. الهیه در همسایگی سایر مناطق تحت نفوذ و شناخته شده دیگر مانند قیطریه و محمودیه در کلان شهر تهران است. الهیه به عنوان یکی از مناطق مرفه در تهران شناخته می شود. دلیل اصلی آن موقعیت جغرافیایی استثنایی و کیفیت آب و هوای شگفت انگیز است. ساکنان قابل توجه این منطقه دیپلمات ها و اغلب خارجی هایی هستند که کار می کنند یا می خواهند یک دیدار موقت داشته باشند.

خرید آپارتمان لوکس در منطقه الهیه

این منطقه توسط دو مسیر اصلی در شرق و غرب محاصره می شود. خیابان های ولی عصر و شریعتی در سمت راست و چپ الهیه. با انحرافات محلی، می توانید به قسمت شمالی این زیر منطقه بروید. بزرگراه مدرس در جنوب این منطقه به بزرگراه صدر متصل است که یک مسیر مدرن است که الهیه را در شرق تهران متصل می کند. یکی از مشهورترین خیابان های الهیه خیابان فرشته در سمت منفی است که به جبهه سمت چپ سفارت روسیه می ریزد. در این خیابان، رستوران ها و کافه های غیر معمول وجود دارد

منطقه الهیه در یک نگاه

  • موقعیت جغرافیایی در تهران: شمال
  • این برای: معماری زیبا و محله مرفه شناخته شده است
  • نواحی محله: قیطریه ، زعفرانیه
  • دسترسی به الهیه: پل پارک وی، بزرگراه مدرس
  • ایستگاه مترو: در دسترس نیست
  • ایستگاه اتوبوس: در دسترس است
  • محدوده قیمت آپارتمان مبله: زیاد

موزه دکتر حسابی

فقط یک بار در روز یک تور برای بازدید کنندگان وجود دارد ، اما این نباید یک عامل دلسرد کننده باشد زیرا رعایت سبک زندگی و وسایل شخصی یک فرد روشنفکر و کوشا بسیار ارزشمند است. برای بازدید از این مکان باید یک تقویم تیز داشته باشید و به کوچه توتونچی در تقسیم شمال خیابان شریعت بروید و پس از عبور از میدان تختی در مقابل ورودی زاویه دار کوچه دکترحسابی آماده باشید. برای کشف باغ شخصی و دیدن اردک های فرانسوی از نزدیک، این مکان برای شما مقاومت ناپذیر است. همه آنها نمایندگی از علاقه محدود نامحدود دکترحسابی هستند.

مرکز خرید عالی در الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه: 12 طبقه در این مرکز خرید لوکس تمام موانع سنتی مراکز خرید در الهیه را شکسته است. متریال داخلی و نمای خارجی بسیار عجیب است و نمی توان از زیبایی بصری آن غافل شد.

در زمین یک کافه بیضی شکل با منوی میانه اروپا وجود دارد. اگر صبح به آنجا بروید، در زیر نسیم تازه هوا و آفتاب در فضای باز آن لحظه لذت بخشی را سپری خواهید کرد. در طبقات فوقانی تجاری، مارک های معروف جهانی مانند خط لباس Monte blanch و سایر مغازه ها وجود دارد. حتی اگر به دنبال یافتن بهترین دفتر کار با امکانات عالی بالا و پایین هستید مجتمع تجاری الهیه دارای چهار طبقه مجزا است که برای این منظور طراحی شده است. این مرکز خرید در انتهای خیابان نلسون ماندلا است.

خرید آپارتمان لوکس در منطقه الهیه

خرید آپارتمان لوکس در منطقه الهیه

آژانس بین المللی خدمات ملکی

اکنون هیچ چیز برای شما آسانتر از جستجوی مشاور املاک شخصی در وب سایت خدمات ملکی ایران نیست. این آژانس از قبل مکان های خوب و دنج را برای شما ایرانیان مقیم خارج انتخاب کرده و بر روی هر انتخاب یک برچسب قیمت مناسب قرار داده است. می توانید عکس های مختصری از مکان را ببینید و برای اطلاعات بیشتر با نماینده ما در تماس باشید.

برج بلند آسمان در منطقه الهیه

برج الهیه: این برج در خیابان بیدار یک مرکز تجاری است و دارای 21 فروشگاه و 8 طبقه پارکینگ است. داشتن یک دفتر عالی در یکی از بالاترین برج های الهیه گزینه مناسبی برای پیشرفت بیشتر کسب و کار شماست.

رستوران هستوران

تشخیص متمایز استفاده از ظروف غذاخوری ساده و در عین حال معمولی ایرانی در hes’e tooran یک زیبایی بصری غیرمعمول ایجاد می کند. در اینجا در این رستوران، تمام سالادها مخلوط های نوآورانه ای دارند، به عنوان مثال، سالاد بهاری یک جمع مارپیچ جوانه ها، هویج ریز رنده شده و دانه های انار با آجیل است. هستوران مصرف شخصی تری از آنچه غذاهای ایرانی نشان می دهد دارد و خود را به عنوان ادای احترام به غذاهای اصلی ایرانی می داند. این غذاخوری در کوچه نیلوفر در الهیه است.

پارک بانوان الهیه

پارک زنان: داشتن این آزادی قدم زدن در طبیعت در مکانی که خیلی شلوغ نیست ، گاهی اوقات ممکن است سخت باشد. در پارک زنان الهیه، زنان می توانند بدون افکار نگران کننده ورزش کنند و آرامش کامل داشته باشند.

بیمارستان اختر

مهم نیست که در حال حاضر با چه مشکل بهداشتی روبرو هستید ، در بیمارستان اختر در الهیه یک پزشک آموزش دیده و معتبر برای آن وجود دارد. این سایت پزشکی خدمات درمانی متنوعی را ارائه می دهد.

دبیرستان نیکان

این دبیرستان یکی از آن مراکز آموزشی است که با یک حیاط عالی و دلنشین تسهیل می شود. نوجوانانی که در این مدرسه تحصیل می کنند هنگام دریافت یک برنامه آموزشی و دوره های آموزشی با بالاترین درجه، لحظات خوشی را در طبیعت سپری می کنند.

اگر وسیله شخصی ندارید چگونه می توان رفت و آمد کرد؟

  • مترو صدر
  • ایستگاه مترو قیطریه
  • خط 7 BRT
  • خط اتوبوس 4 از پارک وی عبور می کند

خدمات بین المللی املاک در تهران

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملک می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. سفارتخانه ها یا شرکت هایی که در منطقهای از تهران واقع شده اند یا کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در منطقه با ما تماس بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *