خرید ملک و زمین از هلند

خرید ملک و زمین از هلند در ایران به عنوان سرمایه گذاری در املاک و همچنین داشتن ملک در بهترین شهر های ایران مخصوصا برای ایرانی های مقیلم در کشور های خارجی میتواند مزایای خاص خود را به همراه داشته باشد. تصمیم برای خرید خانه جدید اولین نقطه عطفی است که هم هیجان انگیز است و هم ترسناک. اگر تازه به ایران نقل مکان کرده اید و قوانین مربوط به املاک رو نمیدونید، می تواند دلهره آورتر باشد.

ما اینجا هستیم تا قوانین مختلف را باز کنیم و شما را در روند خرید ملکی در ایران، از یافتن خانه ای مناسب تا امضای اسناد قانونی راهنمایی کنیم.  خدمات ملکی می تواند به شما در امورات ملکی از قبیل ثبتی، حقوقی، مهندسی و شهرداری توأم با اطلاعات روز به عنوان یک مشاور دلسوز درستکار کمک کند.

خرید ملک و زمین از هلند

قیمت خانه های ایران بالا است و هزینه های اضافی خرید خانه در تهران می تواند جمع شود. علی رغم این و اینکه اجاره همچنان متداول است. داشتن خانه در ایران معمولاً در بلندمدت از نظر مالی منطقی است. مزایای مالیاتی صاحبان خانه به این معنی است که هزینه های رهن اغلب کمتر از اجاره است. این امر به ویژه با افزایش قیمت اجاره در هر سال صادق است. با این حال شما باید بازار را به صورت منطقه به منطقه ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آیا خرید فعلی عاقلانه است یا خیر – زیرا هزینه های معامله و قیمت های بالا در شهرهای بزرگ می تواند تعادل را از بین ببرد.

از طرف دیگر اجاره مزایایی دارد. اگر قصد جابجایی مجدد داشته باشید، آزادی بیشتری خواهید داشت مسئولیت کمتری از نظر هزینه های نگهداری و البته هزینه های پیشین کمتر که می تواند خطرناک باشد. علاوه بر این برخی از محدودیت ها برای صاحبان خانه وجود دارد از جمله نیاز به اقامت در ایران، که ممکن است خرید را دشوار کند.

بازار املاک ایران و قیمت ملک

در چند سال گذشته قیمت خانه ها در ایران به طور قابل توجهی افزایش یافته است. قیمت ها در سال 2020، به ویژه در تهران و کرج بیشتر بوده و احتمالاً ادامه خواهد یافت. این امر تا حدی به دلیل کمبود مسکن در شهرهای اصلی است. بین مناطق مختلف ایران تفاوت قابل توجهی در قیمت املاک وجود دارد.

خرید خانه در تهران

با این حال این شکاف در حال بسته شدن است و میزان افزایش در تهران شروع به کاهش می کند. علاوه بر این، برنامه هایی برای بیش از یک میلیون ساختمان جدید در سراسر کشور تا سال 2035 وجود دارد. نیمی از اینها تا سال 2025 به پایان رسیده است. پس به عنوان سرمایه گذاری میتوان به آن فکر کرد.

مزایای استفاده از خدمات ملکی

مشاوران دانش عمیقی از عناصر قانونی دارند تا از شما سوء استفاده نشود. مشاوران املاک می توانند به شما کمک کنند تا بین شما و فروشنده به عنوان یک واسطه عمل کنند. خرید خانه جدید می تواند یک تجربه چالش برانگیز باشد آنها می توانند نظرسنجی های فنی را ترتیب دهند – برای ردیابی مشکلات احتمالی و همراهی شما در بازدیدهای خانه

خدمات ملکی به شما در مذاکره و دستیابی به بهترین معامله کمک می کنند. با چنین بازار رقابتی در ایران، اغلب مجبور خواهید بود پیشنهادهایی بالاتر از درخواست قیمت برای داشتن شانس ارائه دهید. نمایندگان می توانند به شما کمک کنند تا میزان بالاتر را تعیین کنید. آنها می توانند در زمینه هایی که ممکن است برای شما جدید باشد یا برای سرمایه گذاری مناسب باشد مشاوره دهند

روند خرید ملک در ایران

پس از یافتن ملک مناسب، مذاکرات می تواند آغاز شود. معمولاً یک نماینده فقط یکبار با یک فروشنده مذاکره می کند و یک پیشنهاد به خریداران ارائه می دهد. اگر علاقه مند هستید اما قادر به ارائه پیشنهاد نیستید ، می توانید اولین امتناع در مورد املاک را ترتیب دهید و به شما چند روز فرصت می دهد که در آن دیگران نمی توانند پیشنهادی ارائه دهند. این به شما زمان می دهد تا بفهمید چه مقدار می توانید وام بگیرید یا یک بررسی ساختمان را انجام دهید. با این حال  فروشندگان همیشه مایل به ارائه اولین امتناع نیستند.

شما موظف نیستید قیمت درخواستی را ارائه دهید. اگرچه ممکن است در ابتدا پیشنهاد ارائه کمتر از قیمت درخواست هوشمندانه به نظر برسد اما واقعیت این است که با کمبود مسکن بسیاری از خریداران حتی با اولین پیشنهاد قیمت بیش از قیمت درخواستی را ارائه می دهند. ثبت زمین را برای قیمت خانه در منطقه بررسی کنید. یک نماینده املاک می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را مذاکره کنید.

خرید خانه در ایران

در هنگام خرید خانه در ایران یک دوره خنک کننده قانونی چند ساعته تعیین شده است. این بدان معناست که پس از امضای قرارداد پیش فروش می توانید در این مدت نظر خود را تغییر دهید بدون اینکه جریمه ای را متحمل شوید.

خرید ملک و زمین از هلند

خرید ملک و زمین از هلند

استخدام مشاور خدمات ملکی

خرید خانه در ایران با طی مراحل قانونی محافظت می شود. یک دفتر مشاور خدمات ملکی به عنوان واسطه حقوقی بین فروشنده و خریدار عمل می کند و اسناد را امضا می کند. یک دفتر اسناد رسمی برای فروش خانه ها در ایران لازم است. آنها بررسی خواهند کرد که آیا این ملک توسط فروشنده قابل فروش است، یا ثبت زمین و سایر موارد قانونی. آنها همچنین در مورد سند ملک با شما بحث می کنند، و ثبت نام و ثبت ثند را با نام شما به روز می کنند.

شما هنگام خرید ملک در ایران دفتر مشاور خدمات ملکی خود را انتخاب می کنید. در khadamatmelki.com می توانید در مورد آنچه که ما انجام می دهیم اطلاعات بیشتری کسب کنید و قیمت خدمات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می توانید از مشاور املاک خود بخواهید که به شما مشاوره دهد.

تکمیل فروش

در تاریخ تکمیل فروش شما از ملک بازدید خواهید کرد. نماینده املاک شما نیز می تواند شما را همراهی کند. در طی این بازدید باید بررسی کنید که خانه طبق توافق خارج شده است. این شامل قرائت کنتورهای گاز و برق نیز می شود. اگر همه چیز مرتب باشد شما اسناد انتقال را در دفاتر اسناد رسمی با فروشنده امضا می کنید و از این طریق مالک قانونی می شوید. در اینجا نیز اسناد را امضا خواهید کرد. پس از دست دادن کلیدها را دریافت می کنید و می توانید به خانه جدید خود بروید.

خرید یک خانه نوساز در ایران

هنگام خرید یک ساختمان جدید یا یک آپارتمان در یک بلوک که هنوز در دست ساخت است روند کار با خرید یک خانه قبلی متفاوت است. در این صورت، شما از توسعه دهنده پروژه خرید خواهید کرد. شما می توانید در یک خانه جدید به انتخاب خود پیشنهاد دهید یا یک قیمت ثابت پرداخت کنید و برای یک آپارتمان در یک ساختمان قرعه کشی کنید.

به عنوان خریدار این فرصت را خواهید داشت که قبل از اتمام خانه خانه را بررسی کنید تا ببینید آیا همه توافق نامه ها انجام شده است یا خیر. با این حال برای جلوگیری از کلاهبرداری  اکیداً توصیه می شود هنگام ساخت یک ساختمان جدید یک نماینده خرید به کار بگیرید.

 آژانس املاک در تهران

همانند خرید خانه معمولاً مراجعه به یک آژانس املاک برای فروش ملک خود توصیه می شود. آنها می توانند به شما کمک کنند بهترین قیمت را بدست آورید و اطمینان حاصل کنید که قرارداد برای شما عادلانه است. شما به عنوان فروشنده از نظر قانونی موظف هستید اطلاعات کافی در مورد املاک فروخته شده را از جمله پیش فرض ارائه دهید.

خدمات بین المللی املاک در تهران

شرکت خدمات ملکی با سالها تجربه در کار با ایرانیان، خارجی ها و افراد مقیم در کشور های خارجه، می تواند بهترین املاک و مستغلات برای درخواست آپارتمان مبله، ویلا، دفاتر یا کل ساختمان در ایران باشد. مشاوران ما در صحبت کردن به زبان انگلیسی حرفه ای هستند و قوانین را خیلی خوب می شناسند، بنابراین می توانند برای یک خارجی یا مهاجران بسیار مناسب باشند تا خانه ایده آل خود را پیدا کنند.

نمایندگان و مشاوران باتجربه خدمات ملکی می توانند بهترین مشاوره را در مورد ویژگی های محله در اختیار خارجی ها و ایرانیان قرار دهند و بهترین آپارتمان های مبله را با مناسب ترین قیمت به آنها معرفی کنند. کسانی که به دنبال آپارتمان، ساختمان ها، ویلاها یا دفاتر با کیفیت عالی هستند می توانند بلافاصله جهت بهترین خدمات مشاوره در ایران با ما تماس بگیرند.